Margot Robbie je presretna što surađuju Chanel i Barbie
Film, koji je režirala i napisala za Oscara nominirana Greta Gerwig, otkriva da živjeti u Barbielandu znači biti savršeno biće na savršenom mjestu… osim ako imate egzistencijalnu krizu. Ili ste Ken.
Kroz povijest kinematografije, Chanel je bio omiljeni suradnik mnogima. U našem najnovijem partnerstvu Chanel je ponosno radio s kreativcima koji stoje iza brenda Barbie na realizaciji nekoliko kostima za Margot Robbie, kao i na skijaškome odijelu za lik Kena, kojega glumi Ryan Gosling.
U intervjuu iz lipnja ove godine, glavna glumica i producentica filma Margot Robbie otkrila je da ćete u Barbie: „Primijetiti puno Chanela, Chanel Barbike! U filmu nosim sjajnu Chanel odjeću. Mentalitet Barbie je da ona sve dodatke – tu je uvijek šešir ili mašna i naušnice i nakit. Nakit je velik na način na koji bi bio na lutki: velike ogrlice i naušnice. Šeširi nikad nisu zaštita od sunca, oni su samo još jedan dodatak, uz torbe i cipele i sve to! Bilo je stvarno zabavno.”
Na ekranu će se vidjeti pet silueta koje je dizajnirala Virginie Viard, zajedno s prošivenim torbama, uključujući onu u obliku srca i s dodacima (zaštitne naočale iz kolekcije COCO NEIGE, holografske manšete i bižuterija, šeširi iz Maison Michel) koje stavlja na raspolaganje kuća Chanel.
Chanel i Barbie donose pet kombinacija u različitim nijansama ružičaste
Kostimografkinja filma, oskarovka, dizajnerica i prijateljica kuće Chanel, Jacqueline Durran, dobila je na izbor odjeću u različitim nijansama ružičaste iz kolekcija Ready-to-Wear, COCO BEACH i COCO NEIGE koje je dizajnirala Virginie Viard.
Pet predstavljenih silueta – tri odijela, skijaško odijelo i haljina – odabrano je da istakne lik Barbie dok se kreće kroz svoje putovanje u filmu.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Po prvi puta, modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfitom koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Zamislite da šećete uskim kalama Rovinja dok vam sunce zlatom obasjava ramena, da udišete sol iz zraka splitske rive ili da noću, u haljini koja grli vašu siluetu, lagano koračate Stradunom. Sve te slike, svi ti osjećaji sabrani su u novoj ljetnoj kolekciji hrvatskog modnog brenda Clés, znakovito nazvanoj Pomalo.
Zamislite modni dodatak koji jednako dobro pristaje uz bijelu košulju učiteljice i šljokičastu haljinu influencerice. Komad nakita koji podjednako vole žene koje počinju dan s kavom i razrednom knjigom, kao i one koje završavaju večer pod reflektorima glamuroznih evenata. Taj dodatak postoji – i nosi ime Sorinele.
Na nedavnom događanju u organizaciji Poliklinike Milojević, među brojnim gostima pažnju je privukao jedan od najomiljenijih domaćih PR agenata – Mate Rončević iz renomirane agencije PRiredba. U skladu sa svojom prepoznatljivom estetikom, Mate je još jednom pokazao da stil nije samo odjeća koju nosimo, već produžetak karaktera i stava.
U modnom pejzažu u kojem se samouvjerenost ispisuje stilom, a luksuz nosi stav, Hana Hadžiavdagić Tabaković pojavila se kao vizualna oda ženstvenosti i smjelosti. Ovog puta zavodljivo elegantna, obučena u pripijenu haljinu s leopard uzorkom koja ističe svaki zavoj tijela s preciznošću haute couture skice, Hana je još jednom potvrdila svoju modnu dominaciju.
Na nedavnom svečanom događaju, poznata hrvatska poduzetnica Iva Todorić još jednom je dokazala da istančani ukus i modni autoritet ne dolaze slučajno. Njena elegancija, sofisticiranost i nepogrešiv osjećaj za stil zrače iz svakog detalja, a outfit koji je nosila savršeno oslikava njenu ljubav prema luksuznim, ali klasičnim modnim odabirima — osobito prema brendu Chanel, kojem je iznimno lojalna.
Na jednom od najiščekivanijih društvenih događaja sezone, među brojnim poznatim licima, zasjala je i jedna od najomiljenijih domaćih influencerica – Mia Matić. Svojim besprijekornim osjećajem za stil, Mia je još jednom dokazala zašto je redovito na vrhu liste najbolje odjevenih, a ovaj put izbor je pao na istinski statement komad – senzualnu mini haljinu Enna domaćeg modnog brenda Lei Lou, iza kojeg stoji renomirana dizajnerica Aleksandra Dojčinović.