Domaći brend RAW BAG predstavlja novu kolekciju posvećenu – ljubimcima
Raw Bag, hrvatski fashion brand poznat po osebujnim kožnim torbama, još je jednom ujedinio snage s domaćim brendom Sabant, proizvođačem plant-based kože. Ovoga puta riječ je o kolekciji torbi posvećenoj našim najdražima - ljubimcima.
RAW BAG®,domaći brend svjetske estetike, poznat po inovativnom pristupu dizajnu torbi, s ponosom predstavlja najnoviju suradnju sa zagrebačkim brendom Sabant. Ova kolekcija, koja je nastala od materijala na biljnoj bazi, spoj je neodoljive estetike i odgovornosti prema okolišu koji RAW BAG® istražuje od samih početaka postojanja.
Brend RAW BAG odlučio je posvetiti posebnu pažnju veganskim obožavateljima
Dizajnerica Mirjam Krajina, koja nas već godinama oduševljava svojim jedinstvenim kolekcijama, u ovoj je kolekciji odlučila posvetiti posebnu pažnju veganskim i vegetarijanskim obožavateljima RAW BAG® estetike. “Vrijeme je da priznamo do koga nam je uistinu najviše stalo”, izjavila je Krajina, čija je ideja bila stvoriti torbe u obliku svojih najdražih ljubimaca koji ne samo da nude funkcionalnost, već i pričaju priču o prijateljstvu i odanosti.
Nova kolekcija igračaka-torbi inspirirana je predstojećim trendovima vezanim uz popularnost kućnih ljubimaca koja nas očekuje u 2025. godini. Ova neodoljiva i vrlo limitirana rapsodija u rozom nastala je u suradnji s dizajnericom igračaka Leom Vavrom i zagrebačkim brendom Sabant., proizvođačem plant-based kožnatih materijala.
Kolekcija je napravljena je od Sabantova Gin skina™, revolucionarnog materijala koji ova zagrebačka kompanija proizvodi od ostataka iz proizvodnje alkoholnih pića, a donosi potpuno novu dimenziju u svijetu dizajna. Domaći brend Sabant već neko vrijeme surađuje s regionalnim dizajnerima, koji inovativni materijal pretvaraju u umjetnost. Na globalnom tržištu su se pojavili sa svojim Beer skinom™, kožom od piva, a Hrvatskoj predstavili u suradnji upravo s RAW BAGOM®, kada su izradili prvu torbu od piva na svijetu.
Svaka torba iz ove kolekcije ručno je izrađena, te je svaki komad jedinstven i neponovljiv što je jedna od primarnih vrijednosti RAW BAG® brenda.
Sama kampanja osmišljena je kao hommage svim onim „najboljim prijateljima“ ljubimcima koji nas podržavaju i inspiriraju kroz život, a ne možemo ih voditi sa sobom u kino ili kazalište, pa je dizajnerica odlučila napraviti one koje možemo uvijek i svugdje nositi sa sobom. Vizualni identitet kampanje te kreativno vodstvo potpisuje Mirjam Krajina, za fotografije je zaslužna Lara Buljubašić dok je Andrea Jurić prepoznatljivo zaštitno lice nove RAW BAG® kampanje.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.