Hrvatski influencer Grigor Baždar, koji stoji iza TikTok profilai.am.grigor, privlači mnogo pažnje svojim originalnim modnim stilom, a u svojim objavama ne krije da po garderobu često zalazi na ženski odjel. Grigor Baždar kaže kako preferira ženske traperice u odnosu na muške modele te smatra da nije bitno gdje ćeš kupiti odjeću već kako ti ona stoji.
U nedavnoj objavi na TikToku odlučio je odgovoriti na upite i komentare brojnih hejtera koji se ne mogu načuditi zašto nosi ženske traperice.
Grigor Baždar kaže kako postoji vrlo banalan razlog zbog kojeg kupuje žensku odjeću
“Zašto kupujem i nosim ženske hlače – danas ću vam odgovoriti na to pitanje”, govori TikToker na početku videa u kojem je razotkrio sve svoje modne tajne.
“Što je – je, ovo pitanje je legit, no razlog je banalan. Razlog je taj što sam ja nizak, što je evo još jedan misterij koji vas je mnoge zanimao. Visok sam 173 centimetara i težim 72 kilograma, što znači da su moje noge prilično kratke. Uz to, trudim se biti vitak cijelu godinu, tako da mi je struk prilično uzak, što je još jedan razlog zašto stanem u ženske hlače”, objasio je Grigor.
Grigor u ženskim trapericamaTIKTOK: @I.AM.GRIGOR
“U početku sam griješio jer nisam znao koji sam ekvivalent u ženskim brojevima, ali otkako sam pogodio to mi je baš otkriće, a pokazat ću vam i zašto”, nastavio je domaći influencer.
Zatim je objasnio kako nosi ženski broj 40, premda bi mogao stati i u 38 te da su mu ženske traperice vrlo drage zbog kraćih nogavica koje ne mora kratiti, za razliku od muških.
Dodao je i da mu se jako sviđa što ženske traperice padaju nisko na bokove, dok mu muški modeli sežu do pola leđa te da smatra da se uopće ne vidi nosi li ženske ili muške traperice.
Grigor u muškim trapericamaTIKTOK: @I.AM.GRIGOR
Grigor Baždar otkrio je i koju je manu, kao muškarac, našao ženskim trapericama
Premda smatra da mu ženske hlače stoje puno bolje od muških, hrvatski influencer otkrio je jednu “manu” koja mu ipak, kao muškarcu smeta.
“Ono što mi se ne sviđa kod ženskih hlača je to što su džepovi na njima jako plitki i u njih ne stane ništa. Pretpostavljam da je to zato što cure imaju torbice pa im džepovi ni ne trebaju, dok ja sve trpam po džepovima pa mi to baš nije zgodno”, otkrio je Grigor.
Potom je isprobao nekoliko modela muških traperica kako bi pokazao zašto smatra da mu ženske bolje stoje.
“Uglavnom to je cijela filozofija oko moje kupovine ne ženskom odjelu, nadam se da vam je sad život puno lakši”, zaključio je Grigor na kraju.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
U svijetu u kojem nas magazini, društvene mreže i reklame neprestano uvjeravaju da nismo dovoljno dobri, dovoljno mršavi, dovoljno lijepi ili dovoljno uspješni, rijetki su glasovi koji nas podsjećaju na istinu — da smo dovoljno dobri upravo takvi kakvi jesmo. Jedan takav glas pripada Valentini Sumpor, autorici nove knjige Dovoljno dobra.
Crveni ruž na glasu je kao beauty superjunak koji podiže raspoloženje, a pjevačica Franka Batelić na Instagramu je otkrila koja joj je nijansa najdraža.
Frano Pehar predstavio je svoj najnoviji glazbeni uradak — emotivnu baladu Ako se vrate brodovi. Riječ je o pjesmi prožetoj čežnjom, nadom i iskrenim emocijama, a sve to upotpunjeno moćnom interpretacijom ovog talentiranog pjevača.
Zamislite ljeto koje miriše na ružmarin i lavandu, jutra koja počinju skokom u tirkizno more, i večeri koje se protegnu do kasno, uz čašu malvasije i zvuke dalmatinske klape. Južna Dalmacija ove sezone nije samo destinacija – ona je lifestyle, vibracija, bijeg i povratak sebi. Ako još niste isplanirali svoje ljetovanje, vrijeme je da otkrijete što sve južni dio jadranske obale može ponuditi, izvan okvira uobičajenih razglednica i turističkih ruta.
Sunce je izvor života, ali i jedan od najvećih neprijatelja naše kože. Svi znamo da je zaštita od sunca važna, no koliko zapravo razumijemo SPF – faktor zaštite od sunca? Što se krije iza tih brojeva na bočici kreme i zašto nije svejedno koji SPF koristimo? Ovaj tekst razbija sve nedoumice, donosi znanstvene činjenice i praktične savjete koji će ti pomoći da konačno izabereš idealnu zaštitu za svoju kožu.