Sinoć je na dodjeli nagrada Emmy u Los Angelesu dramska serija "Nasljeđe" proglašena najboljom serijom, a što su zvijezde nosile otkrivamo vam u nastavku.
Nakon nevjerojatna četiri mjeseca raznih odgoda u Hollywoodu zbog najvećeg štrajka glumaca i scenarista u povijesti, američka zvjezdana elita okupila se na 75. dodjeli Emmyja u Los Angelesu.
Dodjela nagrada Emmys televizijski je ekvivalent Oscarima, a obično se održava u rujnu. Ovog puta se zbog povijesnog štrajka iznimno održao u siječnju. Crveni tepih nitko nije želio propustiti.
Issa Rae in Pamella RolandFOTO: PROFIMEDIA
Emmys crveni tepih oduševio je modne kritičare
Neke od najvećih zvijezda jedva su dočekale prošetati prestižnim (crvenim) tepihom ove dodjele te pokazati se u najboljem izdanju.
Poznate dame i ovog s puta sa svojim timom okupile najbolje dizajnerske komade iz cijelog svijeta, a ponajviše iz Europe zbog čega su neke od najpoznatijih modnih kuća svoje couture kreacije ekskluzivne slale u Los Angeles.
Simona Tabasco in MarniFOTO: PROFIMEDIA
Poznate televizijski i filmske zvijezde nisu štedjele na odjeći s kojom su željele oduševiti cijeli svijet pa je ovog puta čak i čuvena francuska modna kuća Chanel ustupila neke od svojih kultnih komada.
Rachel Brosnahan in VersaceFOTO: PROFIMEDIA
Crveni tepih nagrade Emmys dokazuje tko je tko u televizijskom svijetu
Zasigurno ne postoji zvijezda s televizijskog neba koja se ne želi izboriti za svoju pozivnicu. Emmys iz godine u godinu profiliraju najbolje od osrednjih televizijskih imena te šalju jasnu sliku tko je tko i koliko vrijedi.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.