Anya Taylor-Joy potvrdila pojavljivanje u “Dune: Part Two” u haljini od velikog modnog značaja
Na "pješčanom tepihu" premijere u Londonu, Anya Taylor-Joy osvanula je u haljini koju je Dior za nju napravio prema predlošku vjenčanice iz 1961. godine.
19 veljače 2024
GETTY
19 veljače 202411:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Na premijeri filma “Dune: Part Two”u Londonu, glavna glumica Zendaya ukrala je show pojavljivanjem u kultnoj robotskoj kreaciji Thierryja Muglera no to ne znači da outfiti drugih glumaca iz filma nisu bili jednako nevjerojatni. Fanovi već dugo nagađaju koće li se Anya Taylor-Joy pojaviti u filmu ili ne, a britanska glumica koja je svijet oduševila u seriji “The Queen’s Gambit”u Londonu je potvrdila nagađanja, i to odjevena u fantastičnu kreaciju koju je posebno za nju izradila modna kuća Dior.
Po čemu je posebna bijela haljina u kojoj se Anya Taylor-Joy pojavila u Londonu?
Anya Taylor-Joy na premijeru je stigla odjevena u plisiranu maksi haljinu, sa zanimljivim velom u kojem se spajaju futuristički stil i moda šezdesetih godina prošlog stoljeća, kad su takvi krojevi bili popularni.
Ipak, ovo nije samo toaleta inspirirana nekim prošlim vremenima već pomno izrađena kreacija koju je kuća Dior za glumicu izradila s jednom kultnom vjenčanicom na umu.
Naime, bijela haljina u kojoj se pojavila Anya Taylor-Joy izrađena je prema predlošku vjenčanice iz proljetne kolekcije koju je modna kuća Dior predstavila 1961. godine.
Vjenčanicu pod nazivom Hyménée dizajnirao je Marc Bohan, tadašnji kreativni direktor kuće Dior, koji je preminuo u rujnu ove godine pa je ova haljina i svojevrsna počast legendarnom dizajneru koji je punih 30 godina za Dior stvarao modnu čaroliju.
Marc Bohan s modelima nakon jedne revije modne kuće DiorPROFIMEDIA
Originalna vjenčanica nije imala plisiranu suknju, a veo je bio ukrašen kopčom s cvijetom od materijala.
Koga će Anya Taylor-Joy glumiti u filmu “Dune: Part Two”?
Fanovi nagađaju ilustrira li možda haljina ulogu mlade djevice, hoće li Anya Taylor-Joy možda u filmu stati pred oltar ili je samo riječ o modnog igri za crveni tepih.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
Glazbenik i jedan od najšarmantnijih izvođača domaće scene, Luka Nižetić, rođendan je odlučio proslaviti na sebi svojstven način – jednostavno, ali nezaboravno. Dalmatinski pjevač, poznat po zaraznoj energiji i životnom optimizmu, dan je proveo u društvu prijatelja uživajući u vožnji gliserom, dok je ljetno sunce obasjavalo jug Dalmacije.