Fanovi oduševljeni: Predivni Jamie Dornan novo je lice brenda LOEWE
Zvijezda filmova "50 nijansi sive" i "Turist" novo je zaštitno lice jednog od najpopularnijih brendova trenutka.
19 srpnja 2023
INSTAGRAM: @JONATHAN.ANDERSON
19 srpnja 202318:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jamie Dornan, koji nas je glumom oduševio u seriji “The Fall”, a zatim postigao planetarnu slavu glumeći Christiana Greya u franšizi “50 nijansi sive”, novo je zaštitno lice brenda LOEWE.
Modna fantazija zvana Jamie Dornan za LOEWE
Predivan 41-godišnji glumac, koji je već godinama na glasu kao jedan od najatraktivnijih i najbolje odjevenih muškaraca iz svijeta filma, oduševio je fanove kao zaštitno lice kampanje modne kuće LOEWE.
Španjolska modna kuća LOEWE osnovana je 1864. godine u Madridu, i oduvijek smatrana vrhuncem kvalitete kad su modni detalji od kože u pitanju, no u posljednjih je nekoliko godina doživjela ponovnu popularnost zahvaljujući Jonathanu Andersonu koji je 2013. preuzeo kreativnu palicu i toj starinskoj modnoj kući donio epitet trendi brenda.
Jonathan se proslavio atipičnim kreacijama kao što su štikle s potpeticama u obliku bočica laka za nokte, takozvanim lebdećim haljinama i puloverima s izvezenim nazivom brenda, a njegove torbice u modelima Puzzle, Hammock i Gate toliko su popularne da ih svaki pravi modni znalac može spaziti i na daljinu.
Zendaya i A$AP Rocky samo su neki od velikih obožavatelja modne kuće za kojom su poludjele modne influencerice i influenceri sa svih krajeva svijeta.
Jamie Dornan izgleda fantastično na fotografijama iz kampanje
Irski glumac koji je svoju karijeru započeo kao model za donje rublje brenda Calvin Klein pred fotoaparatom Davida Simsa bez problema se prisjetio svojih manekenskih dana i odradio fantastičan posao.
Fotografije na kojima Jamie Dornan pozira u muškoj kolekciji za jesen 2023. izgledaju zaista posebno, a ne možemo ne primijetiti da je zgodni glumac za potrebe snimanja ove kampanje ponovno pustio bradu koja mu odlično stoji.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.