Božićna kampanja priča je o putovanju Intimissimi žena koje u elegantnom donjem rublju dijele svečane trenutke i uzbuđenja, buđenja u božićno jutro, razmjene poklona, zajedničke tradicionalne svečane večere ili priprema za zabave za kraj godine.
Približava nam se najsvečanije doba godine. I ovu sezonu Intimissimi nudi putovanje u kolekciju Jesen-Zima 23/24 posvećenu božićnom razdoblju, otkrivajući najprofinjenije donje rublje, udobne i tople pidžame te sofisticirane bodije u punom party raspoloženju.
Zvijezda kampanje je donje rublje, dostupno u klasičnoj crvenoj boji, ali i crnoj i ponoćno plavoj, ukrašeno dragocjenom čipkom i kamenčićima te prožeto senzualnošću.
Svjetlucavi rubovi i lureks detalji daju dodatnu svjetlost baršunastoj liniji koja dolazi u ponoćno plavoj i crnoj boji i predstavlja najluksuzniji izbor u kolekciji.
Uz donje rublje, Intimissimi je osmislio liniju bodija, savršenih party lookova za blagdansku sezonu. Odjevne predmete karakteriziraju duboki dekoltei, zanimljivi prozirni izrezi ili dodaci ukrašeni draguljima, plemenite tkanine poput lamea i satena ili prozirnog tila i materijala s efektom kože, u tamnoj i elegantnoj paleti boja crne, plave i smeđe.
Svečanu kolekciju upotpunjuje izbor Intimissimi pidžama. Mekane, tople i udobne, pidžame iz kolekcije kombiniraju udobnost i stil; od klasičnih kompleta muškog kroja u crvenom ili plavom tartanu sve do jacquard uzoraka i dodataka savršeno usklađenih s božićnim duhom.
Božićna kolekcija Intimissimi bogata je, senzualna i ugodna, savršena za darivanje drugih ili za počastiti sebe, s luksuznim opcijama za sve prilike, odražavajući bezvremensku privlačnost marke.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Advent u Zagrebu i ove godine potvrđuje status jednog od najuzbudljivijih glazbenih programa u regiji. Rijetke su prilike da se karizmatični umjetnici čuju u intimnom, blagdanskom okruženju, a upravo takvo iskustvo priređuje EU Advent. Nakon velikog koncerta u zagrebačkoj Areni, na Europski trg stiže Damir Urban, u petak, 27. prosinca, u ambijent obasjan toplim adventskim svjetlima.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.