Kako mu to uspijeva? Svaka kolekcija francuskog dizajnera Simona Portea Jacquemusa potpuno je drugačija od prijašnje, no na prvi pogled uvijek je jasno – to je Jacquemus. U Parizu se trenutno odvija Tjedan muške mode za sezonu jesen/zima 2025./2026. na kojoj je hvaljeni francuski kreativac predstavio svoju ready-to-wear kolekciju za proljeće 2025. Kreacije brenda Jacquemus za proljeće oduševile su modne kritičare, ali i sve obožavatelje modnog izričaja 35-godišnjeg modnog genijalca.
Jacquemus za proljeće donosi siluete naglašenog volumena, ženstvenost i mnogo drame
Proljeće 2025. proteći će u znaku takozvanog “glasnog glamura”, koji na scenu stiže nakon nekoliko godina oduševljenja “pritajenim glamurom”.
Nova kolekcija Jacquemus za proljeće 2025. podržava taj trend u svom najatraktivnijem smislu, uz kapute dramatičnih silueta, naglašena ramena, haljine sirena kroja te luksuzne, prozračne materijale koji vrište luksuzom.
Ultra ženstvena kolekcija Jacquemus za proljeće na scenu vraća točkice u crno bijeloj kombinaciji te pruge u kombinaciji bijele, sive i žute boje, a prisutan je i zebrasti uzorak, čak i kad su muške kreacije u pitanju.
Tu su i nove torbice i cipele u stilu espadrila kako i žute sling-back sandale koje će, sigurni smo, uskoro zablistati u ormarima brojnih stylish celebrity dama, sa Simonovom miljenicom Kendall Jenner na čelu.
Pogledajte predivne kreacije predstavljene na modnoj reviji modne kuće Jacquemus u Parizu
Ako postoji modni dodatak koji ne izlazi iz mode, koji podiže svaku kombinaciju i istovremeno govori o ukusu, samopouzdanju i stilu – to je dobra torba. A kada torba dolazi iz radionice MONE, omiljene regionalne modne kuće s tradicijom u kvaliteti i estetici, znamo da nas očekuje nešto posebno.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.
Postoje trenuci koji se ne planiraju – oni koji se dogode nakon događaja. U tišini grada, kada su cipele već predugo na nogama, a šminka se lagano presijava pod posljednjim svjetlom ulične lampe. Upravo taj trenutak – između euforije i umora, između protokola i intime – inspiracija je za novu kolekciju eNVy rooma za ljeto 2025.
U modnom svijetu gdje raskoš često nadglasava suptilnost, CHANEL je ove sezone odabrao šapat prirode umjesto njezina urlika. Nova Haute Couture kolekcija za jesen/zimu 2025/26 donosi sofisticiran i profinjen povratak izvorištu—u doslovnom i simboličkom smislu.
U svijetu u kojem ti prijatelji više ne mogu poslati poruku da očekuju dijete, nego to moraš doznati preko konfeta i ružičastog dima od treće osobe s Instagrama – jasno je da je granica između života i performansa postala prilično mutna.
Postoji neka posebna vrsta slobode kad ljeti ostavite laptop kod kuće, utišate notifikacije i umjesto radnog maila otvorite playlistu, e-knjigu ili seriju pod suncobranom. Upravo za takva opuštena, topla, spora i neopterećena ljeta Xiaomi je lansirao tablet koji kao da je dizajniran s mislima na sve one koji vole spoj estetike, funkcionalnosti i dobre cijene – Redmi Pad 2.
Zdravlje srca, bolja koža, više energije i otpornost na bolesti — sve to stane u jednu šaku borovnica. Otkrivamo zašto ovo maleno voće zaslužuje titulu najmoćnije ljetne superhrane!
Ako postoji modni dodatak koji ne izlazi iz mode, koji podiže svaku kombinaciju i istovremeno govori o ukusu, samopouzdanju i stilu – to je dobra torba. A kada torba dolazi iz radionice MONE, omiljene regionalne modne kuće s tradicijom u kvaliteti i estetici, znamo da nas očekuje nešto posebno.
Nakon što smo raščlanili baby showere, gender reveal partyje i engagement photoshoote, vrijeme je da zavirimo u mračnu budućnost. U nju nas, polako ali sigurno, vode društvene mreže, reality kultura i vječna potreba da budemo „u trendu“. Jer ako nešto postoji na TikToku, uskoro će postojati i u dnevnoj sobi tvoje prijateljice iz Rijeke, Pariza ili Osijeka.