Elegancija i inovacija: Proljetno-ljetna modna revija koja je očarala Pariz
Ulaz u Grand Palais sada nosi ime Gabrielle Chanel. Proljetno-ljetna kolekcija 2025. godine, Ready-to-Wear, označava povratak Chanela u Grand Palais, čiji je modna kuća veliki pokrovitelj. Kao simbol ovog ponovnog susreta, nova revija širi svoja krila ispod staklenog krova glavne lađe.
Priča koju danas predstavlja Kreativni studio odnosi se na uzdizanje u zrak. U središtu ovog svjetlosnog hrama, u srcu lađe, postavljen je otvoreni, monumentalni kavez za ptice, nalik magičnom prizoru. Jedna struktura odražava i oponaša drugu. Sjetimo se i malenog kaveza s parom ptica koji je jednoj od švelja poklonila Gabrielle Chanel, a koji je reinterpretiran u slavnoj reklami. Izvanredne dimenzije ovog dekora, gracioznost njegovih linija i prostranost njegovih rešetki čine ga fantazmagoričnim.
Stolci i klupe raspoređeni su tako da podsjećaju na park ili vrt. Ovdje možemo disati, sanjati. Tako počinje balet eterične slobode. Šifonski plaštevi, suknje s prorezima, vezene prozirne košulje-haljine, široke i fluidne hlače, traperice sa šljokicama i resama, baloneri s uzorkom perja u raznim bojama – sve se to spaja u koreografskoj odi delikatnosti, lakoći i pokretu.
Kolekcija je posveta ženama koje su se oslobodile opterećujućih pogleda društva, baš poput Gabrielle Chanel. Ovaj let posvećen je njima. Prisjećamo se umjetnice i književne figure Colette, bliske prijateljice Gabrielle Chanel, pokreta „garçonne” koji je obilježio burne dvadesete godine prošlog stoljeća, ali i avijatičarki koje su glasno progovarale i pomicale granice razmišljanja.
Jakne za pilote s Petar Pan ovratnicima, kombinezoni u crnoj ili bijeloj faille tkanini, odijela s ton-na-ton kravatom, uniforme-haljine s bijelim ovratnicima, kompletni lookovi u ružičastom ili plavom tvidu, pastelne pletenine, crna suknja pletena u čast arhitekture prostora te sjajne platforme – vjetar slobode prožima cijelu kolekciju.
U preispitivanju kodova kuće – odijela i male crne haljine, tvida i džerseja, prošivene torbe i dvo-tonskih cipela – Kreativni studio predstavlja proljetno-ljetnu kolekciju Ready-to-Wear 2025. u bojama dana, noći i neba u stalnoj mijeni…
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.