Elegancija i inovacija: Proljetno-ljetna modna revija koja je očarala Pariz
Ulaz u Grand Palais sada nosi ime Gabrielle Chanel. Proljetno-ljetna kolekcija 2025. godine, Ready-to-Wear, označava povratak Chanela u Grand Palais, čiji je modna kuća veliki pokrovitelj. Kao simbol ovog ponovnog susreta, nova revija širi svoja krila ispod staklenog krova glavne lađe.
Priča koju danas predstavlja Kreativni studio odnosi se na uzdizanje u zrak. U središtu ovog svjetlosnog hrama, u srcu lađe, postavljen je otvoreni, monumentalni kavez za ptice, nalik magičnom prizoru. Jedna struktura odražava i oponaša drugu. Sjetimo se i malenog kaveza s parom ptica koji je jednoj od švelja poklonila Gabrielle Chanel, a koji je reinterpretiran u slavnoj reklami. Izvanredne dimenzije ovog dekora, gracioznost njegovih linija i prostranost njegovih rešetki čine ga fantazmagoričnim.
Stolci i klupe raspoređeni su tako da podsjećaju na park ili vrt. Ovdje možemo disati, sanjati. Tako počinje balet eterične slobode. Šifonski plaštevi, suknje s prorezima, vezene prozirne košulje-haljine, široke i fluidne hlače, traperice sa šljokicama i resama, baloneri s uzorkom perja u raznim bojama – sve se to spaja u koreografskoj odi delikatnosti, lakoći i pokretu.
Kolekcija je posveta ženama koje su se oslobodile opterećujućih pogleda društva, baš poput Gabrielle Chanel. Ovaj let posvećen je njima. Prisjećamo se umjetnice i književne figure Colette, bliske prijateljice Gabrielle Chanel, pokreta „garçonne” koji je obilježio burne dvadesete godine prošlog stoljeća, ali i avijatičarki koje su glasno progovarale i pomicale granice razmišljanja.
Jakne za pilote s Petar Pan ovratnicima, kombinezoni u crnoj ili bijeloj faille tkanini, odijela s ton-na-ton kravatom, uniforme-haljine s bijelim ovratnicima, kompletni lookovi u ružičastom ili plavom tvidu, pastelne pletenine, crna suknja pletena u čast arhitekture prostora te sjajne platforme – vjetar slobode prožima cijelu kolekciju.
U preispitivanju kodova kuće – odijela i male crne haljine, tvida i džerseja, prošivene torbe i dvo-tonskih cipela – Kreativni studio predstavlja proljetno-ljetnu kolekciju Ready-to-Wear 2025. u bojama dana, noći i neba u stalnoj mijeni…
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.