Infinitiy runway powered by Chix doživio je svoje prvo izdanje u Solinu u Hotelu President. U koštac organizacije uhvatili su se novinar Nove TV Hrvoje Krolo i suradnica, manekenka Valentina Đurić iza koje je 15 godina intenzivnog rada na svim svjetskim tjednima mode. Odlučili su se zajedničkim snagama dovesti modnu bajku u Dalmaciju.
„Ideja o samom projektu tinjala je u meni već dvije godine, ali zbog poslovnih obveza trebalo je pričekati pravi trenutak. Organizacija je bila jako zahtijevana i iscrpna ponajviše zbog toga što sam u to vrijeme radila u Turskoj, tako da zbog vremenske razlike sve je bilo malo otežano, pa smo Hrvoje i ja trebali sve dobro isplanirati. Ali to je sada iza nas. Sretna sam što su nas podržali ponajbolji hrvatski dizajneri i brandovi i time ukazali svoje povjerenje u cjelokupni projekt. Možemo samo najaviti da je ovo tek početak onoga što planiramo napraviti u budućnosti“ – kazala je Valentina nakon završetka revije.
Cjelokupna revija bila je najava za predstojeći Sajam vjenčanja u Podstrani koji će se održati 3. i 4. veljače. Upravo iz tog razloga dizajneri su se odlučili predstaviti vjenčanice, ali i večernje haljine, upotpunjene cipelama, torbicama i naočalama.
Na samom početku publika je po prvi put u Hrvatskoj mogla uživati u najavi revije putem videa u 3D rezoluciji, a upravo zbog toga su svi posjetitelji dobili i posebne 3D naočale. Za produkcijski dio bio je zaslužan Marijan Lilić koji je svojim idejama ovaj projekt podigao na višu razinu. Zanimljivost je i to da su manekenke prošetale na povišenoj pisti dužoj od 20 metara što je svrstava u jednu od najdužih ikad napravljenih na modnim manifestacijama.
Iako je ovo Hrvoju i Valentini bio prvi izlaz u organizacijske vode, sudeći po reakcijama publike već se s nestrpljenjem iščekuje drugo izdanje Infnity runwaya.
Infinitiy runway powered by Chix otvorio je dobro poznati modni duo
Prvi na reviji predstavo se modni brand ELFS s kolekcijom luksuznih svečanih haljina idealnih za svadbe, maturalne zabave i sve ostale prigode kada se pripadnice nježnijeg spola žele osjećati ženstveno i glamurozno.
„Kao i uvijek, kroz svoj dizajn razmišljam o suvremenoj ženi i tome što sve treba zadovoljiti torbica koju ona nosi u ruci. Ona mora biti posebna, elegantna, praktična, i meni najdraže – efektna! Za mene je torbica osim funkcionalnog modnog dodatka, stilski pečat koji daje karakter i priču različitim odjevnim kombinacijama u različitim prilikama u kojima se žena pronalazi. Za ovu kolekciju spremila sam nekoliko modela torbica koje dolaze u baznim neutralnim bojama, nadalje u nekoliko jarkih i upečatljivih kombinacija te u nježnim pastelnim nijansama koje prizivaju proljeće.“ – rekla je modna dizajnerica Marija Perić.
Optika Mje predstavila svoju zapanjujuću kolekciju sunčanih naočala za ovo ljeto. Publika je imala čast prva vidjeti najnovije modele renomiranih brendova kao što su YSL, Gucci, Bottega Veneta, Celine, Loewe i MiuMiu. Kolekcija sunčanih naočala za 2024. godinu odražava suvremene trendove i bezvremensku eleganciju. YSL, s plastičnim modelima sunčanih naočala, istaknuo je inovativnost u dizajnu naglašavajući ručke, čime su plastični modeli postali dominantni element kolekcije, dok su metalni modeli očarali svojom jednostavnošću i suptilnošću.
Treći modni brand koji se predstavio publici bio je Anovi.
„Žene su cesto birale Anovi bijele haljine, komplete i odijela za svoja vjenčanja. Tako sam došla na ideju za prvu kolekciju vjenčanica koja je zapravo kompilacija najpopularnijih kreacija. Bajkovite haljine odišu elegancijom. Idealan su izbor za odvažne mladenke koje žele naglasiti svoju ženstvenost.“ – istaknula je modna dizajnerica Ivona Glavaš.
„Kolekcija za mladenke, mame i ostale samosvjesne, drage žene koje ne žele imati samo nešto prolazno nego posebne cipelice koje su krojene prema njihovim željama. Malo „pomaknute“ sve u službi udobnosti. Svaka nova kolekcija ima neki novi detalj pa tako i ova ima naglasak na biseru kao ukrasu, čipki i tilu.“ – ovim riječima Sandra i Ivan Ledenko su opisali cipele koje su predstavili publici na Infinity runway powered by Chix.
Infinity runway powered by Chix zatvorio je modni brand Arileo.
„Kolekcija je spoj muškog odjela, charlstona i 50 godina prošlog stoljeća. Jedan miks koji je izrodio kolekciju koja odiše čarolijom prošlih vremena ali istovremeno materijalima daje minimalizam i moderno doba. Resice, mašnice, lepršavost… detalji su koji daju autentičnost i prepoznatljivost. Kolekcija je namijenjena mladenkama koje vole opuštenost ali dizajnerska rješenja koja imaju neki light motiv.“ – poručio je modni bračni par Marija i Jurica Pirić.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.