Pariški chic u srcu Azije: Modna kuća Chanel predstavila briljantnu novu kolekciju i trendove koje ćemo tek obožavati
Predstavljena pri zalasku sunca na očaravajućoj lokaciji West Lakea, kolekcija CHANEL 2024/25 Métiers d’art predstavlja sanjivo putovanje od Pariza do Hangzhoua.
U ovom velikom povijesnom gradu i tehnološkoj prijestolnici, kolekcija je nadahnuta starinskim Coromandel ekranima, predmetima intimne sfere i kineskim lakiranim umjetničkim djelima kojima se Gabrielle Chanel voljela okruživati. Chanel revija u Aziji nikoga nije ostavila ravnodušnim.
Jedan od tih predmeta bio je toliko lijep da ga je postavila na zidove svoje radne sobe u stanu na 31. rue Cambon u Parizu. Prikazuje scene iz svakodnevnog života prošlih vremena, smještene u pozadinu West Lakea u Hangzhouu, upravo na tom mjestu gdje je CHANEL odlučio otkriti svoju kolekciju Métiers d’art 2024/25, posvećenu privlačnosti, putovanjima i snovima.
Chanel revija u Aziji otkriva nove modne trendove
Jedinstvena dinamika prožima ovu kolekciju, koja na nov način reinterpretira kreativni svemir Gabrielle Chanel, njezin stilistički vokabular i najdublje inspiracije, kroz umijeće Maisons d’art okupljenih u le19M.
Modna senzacija: revija modne kuće Chanel pomiče granice
Za ovaj događaj, redatelj Wim Wenders iskoristio je svoje estetske i pripovjedačke vještine kako bi stvorio film s Tildom Swinton, Leah Dou i Xin Zhilei, trojicom ambasadora kuće.
Dugi kaputi s rameničima za dan i noć, u dragocjenim tvidovima, satenu, baršunu ili izvezeni sitnim cvjetovima, obavijaju tijelo i zrače tajanstvenošću. Duffle kaputi, kratke ili oversize jakne ukrašene su “froggingom” koji je izradila Paloma, a obložene su svilenim satenom. Svilenkastost džepova, pagoda rukava, mandžurskih ovratnika i fosforescentnih pletenica izvezenih u Atelieru Montex zrače nježnim svjetlucanjem. Rafinirani luksuz i pomna izrada, kako vidljiva, tako i skrivena.
Jakne ravnog kroja, zavezane u struku, jakne s bočnim gumbima i smoking jakne obložene bijelim satenom nose se preko suknji s naborima za dodatni volumen, omotane suknje, culottes i skraćene hlače. Tematika putovanja također je prisutna u torbama (putnim torbama, toaletnim torbama) i pletenini, uključujući izuzetni kombinezon s motivima Coromandel ekrana koji se pojavljuje ispod odijela. T-shirtovi, korzeti, kardigani, suknje, haljine, bermude i hlače od pamuka ili tvid pletenih materijala, cvjetnih ili dvobojnih, elegantno su nošeni u slojevima. Višestruki grafički džepovi na torbama i prednjim dijelovima jakni sugeriraju pisanje pisama zahvaljujući svom obliku nalik na omotnicu.
Cvjetni motivi kamelija i lotosa, izvezeni u Lesageu, protežu se duž dugačke haljine s plisiranim i naboranim plastronom, na odijelima, ponekad čak obavijajući cijeli komad, i izravan su podsjetnik na ploče Mademoiselleinog ekrana.
Zelena boja žada, ružičasta i nebesko plava evociraju briljanciju njihovog laka. Isprani plavi traperi podsjećaju na valove na površini jezerske vode, dok crna, smeđa i tamnije boje referiraju na drvo ploča i baršunaste korake u noć. Obuća dolazi u obliku čizama do bedara i uskih papuča od crnog lakiranog kože, kao i udobnih čizama do sredine lista koje je izradio Massaro, poput onih koje je voljela Gabrielle Chanel. Neke su reflektirajuće s najsvjetlijim izvezenim motivima Lesagea. Cvjetovi, plodovi (tribut prastaroj pruni iz Kine), rebra stvorena prolaskom vremena na površini keramičkih predmeta inspiriraju medaljone i manžete koje je izradio Goossens. Kape Maison Michela, kape za zimu i šalovi upotpunjuju siluete.
Senzualna, romantična tema noći izražena je kroz izniman rad nabora i volana Lemarié i Lognona, vezove i ukrašene ili lakirane čipke na bluzama s plastronima i ovratnicima u volanima, vrlo dugim haljinama i suknjama, negligeima i pidžamama, kao i dugom haljinom u zlatnoj čipki, simboličnoj za vlastitu privlačnost Gabrielle Chanel. Komadi od flisa, torbe u obliku jastuka i ogrlice od bisera u obliku oblaka vode nas u udobnu nježnost svijeta snova.
Kroz luksuz svojih materijala, umijeće CHANEL Maisons d’art, dinamiku svojih slojeva i romantizam svog rafiniranja, kolekcija Métiers d’art 2024/25 poziva nas na unutarnje putovanje oko svijeta.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.