U jednom od najljepših francuskih gradića najpoznatija modna kuća na svijetu predstavila je novu kolekciju
“Sunce, arhitektura, glazba i ples: Marseille također ima vrlo snažan osjećaj slobode. Bila sam nadahnuta životom i zapravo svime što čini jedan pravi francuski lifestyle" otkriva Virginie Viard.
Ronilačke kape s kopčama uskoro će se pronaći u trgovinama diljem svijeta najpoznatije francuske modne kuće na svijetu. Počevši od CHANEL odijela ili na ovratniku haljina koje podsjećaju na šezdesete, Virginie Viard vodi svoju Cruise kolekciju na pravu morsku avantru.
Bogati vezovi koji uključuju zaljubljene ribice, ribarske mreže, školjke i haljine u obliku školjki,
sakoi, prsluci, faille bluze, majice kratkih rukava i mali prsluci elementi su najnovije CHANEL kolekcije koja je oduševila modne znalce.
Razni detalji pojavljuju se na neoprenu jerseyu, tweed i šljokičastim jaknicama, dok ostali tweed i jersey komadi biraju boje, motive mreže ili geometrijske oblike koji su prožeti kroz duge haljine, tunike i čak izvezene džepove.
Kolekcija preispituje klasične karakteristike trenirke, nudeći vlastitu verziju u šifonu s uzorkom ribe.
S bluzama, gaćicama i haljinama s prorezom sa strane, kolekcija je idealna za ljetno pred nama, a kao što pokazuju suknje, podsuknje i steznici od vafel tkanine od čipke, boje slonovače i patchworks glavni su trend nove sezone. Obuća uključuje japanke s platformskim potplatom.
Kaputi s ramenima u bijeloj ili crno-bijeloj boji i crne lakirane cipele odaju počast muškoj odjeći. Kolekcija se također poigrava slojevitošću: ovratnici košulja, manšete i jakne nose se iznad ili ispod druge jakne i odjeću.
Mala crna haljina ovdje se ponovno osvrće na poprsje od žerseja s naramenicama i gornji dio kupaćeg kostima izvezen cvjetićima. “Marseille je grad koji me dovodi u dodir s mojim emocijama. Pokušala sam uhvatiti njegovu moć privlačnosti, svoj dašak svježeg zraka, i prenijeti energiju koja tamo vlada. I niste mogli poželjeti bolje pozadina revije na pisti nego Cité radieuse.” zaključuje glavna dizajnerica Virginie Viard.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.