Nova Bershka kolekcija je sve što trebate da zablistate ove sezone – snaga, stav i šljokice u jednom!
U svijetu u kojem moda više nije samo odjeća, nego način izražavanja snage, samopouzdanja i stava, Bershka otvara novo poglavlje – BERSHKA SERIES: “Own Your Power”. Riječ je o kolekciji koja ne poznaje granice – ni u materijalima, ni u dizajnu, ni u onome što poručuje. Svaki komad stvoren je kao poziv da preuzmeš kontrolu nad vlastitim stilom i pokažeš tko si, bez straha i kompromisa.
Kampanju potpisuje redatelj Simon Cahn, poznat po svom vizualnom minimalizmu i izraženom osjećaju za ritam pokreta, dok je produkciju realizirala Division. Rezultat? Tri dinamična videa koji izgledaju poput trailera za imaginarne filmove – filmove o moći, slobodi i izražavanju sebe. U svakom kadru odzvanja ista poruka: Own Your Power.
Nova Bershkina kolekcija donosi eksploziju kontrasta. Paleta boja kreće se od dusty rose i melange sive, preko klasične crne i bijele, do metalik nijansi koje reflektiraju svjetlost i samopouzdanje. Materijali pričaju priču o slojevitosti – pamuk s efektom pranja, traper s baršunastim završetkom, sintetička koža i rhinestones detalji koji prekrivaju sve – od T-shirtica do mini suknji.
Kolekcija “Own Your Power” razigrano istražuje dvije estetske krajnosti:
Dark Goth: crna umjetna koža, mini haljine s lančić naramenicama, baršun, mikro-šorcevi i traper koji odišu snagom i misterijom.
Preppy Cute: suknje i sweatshirt kompleti ukrašeni kristalima, pastelne nijanse i balon siluete koje podsjećaju na bezbrižnost, ali s modernim twistom.
Ono što kolekciju čini posebnom nije samo njezina vizualna privlačnost, već energija koju nosi – ženski manifest moći i stila. Ovdje nije riječ o odjeći koja te definira, već o onoj koja ti dopušta da se izraziš u svim svojim nijansama – nježnim, buntovnim, hrabrim i elegantnim.
Detalji su ono što zaokružuje cijelu priču: kristalne tijare, naušnice u obliku srca ili mašne, cipele s detaljima od krzna i mašnama koje prizivaju vintage glamur. Svaki dodatak funkcionira kao završna točka outfita – mali podsjetnik da je moć u detaljima.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.