Hrvatski influencer Grigor Baždar, koji stoji iza TikTok profilai.am.grigor, privlači mnogo pažnje svojim originalnim modnim stilom, a u svojim objavama ne krije da po garderobu često zalazi na ženski odjel. Grigor Baždar kaže kako preferira ženske traperice u odnosu na muške modele te smatra da nije bitno gdje ćeš kupiti odjeću već kako ti ona stoji.
U nedavnoj objavi na TikToku odlučio je odgovoriti na upite i komentare brojnih hejtera koji se ne mogu načuditi zašto nosi ženske traperice.
Grigor Baždar kaže kako postoji vrlo banalan razlog zbog kojeg kupuje žensku odjeću
“Zašto kupujem i nosim ženske hlače – danas ću vam odgovoriti na to pitanje”, govori TikToker na početku videa u kojem je razotkrio sve svoje modne tajne.
“Što je – je, ovo pitanje je legit, no razlog je banalan. Razlog je taj što sam ja nizak, što je evo još jedan misterij koji vas je mnoge zanimao. Visok sam 173 centimetara i težim 72 kilograma, što znači da su moje noge prilično kratke. Uz to, trudim se biti vitak cijelu godinu, tako da mi je struk prilično uzak, što je još jedan razlog zašto stanem u ženske hlače”, objasio je Grigor.
Grigor u ženskim trapericamaTIKTOK: @I.AM.GRIGOR
“U početku sam griješio jer nisam znao koji sam ekvivalent u ženskim brojevima, ali otkako sam pogodio to mi je baš otkriće, a pokazat ću vam i zašto”, nastavio je domaći influencer.
Zatim je objasnio kako nosi ženski broj 40, premda bi mogao stati i u 38 te da su mu ženske traperice vrlo drage zbog kraćih nogavica koje ne mora kratiti, za razliku od muških.
Dodao je i da mu se jako sviđa što ženske traperice padaju nisko na bokove, dok mu muški modeli sežu do pola leđa te da smatra da se uopće ne vidi nosi li ženske ili muške traperice.
Grigor u muškim trapericamaTIKTOK: @I.AM.GRIGOR
Grigor Baždar otkrio je i koju je manu, kao muškarac, našao ženskim trapericama
Premda smatra da mu ženske hlače stoje puno bolje od muških, hrvatski influencer otkrio je jednu “manu” koja mu ipak, kao muškarcu smeta.
“Ono što mi se ne sviđa kod ženskih hlača je to što su džepovi na njima jako plitki i u njih ne stane ništa. Pretpostavljam da je to zato što cure imaju torbice pa im džepovi ni ne trebaju, dok ja sve trpam po džepovima pa mi to baš nije zgodno”, otkrio je Grigor.
Potom je isprobao nekoliko modela muških traperica kako bi pokazao zašto smatra da mu ženske bolje stoje.
“Uglavnom to je cijela filozofija oko moje kupovine ne ženskom odjelu, nadam se da vam je sad život puno lakši”, zaključio je Grigor na kraju.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.