Domaći brend RAW BAG predstavlja novu kolekciju posvećenu – ljubimcima
Raw Bag, hrvatski fashion brand poznat po osebujnim kožnim torbama, još je jednom ujedinio snage s domaćim brendom Sabant, proizvođačem plant-based kože. Ovoga puta riječ je o kolekciji torbi posvećenoj našim najdražima - ljubimcima.
RAW BAG®,domaći brend svjetske estetike, poznat po inovativnom pristupu dizajnu torbi, s ponosom predstavlja najnoviju suradnju sa zagrebačkim brendom Sabant. Ova kolekcija, koja je nastala od materijala na biljnoj bazi, spoj je neodoljive estetike i odgovornosti prema okolišu koji RAW BAG® istražuje od samih početaka postojanja.
Brend RAW BAG odlučio je posvetiti posebnu pažnju veganskim obožavateljima
Dizajnerica Mirjam Krajina, koja nas već godinama oduševljava svojim jedinstvenim kolekcijama, u ovoj je kolekciji odlučila posvetiti posebnu pažnju veganskim i vegetarijanskim obožavateljima RAW BAG® estetike. “Vrijeme je da priznamo do koga nam je uistinu najviše stalo”, izjavila je Krajina, čija je ideja bila stvoriti torbe u obliku svojih najdražih ljubimaca koji ne samo da nude funkcionalnost, već i pričaju priču o prijateljstvu i odanosti.
Nova kolekcija igračaka-torbi inspirirana je predstojećim trendovima vezanim uz popularnost kućnih ljubimaca koja nas očekuje u 2025. godini. Ova neodoljiva i vrlo limitirana rapsodija u rozom nastala je u suradnji s dizajnericom igračaka Leom Vavrom i zagrebačkim brendom Sabant., proizvođačem plant-based kožnatih materijala.
Kolekcija je napravljena je od Sabantova Gin skina™, revolucionarnog materijala koji ova zagrebačka kompanija proizvodi od ostataka iz proizvodnje alkoholnih pića, a donosi potpuno novu dimenziju u svijetu dizajna. Domaći brend Sabant već neko vrijeme surađuje s regionalnim dizajnerima, koji inovativni materijal pretvaraju u umjetnost. Na globalnom tržištu su se pojavili sa svojim Beer skinom™, kožom od piva, a Hrvatskoj predstavili u suradnji upravo s RAW BAGOM®, kada su izradili prvu torbu od piva na svijetu.
Svaka torba iz ove kolekcije ručno je izrađena, te je svaki komad jedinstven i neponovljiv što je jedna od primarnih vrijednosti RAW BAG® brenda.
Sama kampanja osmišljena je kao hommage svim onim „najboljim prijateljima“ ljubimcima koji nas podržavaju i inspiriraju kroz život, a ne možemo ih voditi sa sobom u kino ili kazalište, pa je dizajnerica odlučila napraviti one koje možemo uvijek i svugdje nositi sa sobom. Vizualni identitet kampanje te kreativno vodstvo potpisuje Mirjam Krajina, za fotografije je zaslužna Lara Buljubašić dok je Andrea Jurić prepoznatljivo zaštitno lice nove RAW BAG® kampanje.
Posebno izdanje Bipa FASHION.HR-a započinje 19. ožujka! Modni dirigenti prve večeri dizajneri su mlađe generacije koji do sad nisu imali prilike biti na ovako velikom projektu, a svakako to zaslužuju. Čast da otvore najveći modni događaj tako će pripasti Vicku Racetinu, Helen Kelen, brandu SSYYNN koji je dio XD Fashion grupe te Jeleni Geštakovski s brandom y/GIA.
Lukabu, modni brend koji kroz svoje kolekcije vjenčanica i večernjih haljina slavi suvremeni modni izričaj predstavlja nam novu, capsule kolekciju vjenčanica koja donosi spoj elegancije i minimalizma, pružajući moderne i stylish opcije koje nadmašuju tradicionalne konvencije.
Na novoj fotografiji, Severina pozira u centru grada, odjevena u elegantni komplet s jaknom i kratkom suknjicom, no najviše pažnje privukao je detalj na njezinim nogama.
Adriana Ćaleta-Car pokazala je da za savršen izgled nije potrebno potrošiti cijelo bogatstvo - njezina modna kombinacija iz Zare dokaz je da i pristupačni komadi mogu izgledati fantastično.