Diana Viljevac predstavlja lookbook s omiljenim haljinama koje su postale vjenčanice
Kada čitamo o vjenčanicama naviknuti smo na bezbroj detalja, romantiku, potpuni fokus na savršen izgled, iako mnogim mladenkama potraga za vjenčanicom ostaje u sjećanju kao razdoblje kojega se ne žele prisjećati. Diana Viljevac opet iznenađuje kompromisom na koji će pristati svaka žena: kreirajući kolekciju vjenčanica koje ste već vidjele – ali u drugačijim izdanjima!
Kada su svestrane siluete i bezvremenska elegancija osnova brenda, onda i transformacija dolazi prirodno. Tako su haljine koje već dobro poznajemo sada dostupne i u bijeloj boji, spremne za jedno od najvažnijih poglavlja u životu – vjenčanje.
Novu kolekciju koja je došla u savršeno vrijeme, kao poklon za početak proljeća i sve bližu sezonu vjenčanja, inovativna dizajnerica pripremila je s posebnim guštom: s više od 15 godina iskustva u modnom dizajnu, pitanje vjenčanja i posebne haljine za poseban dan neizostavan je dio posla modnog dizajnera, a traženje najboljih rješenja za zadovoljstvo svih klijentica Diani Viljevac predstavlja osnovu rada.
Pretvarajući svoje najpoznatije modele iz prijašnjih kolekcija u nezaboravne haljine za mladenke još jednom je pokazala moć mode kada se njome bavi prirodni esteta, pa imamo priliku vidjeti dobro poznate Divu, Elenu, Auroru, Avu ili Gardeniu u novoj, predivnoj ulozi.
Diana Viljevac bezvremenske je haljine transformirala u vjenčanice
U jednostavnosti bezvremenskih haljina koje naša dizajnerica transformira u vjenčanice je i bit njihove ljepote – one nisu ograničene samo na jedan trenutak. Kada su u boji, mogu biti dnevne, koktel ili večernje haljine, a u bijeloj se pretvaraju u profinjene, moderne i nenametljivo luksuzne vjenčanice.
Snaga dobrog dizajna prikazana je u prilagodljivosti koja omogućuje da jedan komad odjeće živi kroz različite prigode, a posebno je važno naglasiti da kolekcija sadrži potpuno različite komade i da nudi rješenje za svačiji ukus.
U iščekivanju proljetne kolekcije dobili smo nešto potpuno neočekivano, a zašto se Diana Viljevac odlučila okrenuti baš ovom projektu može objasniti činjenica da se moda mijenja, ali upiti za vjenčanice nikada ne prestaju: „Često me pitaju radim li klasične vjenčanice na klasičan način – uz prethodni dogovor oko termina, i puno komplikacija koje jednoj mladenki ne trebaju dok se priprema za tako divnu prigodu. Oduvijek vjerujem da klasično krojena haljina u bijeloj boji poprima potpuno drugačiji karakter, i već neko vrijeme moje klijentice izrađuju haljine u bijeloj boji baš za tu prigodu, stoga sam odlučila dokazati da za posebne trenutke ne trebate višemjesečne pripreme – jednostavnost može biti jednako svečana kao i raskoš“, objašnjava dizajnerica.
Ono što ove haljine čini još posebnijima jest i cijena – povoljnija od klasičnih vjenčanica iz uobičajenih bridal kolekcija, a bez odricanja od elegancije i kvalitete.
Cijene se kreću već od 399,00€ a stvorene su za mladenke koje cijene jednostavnost, slobodu i sofisticiranost, dok istovremeno žele haljinu koja će živjeti i nakon vjenčanja, jer, na kraju, ljepota je u tome kako se osjećate dok nosite haljinu, ali i kakve ste uspomene stvorili u potrazi za njom.
Najnovije modele možete pogledati na službenoj web stranici www.dianaviljevac.com a u Dežmanovoj 4 ih možete i isprobati bez prethodne najave!
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.