Ako ste se pitali može li moda s premijera filma “Dune: Part Two” biti još bolja, odgovor je da
Zendaya i Timothee Chalamet upravo su se pojavili u Seoulu u "pasent" kombinezonima.
21 veljače 2024
PROFIMEDIA
21 veljače 202417:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Modna tema dana ponovno su Zendaya i Timothee Chalamet. Nakon predivne haljine Alaia u Parizu i nevjerojatnog zlatnog kompleta kuće Louis Vuitton, Zendaya se na premijeri filma “Dune: Part Two”pojavila odjevena u kultnu robotsku kreaciju Thierryja Muglera što su modni znalci proglasili ultimativnom pobjedom. Ako ste se pitali može li nevjerojatna modna igra sa svjetskih premijera filma koji svi iščekuju podići za još jednu razinu, zaista morate pogledati fotografije iz Seoula gdje se glumačka ekipa upravo nalazi.
Zendaya i njezin stilist Law Roach ponovno su oduševili, a ovaj put se u priču uključio i Timothee Chalamet, poznat po svojoj ljubavi prema avangardnoj i androgenoj odjeći.
Zendaya i Timothee Chalamet odjenuli su “pasent” kombinezone
Na premijeru filma u Južnoj Koreji Zendaya i Timothee Chalamet stigli su odjeveni u identične kombinezone u drugačijim bojama, a okupljeni obožavatelji poludjeli su od oduševljenja i zatrpali Instagram fotografijama fantastičnog glumačkog para.
Kombinezoni izrađeni od mekane umjetne kože sa brojnim patentnim zatvaračima fantastično stoje i Zendayi i Timotheeju, a stižu iz proljetne kolekcije za 2024. godinu modnog brenda Juun. J.
Zendaya je zablistala u kombinezonu boje breskve, dok je zgodni Timothee odabrao svjetlosivu varijantu.
Svoj kombinezon Zendaya je upotpunila štiklama s potpisom Christian Louboutin, a Timothee je obuo sive čizme u nijansi svog kombinezona.
Simpatičan glumački duo koji je oduševio ovim pojavljivanjem, pred fotografe je stigao i sa sličnim frizurama.
Mladoj glumici frizer je kosu ošišanu na bob stilizirao u opuštene, raščešljane valove, a dečko Kylie Jenner dobio je sličnu frizuru.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.