Anya Taylor-Joy potvrdila pojavljivanje u “Dune: Part Two” u haljini od velikog modnog značaja
Na "pješčanom tepihu" premijere u Londonu, Anya Taylor-Joy osvanula je u haljini koju je Dior za nju napravio prema predlošku vjenčanice iz 1961. godine.
19 veljače 2024
GETTY
19 veljače 202411:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Na premijeri filma “Dune: Part Two”u Londonu, glavna glumica Zendaya ukrala je show pojavljivanjem u kultnoj robotskoj kreaciji Thierryja Muglera no to ne znači da outfiti drugih glumaca iz filma nisu bili jednako nevjerojatni. Fanovi već dugo nagađaju koće li se Anya Taylor-Joy pojaviti u filmu ili ne, a britanska glumica koja je svijet oduševila u seriji “The Queen’s Gambit”u Londonu je potvrdila nagađanja, i to odjevena u fantastičnu kreaciju koju je posebno za nju izradila modna kuća Dior.
Po čemu je posebna bijela haljina u kojoj se Anya Taylor-Joy pojavila u Londonu?
Anya Taylor-Joy na premijeru je stigla odjevena u plisiranu maksi haljinu, sa zanimljivim velom u kojem se spajaju futuristički stil i moda šezdesetih godina prošlog stoljeća, kad su takvi krojevi bili popularni.
Ipak, ovo nije samo toaleta inspirirana nekim prošlim vremenima već pomno izrađena kreacija koju je kuća Dior za glumicu izradila s jednom kultnom vjenčanicom na umu.
Naime, bijela haljina u kojoj se pojavila Anya Taylor-Joy izrađena je prema predlošku vjenčanice iz proljetne kolekcije koju je modna kuća Dior predstavila 1961. godine.
Vjenčanicu pod nazivom Hyménée dizajnirao je Marc Bohan, tadašnji kreativni direktor kuće Dior, koji je preminuo u rujnu ove godine pa je ova haljina i svojevrsna počast legendarnom dizajneru koji je punih 30 godina za Dior stvarao modnu čaroliju.
Marc Bohan s modelima nakon jedne revije modne kuće DiorPROFIMEDIA
Originalna vjenčanica nije imala plisiranu suknju, a veo je bio ukrašen kopčom s cvijetom od materijala.
Koga će Anya Taylor-Joy glumiti u filmu “Dune: Part Two”?
Fanovi nagađaju ilustrira li možda haljina ulogu mlade djevice, hoće li Anya Taylor-Joy možda u filmu stati pred oltar ili je samo riječ o modnog igri za crveni tepih.
Kultni brend nakita Borboleta predstavio je najnoviju kampanju za ekskluzivnu Atelier kolekciju. U glavnoj ulozi je mlada glazbenica i trendsetterica Nika Turković. Ovo je prvi put da se na hrvatskom tržištu pojavljuje kolekcija luksuznog niche artisan nakita koji karakterizira umjetnička preciznost obrade plemenitih materijala kao što su zlato, dijamanti, biseri i drago kamenje.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.