Ovako izgleda beauty proizvod s listom čekanja od 45 000 ljudi: Po čemu je poseban?
Sitan ali dinamitan - stick s teksturom gumenih bombona dolazi u 4 boje, a nagoviješta beauty trendove u kojima ćemo uživati nadolazećeg proljeća.
08 veljače 202421:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ako ste mislili da će ružičasti i rumeni obrazi u stilu Strawberry djevojke u 2024. godini izaći iz mode, razmislite ponovno. Jedan od trenutno najtraženijih kozmetičkih proizvoda, o kojem bruje TikTok i poznati ženski portali na licu daje upravo takav efekt te najavljuje još neke beauty trendove. MILK Cooling Water Jelly Tint tek je došao u prodaju, a već je podigao mnogo prašine i rasprodao se u samo nekoliko sati u kozmetičkim lancima Sephora, piše Marie Claire.
Sada se može kupiti na službenoj stranici brenda, no kad je tek bio u najavi, na listi čekanja je bilo čak 45 000 imena, željnih da isprobaju ovo malo čudo kozmetike.
Po čemu je MILK Cooling Water Jelly Tint tako poseban?
Čini se da je brend MILK ovim proizvodom uspio napraviti savršenu marketinšku kampanju jer su društvene mreže preplavljene recenzijama ovog proizvoda, a svi koji vole novitete iz svijeta kozmetike imaju FOMO i osjećaj da ga “moraju nabaviti”.
O čemu je zapravo riječ?
Sam brend svoje nove stickove opisuje kao “prozirne, želatinaste boje za usne i obraze napravljene od hidratantne morske vode i aloe vere zbog čega se boja nadograđuje kao akvarel na licu”. Savršeno za postizanje “glazed make up looka”!
MILK Cooling Water Jelly Tint stiže u četiri boje, crvenoj (“Chill”), ljubičastoj (“Splash”), koraljnoj (“Spritz”) i ružičastoj (“Burst”).
Sam proizvod zaista se migolji poput gumenih bombona i čini se da je upravo to osvojilo TikTok.
Tekstura proizvoda MILK Cooling Water Jelly Tint spaja zabavu s procesom šminkanja
Zbog “migoljave teksture”, ovaj stick izgleda uistinu zabavno, a zbog kvalitetnih sastojaka obrazima i usnama daje pravu dozu transparentne boje, govore djevojke na društvenim mrežama.
S cijenom od 48 dolara baš i nije povoljan, no čini se da je pronašao put do srca svojih kupaca.
Popularnost ovog sticka nagoviješta ne samo popularnost šminke u ružičastim i crvenim nijansama u 2024. već i trend sladunjavih proizvoda koje smo voljeli u dvijetisućitima te kozmetike 2u1 ili 4u1 kao ultimativnog beauty trenda.
Nema ljepšeg prizora od djece koja se bezbrižno igraju pod suncem, s osmijehom na licu i pijeskom među prstima. No ono što mnogi zaboravljaju je da upravo tada, dok uživamo u tim malim trenucima sreće, dječja koža trpi nevidljive, ali itekako stvarne udarce.
Lipanj nas svake godine iznova podsjeti koliko se brzo pretvaramo u ljetne verzije sebe – lakše, vedrije, neopterećenije. Svi planovi odjednom mirišu na sol, koktele i avanturu, a naš neseser postaje pravi mali spas u bočici. I baš zato je ovo idealan trenutak da osvježimo svoju beauty rutinu i pronađemo proizvode koji prate ritam sunčanih dana – lagani, učinkoviti, mirisni i multifunkcionalni.
Crveni ruž na glasu je kao beauty superjunak koji podiže raspoloženje, a pjevačica Franka Batelić na Instagramu je otkrila koja joj je nijansa najdraža.
Sunce nas raduje, ali ostavlja tragove — tamne mrlje, neujednačen ten i prerano starenje. Hiperpigmentacije sve su češći estetski problem, a javljaju se u svakoj dobi — pod utjecajem UV zračenja, hormonalnih promjena ili jednostavno kao posljedica starenja.
Sunce je naš vječni saveznik jer podiže raspoloženje, potiče sintezu vitamina D i daruje koži zdrav, blistav izgled. No, sunčeva svjetlost sa sobom nosi i rizike, osobito kada pretjeramo s izlaganjem bez odgovarajuće zaštite. Fotostarenje, hiperpigmentacije, dehidracija, pa čak i ozbiljne kožne promjene poput raka kože, mogu biti posljedice neodgovornog uživanja u suncu. Lice je izloženo UV zrakama tijekom cijele godine, stoga je u fokusu kada govorimo o prevenciji.