Elegancija u harmoniji: Otkrijte kolekciju Serenity od IZAKOVE – spoj održivosti, stila i udobnosti
IZAKOVA, brend koji se izdvaja svojom posvećenošću održivosti i etičkoj modi, s ponosom najavljuje dolazak svoje najnovije kolekcije - "Serenity". Kao što samo ime sugerira, kolekcija "Serenity" utjelovljuje mir i harmoniju, pružajući savršen sklad stila i udobnosti za svaku priliku.
“Uz ‘Serenity’ želimo pokazati da moda može biti i lijepa i odgovorna. Naš cilj je ponuditi komade koji ne samo da izgledaju dobro, već i čine dobro,” naglašava Izabel Kovačić, inspirirajući nas svojom vizijom. Sveobuhvatna predanost korištenju održivih materijala i etičkim metodama proizvodnje je ono što IZAKOVU čini posebnom. “Svaki komad iz kolekcije ‘Serenity’ odražava našu filozofiju i potvrđuje da je moda svestrana umjetnost,” dodaje Izabel.
Kolekcija“Serenity” više je od obične modne linije; ona je izraz strasti prema stvaranju ljepote koja poštuje planet. Uz IZAKOVU, svaki vaš korak postaje dio veće priče o održivosti i etici. “Serenity” vas poziva da budete dio te promjene, nosite odjeću koja ne samo da izgleda dobro, već čini da se i osjećate dobro.
Uživajte u svakom detalju – od nježno tkanih tkanina do savršeno usklađenih boja koje odražavaju spokoj i tišinu prirode. Kolekcija “Serenity” nije samo odjeća; to je izjava stila koja govori o vašoj svijesti i odgovornosti.
“Naš tim radi neumorno kako bi stvorili komade koji ne samo da odražavaju trenutne modne trendove, već ih i transcendiraju, donoseći bezvremensku eleganciju u vaš svakodnevni život.” istaknula je Izabel Kovačić.
Dozvolite da “Serenity” kolekcija od IZAKOVE bude vaš izbor za sve one trenutke kada želite sjajiti autentičnošću i elegancijom, dok istovremeno podržavate održivu modu. Prigrlite ljepotu koja dolazi s pažnjom prema detaljima i ljubavi prema planeti.
Kolekcija obuhvaća elegantne i sofisticirane komade izrađene od vrhunskih materijala kao što su muslin, lan i romantični chiffon, nudeći iznimnu udobnost i stil.
Ključni komadi uključuju:
Muslin košulje i hlače: savršeni za opuštene, ali šik trenutke.
Chiffon košulje i hlače: donose dozu nježnosti i elegancije za vaše posebne prilike.
Lanene majice i hlače: idealne za osjećaj prozračnosti i udobnosti tijekom cijelog dana.
Laneni sako i suknja: klasični komadi koji se lako prilagođavaju raznim prilikama.
Unisex dječji muslin set: pruža udobnost i slobodu pokreta za najmlađe, osiguravajući im mekoću i sigurnost.
“Serenity” kolekcija dizajnirana je kao co-ord setovi koji omogućuju lako kombiniranje komada za besprijekoran izgled. Svaki komad je pažljivo izrađen kako bi osigurao ne samo vrhunsku udobnost i stil, već i poštovanje prema održivosti, što je ključno za ovaj brend.
Otkrijte harmoniju stila i udobnosti s IZAKOVOM i doživite osjećaj mira koji svaki komad iz kolekcije “Serenity” donosi.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.