Kada je o modi i utjecaju riječ, John F. Kennedy Jr. i njegova supruga Carolyn Bessette bili su ultimativni celebrity par devedesetih. Nasljednik slavnog američkog predsjednika i PR agentica modne kuće Calvin Klein smatrali su se samom kremom njujorškog društva, a njihov su modni stil kopirali muškarci i žene diljem svijeta. Tragično preminuli u nesreći, John i Carolyn zauvijek će ostati u sjećanju svojih bližnjih, a njihov se trag i dan danas može primijetiti u svijetu mode. Upravo su oni nosili trenirke uz šilterice i balonere te podjednako blistali u glamuroznim i dnevnim prigodama, nonšalantno spajajući cool vibre Velike Jabuke s bezvremenskim komadima koji se moraju naći u garderobi svakog člana visokog društva. Maksi suknja bila je jedan od prepoznatljivih komada iz ormara Carolyn Bessette, a takvu su suknju u razdoblju devedesetih u raznim prilikama nosile i brojne druge it-djevojke tog razdoblja – od Jennifer Lopez i Jennifer Aniston preko Mariah Carey pa sve do Salme Hayek.
Maksi suknja je komad s kojim nećete pogriješiti
Da je maksi suknja ponovno u trendu pokazuju fotografije s Instagram profila brojnih influencerica sa svih strana svijeta – od Francuske do Danske.
Maksi suknja užeg kroja, koja prekriva cipele, našla se i u ormaru poznate hrvatske modne influencerice i supruge nogometaša Adriane Ćaleta – Car, koja je odabrala prugasti model maksi suknje i odjenula je uz kratki bijeli top i crni remen.
Preko topa je prebacila oversized blejzer u boji crnog vina, koja se savršeno slaže s njezinim kožnatim tenisicama adidas Samba u novoj boji, koja je oduševila it-djevojke.
Da je maksi suknja ultimativni modni trend među fashionisticama, dokazuje i fotografija na kojoj Adriana pozira uz prijateljicu koja blista u sličnom outfitu.
Modna dizajnerica pokazala je zašto je jedna od najbolje odjevenih Hrvatica – maslinasti tonovi, teddy kaput i statement detalji stvorili su styling o kojem svi pričaju.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
Božićna HELLO! večera, održana u zagrebačkom restoranu Mime’s, i ove je godine okupila niz inspirativnih žena čiji stil i prisutnost stvaraju posebnu adventsku atmosferu. Među njima se istaknula i Nikolina Miletić Minovska, koja je svojim profinjenim modnim izričajem unijela dodatnu dozu glamura u jednu od najljepših predblagdanskih večeri u gradu.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.