Da je nakit nešto sasvim više od pukog modnog asesoara, dokaz je i suradnja, a potom i prijateljstvo koje se rodilo između omiljenog domaćeg brenda nakita KaratJewelry i također mnogima omiljene radijske voditeljiceIvane Mišerić. Ivana i Rene Krasnić Velicki, vlasnica i dizajnerica Karata, upoznale su se prije pet godina jednog jesenskog vikenda u Osijeku, a ostalo je povijest. Slični karakteri, pogledi na život, sentiment i kreativnost, osim dugoročne poslovne suradnje, iznjedrili su i predivno prijateljstvo između dvije žene, a nova kolekcija nakita naziva Manifesto oda je prijateljstvu, zajedničkim uspomenama, ljubavi i ostvarenju snova.
Ivana Mišerić i Karat Jewelry
Ivana Mišerić svojevrsna je muza Karat Jewelry-a, a Manifesto je plod zajedničkih kreativnih ideja ove radijske voditeljice i Karatovog tima. Zajedničkim snagama i isprepletenim vizijama stvorena je kolekcija koja odražava Karatovu estetiku, Ivanin duh, osobnost i stil, uz dašak njenih omiljenih boja, čime svaki komad nakita ostavlja bez daha. Svaki predmet u kolekciji Manifesto ima svoju priču, uokvirujući emocije putovanja ispunjenog prijateljstvom, ljubavlju i neizmjernom podrškom. To je dokaz o moći snova i vjerovanja da se oni ostvaruju ako ih njegujemo strašću i predanošću. Kolekcija donosi senzacionalne naušnice, chokere, narukvice i naušnice optočene cirkonima te setove nakita koji pršte u bojama.
Ivana Mišerić i Karat Jewelry
Kolekcija Manifesto poziva da se upustite u osobno putovanje, da zagrlite ljepotu povezanosti u životu i ostvarite vlastite snove. Da je kolekcija pun pogodak, objašnjava i Rene Krasnić Velicki: „Dok nosite Manifesto, postajete dio duboke priče ispunjene magijom ostvarenja snova. Kolekcija je podsjetnik da kada se okružimo ljubavlju, podrškom i neumornim vjerovanjem, ostvarujemo svoj pravi potencijal i stvaramo svijet ispunjen ljepotom i inspiracijom.“
Ivana Mišerić i Karat Jewelry
Simbolika se proteže kroz svaki komad nakita iz kolekcije Manifesto. Tako, primjerice, ogrlica i narukvica s dvije divne lila karike simbolizira snagu prijateljstva, a tirkizni krugovi nepokolebljivu motivaciju i podršku. Time svaka emocija postaje opipljiva i vječni podsjetnik na snagu prijateljstva.
Ivana Mišerić i Karat Jewelry
Uzbuđenje zbog lansiranja kolekcije ne krije ni Ivana Mišerić: „Oduvijek smatram da proizvod iza kojega stoji velika emocija i promišljanje o ljudima koji će ga kupovati, uz znanje i viziju naravno, daju formulu uspjeha. Puno govori o brendu tko stoji iza njega i kako se brine o drugim ljudima, zato je Rene dala Karatu savršenu formu i zajedno s njima nosi ovu priču tako dobro i autentično. Fantastičan osjećaj je stvoriti nešto za sebe i druge na krilima prijateljstva i povjerenja.“
Ivana Mišerić i Karat Jewelry
Više o kolekciji Manifesto, nakitu koji nadilazi puki ukras i postaje simbol snage vlastitih snova i neprolazne veze među prijateljima, otkrijte na Instagram i Facebook profilu te web stranici brenda.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.