H&M objavio novu dizajnersku suradnju i fanovi su već oduševljeni
Nakon brojnih modnih kuća kao što su Versace, Balmain, Mugler i slični, H&M dogovorio je suradnju s kultnim španjolskim brendom.
04 listopada 2023
INSTAGRAM: @H&M
04 listopada 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Svaka suradnja koju je poznati high street brend dogovorio sa slavnim modnim kućama do sad je urodila plodom pa obožavatelji pristupačne mode s velikim oduševljenjem iščekuju svaku novu najavu slične suradnje. Nakon brendova kao što su Versace, Balmain i Mugler na red je stigao kultni španjolski dizajn pa će kolekcija H&M i Paco Rabanne uskoro ugledati svjetlo dana!
Ova suradnja najavljena je na pariškom Tjednu mode, a sama kolekcija odat će počast slavnom španjolskom dizajneru Franciscu Rabanedau Cuervou, koji je modni svijet osvojio pod pseudonimom Paco Rabanne, a koji je preminuo početkom 2023. godine.
Kolekcija H&M i Paco Rabanne približit će nam otkačeni glamur poznate modne kuće
Sam Paco Rabanne veliki je uspjeh doživio već u šezdesetima, a njegov modni brend doživio je ponovni procvat 1999. godine kad se sam dizajner povukao u mirovinu, a na njegovo mjesto zasjeo novi kreativni direktor Julian Dossena.
Retro estetika ludih šezdesetih i sedamdesetih, uz mnogo glamura i blještavila oduvijek je bila prepoznatljiva za modni brend koji su tijekom godina nosile brojne it-djevojke odvažna karaktera, od Cher do Dua Lipe.
Julian Dossena bit će zaslužan i za kreiranje kolekcije H&Mi Paco Rabanne koju mnogi jedva čekaju vidjeti u izlozima svoje omiljene high street trgovine.
Kolekcija H&M i Paco Rabanne stiže prije Božića
Ako tražite savršenu haljinu za party sezonu u ovoj kolekciji sigurno ćete ju pronaći. H&M i Paco Rabanne pripremili su puno blještavila u kolekciji koja će svjetlo dana ugledati 09.11.2023. godine. Baš na vrijeme da se pripremimo za sezonu tuluma.
Na Tjednu mode u Parizu ovu uzbudljivu modnu suradnju predstavila su broja slavna lica, a Jared Leto, Irina Shayk i Cher bili su među naupečatljivijima.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.