Zastrašujući svijet brenda koji drži samo veličine XS i S: Kako je Brandy Melville od omiljenog postao omražen?
Modni brend namijenjen tinejdžerima iznimno je popularan u cijelom svijetu, a zastrašujuće je to što promovira ideju da njihovu odjeću mogu nositi samo vitki.
16 veljače 2024
Brandy Melville
16 veljače 202409:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jeste li čuli za odjeću s potpisom Brandy Melville? U razdoblju kasnih devedesetih i ranih dvijetisućitih jedan od najpoželjnijih modnih brendova za mlade bio je Abercrombie&Fitch koji je promovirao ideju da tinejdžeri moraju izgledati poput modela s naslovnica, a u čijim su dućanima radili samo najzgodniji prodavači (bez majica) koji su se prema kupcima morali ponašati bahato kako bi pokazali da su bolji od njih jer su – zgodni. Brend je bio sinonim za političku nekorektnost te je odbijao uvrstiti plus size veličine u svoju ponudu, no godinama je bio nevjerojatno popularan, a postoji i danas, uz nove modele poslovanja, naravno.
Kad je na Netflixu izašao dokumentarac “White Hot” koji je razotkrio sve prljave tajne brenda Abercrombie&Fitch, mnogi pripadnici generacije Z komentirali su kako “tako nešto danas ne bi moglo proći”, no ipak i dan danas postoje modni brendovi namijenjeni tinejdžerima koji promoviraju nezdravu sliku i nekima nedostižne ideale te ideju da si cool samo ako si i kad si vitak. Riječ je naravno, o brendu Brandy Melville, o kojem se u posljednje vrijeme dosta govori na društvenim mrežama.
Otkako su društvenim mrežama počele kružiti snimke iz dućana Brandy Melville koji drži samo najmanje veličine te kojem su vrata tako uska da punija osoba kroz njih ne bi mogla proći, mnogi su odlučili u svoj glavi stisnuti nevidljivu tipku “cancel” kad je o tom brendu riječ.
Premda fotografije iz trgovina ovog brenda ipak pokazuju da priča s vratima nije istina, činjenica je da brend Brandy Melville izvrsno posluje, ali i da drži samo najmanje veličine, što se lako može provjeriti u internet trgovini dućana. Rijetko koji komadi dostupni su u “velikoj veličini M”.
Modeli koje brend Brandy Melville unajmljuje također su izuzetno vitki, neki bi rekli čak i previše, pa nije čudo što mnoge zabrinjava da brend promovira nezdrave ideje zbog čega bi mlade djevojke mogle dobiti neki od poremećaja u prehrani ili se jednostavno osjećati loše i nedovoljno dobro.
Koja je povijest brenda Brandy Melville?
Brandy Melville zapravo nije ništa novo. Riječ je o brendu koji je osamdesetih godina prošlog stoljeća u Italiji pokrenuo Silvio Marsan, a čiji logo predstavlja dvoje zaljubljenih, odnosno njega i Brandy, lijepu Amerikanku u koju se zaljubio.
Početkom dvijetisućitih ovaj je brend doživio veliku popularnost u Kaliforniji, a sada se, s povratkom trendova iz dvijetisućitih ponovno vratio na modnu mapu tinejdžerica koje obožavaju njegove pristupačne, a atraktivne modele koji, nažalost, stižu samo u malim veličinama.
95 posto ljudi poremećaje u prehrani razvija u dobi od 12 do 25 godina, naglašavaju oni koji strahuju da moda Brandy Melville itekako opasno utječe na mlade djevojke koje žele izgledati “kao s Instagrama”.
Pravo brenda na vlastitu filozofiju ili opasnost za umove koji se tek oblikuju? Mnogi vjeruju da je Brandy Melville ovo potonje.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Jesenska sezona donosi povratak klasike – a kamel torba iz najnovije kolekcije modne kuće Mona je definitivno must-have dodatak koji podiže svaki outfit. Ručno rađena od najkvalitetnije prirodne juneće kože, ova mekana torba odiše luksuzom i bezvremenskom elegancijom, dok bogata tekstura galanterijske kože dodaje sofisticiranu notu svakom stylingu.
Ikona domaće pop scene i najveća regionalna zvijezda Severina, ponovno diže temperaturu ovog ljeta – i to doslovno. U četvrtak, 7. kolovoza u podne, najavila je izlazak pjesme "Pumpaj, Seve brate", koja, sudeći po najavi, nosi zaraznu energiju, pomaknutu dozu humora i nezaobilaznu dozu životne istine.
Dok sunce još nemilosrdno prži, a misli su nam u lepršavim haljinama i sandalama, modni insajderi već imaju novu opsesiju. Džemper iz najnovije H&M Studio capsule kolekcije postao je IT komad sezone — i to prije nego što su prvi listovi počeli žutjeti.