Anya Taylor-Joy potvrdila pojavljivanje u “Dune: Part Two” u haljini od velikog modnog značaja
Na "pješčanom tepihu" premijere u Londonu, Anya Taylor-Joy osvanula je u haljini koju je Dior za nju napravio prema predlošku vjenčanice iz 1961. godine.
19 veljače 2024
GETTY
19 veljače 202411:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Na premijeri filma “Dune: Part Two”u Londonu, glavna glumica Zendaya ukrala je show pojavljivanjem u kultnoj robotskoj kreaciji Thierryja Muglera no to ne znači da outfiti drugih glumaca iz filma nisu bili jednako nevjerojatni. Fanovi već dugo nagađaju koće li se Anya Taylor-Joy pojaviti u filmu ili ne, a britanska glumica koja je svijet oduševila u seriji “The Queen’s Gambit”u Londonu je potvrdila nagađanja, i to odjevena u fantastičnu kreaciju koju je posebno za nju izradila modna kuća Dior.
Po čemu je posebna bijela haljina u kojoj se Anya Taylor-Joy pojavila u Londonu?
Anya Taylor-Joy na premijeru je stigla odjevena u plisiranu maksi haljinu, sa zanimljivim velom u kojem se spajaju futuristički stil i moda šezdesetih godina prošlog stoljeća, kad su takvi krojevi bili popularni.
Ipak, ovo nije samo toaleta inspirirana nekim prošlim vremenima već pomno izrađena kreacija koju je kuća Dior za glumicu izradila s jednom kultnom vjenčanicom na umu.
Naime, bijela haljina u kojoj se pojavila Anya Taylor-Joy izrađena je prema predlošku vjenčanice iz proljetne kolekcije koju je modna kuća Dior predstavila 1961. godine.
Vjenčanicu pod nazivom Hyménée dizajnirao je Marc Bohan, tadašnji kreativni direktor kuće Dior, koji je preminuo u rujnu ove godine pa je ova haljina i svojevrsna počast legendarnom dizajneru koji je punih 30 godina za Dior stvarao modnu čaroliju.
Marc Bohan s modelima nakon jedne revije modne kuće DiorPROFIMEDIA
Originalna vjenčanica nije imala plisiranu suknju, a veo je bio ukrašen kopčom s cvijetom od materijala.
Koga će Anya Taylor-Joy glumiti u filmu “Dune: Part Two”?
Fanovi nagađaju ilustrira li možda haljina ulogu mlade djevice, hoće li Anya Taylor-Joy možda u filmu stati pred oltar ili je samo riječ o modnog igri za crveni tepih.
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.