Samo Jacquemus zna kako prirediti ovako stylish vjenčanje
Ako se bliži vjenčanje - bilo da ste na njemu mladenka, mladoženjina mama ili gost - dobro proučite modne ideje dizajnera uz kojeg se veže ozbiljan cool faktor.
Mnogo je slavnih modnih kuća na svijetu. Brend Miu Miu nosi status najvećeg trendsetera među modnim imenima, a francuski brend Jacquemus svakako je najviše kul. Slavni Simon Porte Jacquemus iz kolekcije u kolekciju oduševljava svojom vizijom mode kojom donosi klasične siluete na pomaknut način, a baš svakom novom kampanjom uspijeva iznenaditi i inspirirati. Nakon što je uz pomoć Bad Bunnyja predstavio nove muške odjevne komade te razveselio trendi mame novim otkačenim komadima za djecu, francuski dizajner pozabavio se temom vjenčanja i u novoj modnoj kampanji svijetu predstavio – Jacquemus vjenčanje.
Jacquemus vjenčanje fuzija je nevjerojatno cool ideja
Dok Simon za mladoženju predlaže klasičan crni smoking, Jacquemus mladenka do oltara korača u prozirnoj slip haljini s 3D cvjetovima, bijelim gaćicama i topu ili oversized odijelu sa zanimljivim detaljima.
Tokica, bijeli šešir ili veo s aplikacijama u obliku cvijeća detalji su koje slavni francuski dizajner predlaže ženama koje će uskoro reći sudbonosno “da”, a to žele napraviti s mnogo stila.
Djeveruše i kuma na vjenčanje stižu u boji rajčice i biraju haljine ili kompletiće topova i drapiranih suknji uz koje stižu obavezni oversized šeširi u istoj boji.
Majka mladoženje ili mladenke u viziji modne kuće Jacquemus bira zeleno odijelo uz bijelu majicu i zanimljiv šešir, a gospoda na proslavu ljubavi mladog para dolaze u crnim ili bež odijelima.
Djeveri mogu odabrati prugaste košulje i suknje od istog materijala te tako dodati cool vibre svadbenim fotografijama.
Kampanja nosi naziv “Le Mariage”, a ne sumnjamo da ćemo ključne komade uskoro vidjeti na fotkama s vjenčanja brojnih influencerica.
Postoje trenuci kada destinacija prestaje biti samo kulisa i postaje priča. Kada prostor progovori o tradiciji, ali je izgovori jezikom suvremenog luksuza. Upravo to se događa ove jeseni, kada se održava Istria Wedding Open Days – projekt koji pretvara Istru u europsku prijestolnicu vjenčanja i okuplja hotele, vile i kreativce u jedinstvenoj viziji.
Vjenčanje pod zvijezdama oduvijek slovi kao vrhunac romantike - onaj poseban dan kada se sve svjetlosti ovog svijeta ugase, a upale se one koje dolaze s neba. Takva proslava očarat će sve goste, a mladence uvući u bajku o vječnoj ljubavi, daleko od gradske vreve i svjetala.
Organizacija ljetnog vjenčanja pravi je izazov — posebno kada je u pitanju odabir jelovnika. Želimo da sve bude svježe, lagano, sigurno, ali ujedno raskošno i posebno.
Sezona vjenčanja 2025. donosi svjež dah i preokrete koji odzvanjaju autentičnošću i povezanošću s korijenima. I dok su proteklih godina destinacijska vjenčanja bila hit, s raskošnim ceremonijama na dalekim egzotičnim lokacijama, sada svjedočimo povratku domu i jednostavnosti — vjenčanja se vraćaju tamo gdje je sve i počelo, u okrilje rodnog kraja i obiteljskog doma.
Bez obzira na zemlju u kojoj se održava vjenčanje i stil u kojem ga mladenci organiziraju, prvi ples nezaobilazna je tradicija na svim svadbenim svečanostima. Tko je otplesao prvi svadbeni ples?
Planiranje vjenčanja često je jedan od najuzbudljivijih, ali i najstresnijih trenutaka u životu budućih mladenaca. Uzbuđenje oko odabira savršene haljine, benda koji će podići atmosferu do jutra, te rasprave o jelovniku, dekoracijama i svečanoj torti ponekad mogu zasjeniti osnovnu bit – uživanje u danu koji slavi ljubav.
Na modnom događanju pažnju je privukao upečatljiv modni odabir poznatog domaćeg pjevača Luke Nižetića u kojem se spojila elegancija klasike i hrabrost suvremene mode. Na crvenom tepihu pojavio se u slojevitom outfitu koji je vješto kombinirao razigrane karirane uzorke i tople zemljane tonove. Gornji dio činila je bež košulja s profinjenim tartan uzorkom koja je, iako ležerno uvučena u hlače, zadržala dozu urednosti i mjere. Oko vrata nosio je tanku svilenu maramu u sivo-plavkastom tonu koja je outfitu dodala suptilan dašak retro šarma i dandy estetike.
Na sinoćnjem eventu brenda Lokomotiva, domaća influencerica Lara Vukušić još je jednom potvrdila svoj status jedne od najstylish žena domaće modne scene. Njezin look privukao je pažnju već pri samom dolasku, spajajući sofisticiranost, trendovski stav i dozu modne odvažnosti koja uvijek nosi njezin prepoznatljivi potpis.
Sinoć je Muzej grada Zagreba nakratko postao modna pozornica o kojoj će se još dugo pričati — jer je upravo tamo održana jubilarna, dvadeseta samostalna revija DUCHESS-a, brenda koji već dva desetljeća njeguje spoj elegancije, ženstvenosti i suvremenog luksuza.
Studeni je mjesec u kojem brkovi imaju misiju. Iza njih ne stoji samo pomodni trenutak, nego snažna poruka – podsjetnik muškarcima da se brinu o sebi, o svom zdravlju, tijelu i duhu. Movember je već odavno prerastao u globalni pokret koji potiče razgovor o onome o čemu se, prečesto, šuti: o muškom zdravlju, o prevenciji, o emocijama koje nerijetko ostaju neizgovorene. A možda je baš brijanje, taj svakodnevni ritual u kojem muškarac ostaje sam sa svojim odrazom, najbolji trenutak da se započne s promjenom.
Studeni već godinama nosi sasvim posebno značenje za muškarce diljem svijeta. Movember — mjesec brkova, svjesnosti o muškom zdravlju i tihih unutarnjih borbi koje muškarci rijetko izgovaraju naglas — postao je prilika da zastanemo, pogledamo se u ogledalo i upitamo: brinemo li se doista o sebi? Dok brkovi rastu kao simbol solidarnosti i samosvijesti, Movember sve češće prerasta u trenutak kada se muška rutina preispituje iz temelja — od zdravlja do njege, od unutarnje ravnoteže do vanjskog dojma.