HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Mnogo je slavnih modnih kuća na svijetu. Brend Miu Miu nosi status najvećeg trendsetera među modnim imenima, a francuski brend Jacquemus svakako je najviše kul. Slavni Simon Porte Jacquemus iz kolekcije u kolekciju oduševljava svojom vizijom mode kojom donosi klasične siluete na pomaknut način, a baš svakom novom kampanjom uspijeva iznenaditi i inspirirati. Nakon što je uz pomoć Bad Bunnyja predstavio nove muške odjevne komade te razveselio trendi mame novim otkačenim komadima za djecu, francuski dizajner pozabavio se temom vjenčanja i u novoj modnoj kampanji svijetu predstavio – Jacquemus vjenčanje.

vjenčanje vjenčanja 2024 Jacquemus nova modna kampanja hello magazine croatia hrvatska Jacquemus vjenčanje

Jacquemus vjenčanje fuzija je nevjerojatno cool ideja

Dok Simon za mladoženju predlaže klasičan crni smoking, Jacquemus mladenka do oltara korača u prozirnoj slip haljini s 3D cvjetovima, bijelim gaćicama i topu ili oversized odijelu sa zanimljivim detaljima.

PROČITAJTE: Kim je presudila – Ove godine na plaži ćemo nositi zmijski uzorak i “novu” crvenu boju

Tokica, bijeli šešir ili veo s aplikacijama u obliku cvijeća detalji su koje slavni francuski dizajner predlaže ženama koje će uskoro reći sudbonosno “da”, a to žele napraviti s mnogo stila.

vjenčanje vjenčanja 2024 Jacquemus nova modna kampanja hello magazine croatia hrvatska Jacquemus vjenčanje vjenčanje vjenčanja 2024 Jacquemus nova modna kampanja hello magazine croatia hrvatska Jacquemus vjenčanje

Djeveruše i kuma na vjenčanje stižu u boji rajčice i biraju haljine ili kompletiće topova i drapiranih suknji uz koje stižu obavezni oversized šeširi u istoj boji.

vjenčanje vjenčanja 2024 Jacquemus nova modna kampanja hello magazine croatia hrvatska Jacquemus vjenčanje

vjenčanje vjenčanja 2024 Jacquemus nova modna kampanja hello magazine croatia hrvatska Jacquemus vjenčanje

Majka mladoženje ili mladenke u viziji modne kuće Jacquemus bira zeleno odijelo uz bijelu majicu i zanimljiv šešir, a gospoda na proslavu ljubavi mladog para dolaze u crnim ili bež odijelima.

vjenčanje vjenčanja 2024 Jacquemus nova modna kampanja hello magazine croatia hrvatska Jacquemus vjenčanje

Djeveri mogu odabrati prugaste košulje i suknje od istog materijala te tako dodati cool vibre svadbenim fotografijama.

vjenčanje vjenčanja 2024 Jacquemus nova modna kampanja hello magazine croatia hrvatska Jacquemus vjenčanje

Kampanja nosi naziv “Le Mariage”, a ne sumnjamo da ćemo ključne komade uskoro vidjeti na fotkama s vjenčanja brojnih influencerica.

vjenčanje vjenčanja 2024 Jacquemus nova modna kampanja hello magazine croatia hrvatska Jacquemus vjenčanje


druge vijesti

luka nižetić

Luka Nižetić modno iznenadio: Retro elegancija i oversized kroj o kojem dan danas svi pričaju

Na modnom događanju pažnju je privukao upečatljiv modni odabir poznatog domaćeg pjevača Luke Nižetića u kojem se spojila elegancija klasike i hrabrost suvremene mode. Na crvenom tepihu pojavio se u slojevitom outfitu koji je vješto kombinirao razigrane karirane uzorke i tople zemljane tonove. Gornji dio činila je bež košulja s profinjenim tartan uzorkom koja je, iako ležerno uvučena u hlače, zadržala dozu urednosti i mjere. Oko vrata nosio je tanku svilenu maramu u sivo-plavkastom tonu koja je outfitu dodala suptilan dašak retro šarma i dandy estetike.

Modne vijesti

13 studenoga 2025

ziaja balzam

Brkovi s misijom: Kako jedan balzam pretvara Movember u pokret samosvijesti

Studeni je mjesec u kojem brkovi imaju misiju. Iza njih ne stoji samo pomodni trenutak, nego snažna poruka – podsjetnik muškarcima da se brinu o sebi, o svom zdravlju, tijelu i duhu. Movember je već odavno prerastao u globalni pokret koji potiče razgovor o onome o čemu se, prečesto, šuti: o muškom zdravlju, o prevenciji, o emocijama koje nerijetko ostaju neizgovorene. A možda je baš brijanje, taj svakodnevni ritual u kojem muškarac ostaje sam sa svojim odrazom, najbolji trenutak da se započne s promjenom.

Njega kože

13 studenoga 2025

muškarac tuširanje

Muškarci, vrijeme je da redefiniramo snagu: Zašto Movember počinje pod tušem?

Studeni već godinama nosi sasvim posebno značenje za muškarce diljem svijeta. Movember — mjesec brkova, svjesnosti o muškom zdravlju i tihih unutarnjih borbi koje muškarci rijetko izgovaraju naglas — postao je prilika da zastanemo, pogledamo se u ogledalo i upitamo: brinemo li se doista o sebi? Dok brkovi rastu kao simbol solidarnosti i samosvijesti, Movember sve češće prerasta u trenutak kada se muška rutina preispituje iz temelja — od zdravlja do njege, od unutarnje ravnoteže do vanjskog dojma.

Njega kože

13 studenoga 2025