Jedna od najljepših žena iz svijeta showbiznisa, u suradnji s modnim brendom Intimissimi izbacila je donje rublje koje osvaja na prvi pogled. Donje rublje Jennifer Lopez, nastalo u suradnji sa slavnim brendom Intimissimi, uspješno spaja glamur s osjećajem udobnosti i besprijekorno osmišljenim krojevima uz koje će se baš svaka žena osjećati poput slavne J.Lo.
54-godišnja pjevačica, za koju su kazaljke na satu odavno stale, zaštitno je lice kampanje u kojoj predstavlja senzualnu kolekciju na koju je teško ostati ravnodušan.
Donje rublje Jennifer Lopez i brenda Intimissimi vrhunac je elegancije
Kolekcija vješto prenosi koncept razvoja i unutarnje snage te pomoću ženskog donjeg rublja utjelovljuje modernu profinjenost i ideju emancipacije.
Otkrijte jedinstvenu ponudu artikala u:
elegantnoj i suptilnoj boji šampanjca,
živahnoj i intenzivnoj žad zelenoj boji sa svjetlucavim detaljima te
Kolekcija nastoji obuhvatiti i istaknuti jedinstvenu ljepotu svake žene. Izrađena s najvećom pažnjom, kolekcija nudi izvezene detalje i kvalitetne materijale (kao što su svila i profinjena čipka) koji pružaju luksuznu privlačnost i odražavaju predanost branda Intimissimi da ponudi savršeno osjetilno iskustvo.
Ljupki kolibrić kao zaštitni znak rublja Jennifer Lopez
Jennifer Lopez kolekciju je obogatila delikatnim detaljem – kolibrićem. Ovaj simbol, cijenjen zbog svoje konotacije sreće, otpornosti i živahne energije, ima duboko značenje za nju.
Dugački svileni ogrtač Living in Luxe 219,90€ (1656,84 kn) | Grudnjak Carioca Living in Luxe 52,90€ (398,58 kn)
Svaki vizualni element kampanje pažljivo je odabran kako bi pozvao publiku u svijet u kojem se spajaju intimnost i samopouzdanje.
Bebi dol od tila i čipke Living in Luxe 59,90€ (451,32 kn) | Bodi od tila i čipke Be Your Own Muse 59,90€ (451,32 kn)
Brazilske gaćice Living in Luxe 19,90€ (149,94 kn) | Brazilske gaćice Be Your Own Muse 19,90€ (149,94 kn)
Trokutasti grudnjak Be Your Own Muse 52,90€ (398,58 kn) | Grudnjak top Living in Luxe 52,90€ (398,58 kn)
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.