Grandioznom revijom hvaljeni domaći dizajner Robert Sever predstavio je novu kolekciju
Renomirani hrvatski modni brend Robert Sever sinoć je predstavio novu kolekciju Severocco za sezonu proljeće 2024. te okupio više od 500 uzvanika među kojima su bile mnoge poznate osobe.
Kolekcija Severocco donosi inovativan pristup dizajnu odjeće, ističući se svojom sveobuhvatnošću i pažljivo izrađenim detaljima. Inspirirana etno odjećom koja nije geografski određena, beduinima i viktorijanskom estetikom, kolekcija transformira traper u luksuzni couture materijal. Svaki komad odjeće, od jakni do haljina, oblikovan je s posebnom pažnjom usmjerenom na udobnost, praktičnost i estetiku.
Na modnoj pisti, ova kolekcija predstavlja fluidni spoj svih elemenata, stvarajući vizualno putovanje koje očarava i emotivno pogađa promatrače. Svaki odjevni komad pažljivo je izrađen s naglaskom na cjelovitost, gdje je svaki segment važan kao dio šire slike. Forme odjeće su prilagodljive svakodnevnom nošenju, naglašavajući ženstvenost i snagu.
Dizajner je pristupio kreiranju ove kolekcije na nov način, dopuštajući spontanost i inspiraciju da oblikuju svaki korak, rezultirajući spojem discipline i kreativne slobode. Severocco kolekcija nije samo skup odjeće, već priča koja spaja različite svjetove u jedinstvenu viziju ljepote i stila.
“Kolekciju smo stvarali šest mjeseci i u nju je stavljena sva naša ljubav koju imamo za sam zanat, za tehniku koja stoji iza svake kreacije. Ona je pokazatelj širine našeg razmišljanja i pokazatelj da se i u jednostavnim uvjetima mogu stvoriti čudesa – ako se radi predano i s ljubavlju.”, govori Robert.
Priprema same revije započela gotovo tri mjeseca unaprijed te je uključivala sastanke sa sponzorima, PR timom, snimanje promotivnih fotografija i kampanja. Posljednje aktivnosti uključivale su odabir modela, višednevne probe s modelima i produkcijsko finaliziranje. Sve je bilo pažljivo usklađeno, od glazbe do prostora i same kolekcije.
Sever je odabrao vrlo klasičan catwalk za prezentaciju, stavljajući naglasak na prekrasnu odjeću i modele koji su ovaj put nosili vrlo upečatljive kreativne frizure koje je osmislila Anita Mioč iz Kuće četki. Efektan make-up kreirala je umjetnica Sabina Šarić Novak, koristeći ekskluzivne proizvode iz nove, još neviđene kolekcije Jane Iredale.
Ovaj modni spektakl ne bi bio moguć bez podrške naših sponzora – Dermalogica, Jane Iredale, Kuća četki, Smartwater, Prima, Institut Listz Zagreb, Mozak event centar, Eugene Perma, Poche Paris i the Galerija agency.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.