Raskošna svjetlucava haljina princeze Diane prodana za nevjerojatan iznos
Haljinu od baršuna u stilu osamdesetih, sa suknjom od tafete i velikom mašnom, princeza Diana nosila je na balu u Firenci gdje se pojavila sa suprugom Charlesom.
20 prosinca 2023
PROFIMEDIA
20 prosinca 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Večernja haljina princeze Diane koju je nosila 1985. godine prodana je na aukciji u Hollywoodu za gotovo 1,15 milijuna dolara što je čak 11 puta više od više od procijenjene cijene i rekord za bilo koju od njezinih dosad prodanih od haljina.
Evo što sve znamo o toj haljini…
Rekordna haljina princeze Diane: tko ju je dizajnirao i gdje ju je nosila?
Baršunasta, crno-plava večernja haljina u popularnom kroju osamdesetih, očarala je žene diljem svijeta kad su se u novinama 1985. godine pojavile fotografije lijepe tadašnje supruge princa Charlesa na večeri u Palazzo Vecchio u Firenci. Princeza Diana za svojeg je života očaravala svojom elegancijom i besprijekornim smislom za modu, kao i profinjenim kretnjama i dobrotom zbog čega su je zvali Kraljica srdaca.
Nakon gala večere u Firenci 1985. godine, princeza Diana istu je haljinu nosila i godinu kasnije, tijekom pojavljivanja u Vancouveru.
U Hollywoodu je prodana je na aukciji Julien’s Auctions za ukupno 1.148.080 dolara, a očekivalo se da će biti prodana za 100.000 dolara.
Ova haljina princeze Diane nadmašila je sve prethodne aukcije
Prethodna rekorderka među haljinama princeze Diane bila je baršunasta haljina Victora Edelsteina iz 1991. koja je u siječnju 2023. godine dostigla cijenu od 604.800 dolara.
Crno-plava haljina nadmašila je čak i legendarni Dianin pulover s crnom ovcom, koji je prodan za vrtoglav iznos od 1.14 milijuna dolara.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Postoje pjesme koje vas ulove na prvu notu, kao jutarnje sunce koje nenadano probije kroz oblake. Dobar dan, novi singl Sandija Cenova, upravo je takav – nježna oda svakodnevnim trenucima sreće, koja ne pokušava biti ništa više od onoga što već jest: iskrena, vesela i topla.