Jedna od najljepših žena iz svijeta showbiznisa, u suradnji s modnim brendom Intimissimi izbacila je donje rublje koje osvaja na prvi pogled. Donje rublje Jennifer Lopez, nastalo u suradnji sa slavnim brendom Intimissimi, uspješno spaja glamur s osjećajem udobnosti i besprijekorno osmišljenim krojevima uz koje će se baš svaka žena osjećati poput slavne J.Lo.
54-godišnja pjevačica, za koju su kazaljke na satu odavno stale, zaštitno je lice kampanje u kojoj predstavlja senzualnu kolekciju na koju je teško ostati ravnodušan.
Donje rublje Jennifer Lopez i brenda Intimissimi vrhunac je elegancije
Kolekcija vješto prenosi koncept razvoja i unutarnje snage te pomoću ženskog donjeg rublja utjelovljuje modernu profinjenost i ideju emancipacije.
Otkrijte jedinstvenu ponudu artikala u:
elegantnoj i suptilnoj boji šampanjca,
živahnoj i intenzivnoj žad zelenoj boji sa svjetlucavim detaljima te
Kolekcija nastoji obuhvatiti i istaknuti jedinstvenu ljepotu svake žene. Izrađena s najvećom pažnjom, kolekcija nudi izvezene detalje i kvalitetne materijale (kao što su svila i profinjena čipka) koji pružaju luksuznu privlačnost i odražavaju predanost branda Intimissimi da ponudi savršeno osjetilno iskustvo.
Ljupki kolibrić kao zaštitni znak rublja Jennifer Lopez
Jennifer Lopez kolekciju je obogatila delikatnim detaljem – kolibrićem. Ovaj simbol, cijenjen zbog svoje konotacije sreće, otpornosti i živahne energije, ima duboko značenje za nju.
Dugački svileni ogrtač Living in Luxe 219,90€ (1656,84 kn) | Grudnjak Carioca Living in Luxe 52,90€ (398,58 kn)
Svaki vizualni element kampanje pažljivo je odabran kako bi pozvao publiku u svijet u kojem se spajaju intimnost i samopouzdanje.
Bebi dol od tila i čipke Living in Luxe 59,90€ (451,32 kn) | Bodi od tila i čipke Be Your Own Muse 59,90€ (451,32 kn)
Brazilske gaćice Living in Luxe 19,90€ (149,94 kn) | Brazilske gaćice Be Your Own Muse 19,90€ (149,94 kn)
Trokutasti grudnjak Be Your Own Muse 52,90€ (398,58 kn) | Grudnjak top Living in Luxe 52,90€ (398,58 kn)
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Advent u Zagrebu i ove godine potvrđuje status jednog od najuzbudljivijih glazbenih programa u regiji. Rijetke su prilike da se karizmatični umjetnici čuju u intimnom, blagdanskom okruženju, a upravo takvo iskustvo priređuje EU Advent. Nakon velikog koncerta u zagrebačkoj Areni, na Europski trg stiže Damir Urban, u petak, 27. prosinca, u ambijent obasjan toplim adventskim svjetlima.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.