Uz bljesak sunčevih zraka odbijenih od snježnih vrhova Alpa, svjetlucanje kristalno čistih jezerskih voda i miris svježeg planinskog zraka, dolazi nam najnovija IZAKOVA denim kolekcija pod imenom „Memoriae“. Ova kolekcija ne samo da oživljava duh trapera, već i vodi na putovanje kroz sjećanja prožeta elegancijom i ljepotom planinskog resorta St. Moritz u Švicarskoj.
Svaka kreacija u ovoj kolekciji nosi u sebi dio te vječnosti koja obilježava traper. Denim je ne samo tkanina, već i svjedok vremena, a u „Memoriae“ kolekciji postaje simbol trajnosti i ljepote sjećanja, simbol vječne elegancije i slobode. Svojom čvrstoćom i izdržljivošću, denim ne samo da odražava stil, već i priča priče. Izabravši denim kao materijal za ovu kolekciju, brend je poslao snažnu poruku o vječnosti, izdržljivosti i autentičnosti. Prepoznatljiv kao materijal koji ne blijedi s godinama, već postaje sve bogatiji i šarmantniji, baš kao i sjećanja koja čuva u svom vlaknu. Ova kolekcija nije samo odjeća, već priča koja se isprepliće s emocijama, doživljajima i trenucima koji su obilježili život osnivačice brenda Izabel Kovačić.
St. Moritz, prekrasno i luksuzno skijalište u srcu Švicarskih Alpa, nije slučajno odabrano za prezentaciju ove kolekcije. To je mjesto koje nosi one prve emocije za osnivačicu, jer je upravo ovdje provela djetinjstvo.
Kroz svoj brend, Izabel nije samo stvorila odjeću, već je stvorila platformu za izražavanje priča, emocija i sjećanja. Brend IZAKOVA lansiran je u prosincu 2023. i već sad je miljenik ženske populacije. „Memoriae“ denim kolekcija predstavlja spoj vječnosti i prvih koraka koje je osnivačica brenda, Izabel započela u gradiću Chur, smještenom podno alpskih planinskih lanaca. Uz svoju najveću inspiraciju i podršku sestre Ivane, s kojom je 2015. pokrenula dječji brend organske odjeće lunilou, Izabel je kroz ovu kolekciju spojila svoju strast prema modi s dubokim sjećanjima i iskustvima koje je započela u ovom malenom mjestu.
Svaki kadar kampanje nosi u sebi atmosferu tog magičnog mjesta, dok se svaki komad odjeće uklapa u priču koja govori o sjećanjima, ljepoti i vječnosti. Kolekcija, koju prati materijal trapera, pokrila je beskompromisni stil žena koje njeguju kvalitetu prije kvantitete i vjeruju kako se isplati uložiti u dobar komad koji postaje „vintage“ i prenosiv je generacijama. Tako je u „Memoriae“ denim kolekciji prisutno od hlača, suknje, haljine, sakoa i jakne, do denim „accessories“ kao neophodnih dnevnih detalja.
“Memoriae” denim kolekcija nije samo modni izričaj, već poziv na putovanje kroz prošlost, kroz sjećanja i emocije. Kroz svaki komad odjeće, osjeća se dodir vječnosti i ljepote koja se krije u sjećanjima, dok se istovremeno nudi elegancija i udobnost materijala trapera.
Već skoro deset godina od kako se rodila njihova želja za promjenama u svijetu mode, Izabel i njezina sestra Ivana s ljubavlju i strašću vode brend lunilou koji je postao simbol, ne samo u našoj regiji, već i izvan nje.
Njihova predanost održivosti nije samo poslovni moto, već duboko ukorijenjena vrijednost koja inspirira i pokreće ljude diljem svijeta.
Nova kampanja modnog brenda Duchess za sezonu jesen-zima 2024./2025. oduševljava spojem luksuza i mediteranskog šarma, snimljena na jednoj od najprestižnijih jahti Frauscher 1414 Demon u šibenskom akvatoriju. Vizualno impresivna, kolekcija odiše toplim nijansama ljeta, iako je namijenjena hladnijim mjesecima, a pozadina kraljevskog grada Šibenika samo dodatno naglašava eleganciju brenda. Ova kampanja najavljuje ekskluzivnu modnu reviju na Biograd Boat Showu, događaju koji spaja luksuznu modu i nautički svijet.
Britanski dizajner oprostio se s talijanskom modnom kućom nakon uspješne četverogodišnje suradnje. Iako napušta Fendi, Jones će i dalje obnašati ulogu umjetničkog direktora muških kolekcija za Dior.
Iako trenutno uživamo u jeseni i iščekujemo nadolazeće blagdane, već sada se mnogi s nestrpljenjem raduju svibnju iduće godine. Točnije, prvom ponedjeljku u svibnju, koji je tradicionalno rezerviran za Met Galu, jedan od najiščekivanijih događaja u svijetu mode.
Suvremeni crni dandizam već godinama oživljava crvene tepihe na prestižnim događajima poput Met Gale. Zamislite Billyja Portera u zlatnoj odori Sun God koju je kreirao The Blonds za izložbu "Camp" 2019. godine, A$AP Rockyja s prekrivenim šarenim patchwork prekrivačem ERL-a preko njegovog svileno-tafta smokinga na "In America: A Lexicon of Fashion" 2021. godine, ili Lil Nas X-a prekrivenog kristalima u dizajnu Luar na "Sleeping Beauties" prošle godine.
U svijetu mode gdje se susreću elegancija i ekscentričnost, BiteMyStyle pod vodstvom talentiranog dizajnera Zorana Aragovića predstavlja novu kolekciju "Glitz." Ova kolekcija, premijerno predstavljena na modnoj sceni, donosi eklektične kombinacije boja, printeva i tekstura, naglašavajući blještave tkanine i šljokice kao središnje elemente. Zoran majstorski kombinira klasične tonove s vibrantnim nijansama, stvarajući komade koji osvajaju srca ljubitelja mode. U ovoj kolekciji, svaka žena može pronaći svoj stil, uživajući u raznolikosti i slobodi izražavanja.
Chad Michael Murray 2004. godine našao se na listi "najseksi muškaraca godine" časopisa People, a sad je za isti medij otkrio što za njega znači pojam seksi.