Manekenka Brooks Nader u haljini za osvetu zasjala u sred rastave od muža Billyja Hairea
Brooks Nader izazovnom haljinom pokazala svom bivšem suprugu što propušta dok je prisustvovala zabavi u povodu izlaska novog izdanja Sports Illustrated Swimsuita u New Yorku.
Američka manekenka Brooks Nader, poznata po pobjedi na Sports Illustrated Swimsuit natjecanju ljepote 2019. godine, pojavila se na jednom nedavnom eventu u New Yorku u potpuno novom izazovnom izdanju.
Poznata manekenka na event je došla s opuštenim plavim valovima te se odlučila za prozirnu haljinu od crnih perlica koja je hvatala poglede svih uzvanika. Ispod haljine Brooks se odlučila za nešto suptilniju opciju – tange boje kože i naljepnice za grudi za koje se odlučila umjesto grudnjaka. Prije samog eventa Brooks je nagovijestila look na svom Instagram story-u te pridobila brojne reakcije fanova.
Haljina za osvetu mamila poglede uzvanika
Model Sports Illustrateda ove godine sama izlazi na tepih zbog rastave od supruga Billyja Hairea. Par se upoznao u New Yorku te su hodali tri godine prije nego što je Haire, marketinški stručnjak kleknuo i zaprosio Brooks 2018. godine. U brak su stupili 2019. godine.
”Plavuša Brooks je ušla u razgovor” napisala je manekenka u opisu slike nakon promjene boje kose. Ono što su gotovo svi primijetili je da Brooks nije nosila vjenčani prsten. Dugo su kružile priče o rastavi braka, a Brooks je to i sama potvrdila. Par živi odvojeno već nekoliko mjeseci a nisu viđeni ni fotografirani zajedno od veljače, kada su bili na odmoru u Meksiku.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.