HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Baš zato što je hrana toliko elementarna za naše postojanje, rijetko o njoj promišljamo na dublji način. Većina nas hranu nabavlja kao krajnji proizvod a da se uopće ne pitamo tko ju je uzgojio, na koji način, koliko je putovala do polica trgovina i koliko je zapravo ono što jedemo kvalitetno.

Ana Smokrović, doktorica filozofije i vlasnica OPG-a Anino povrće, odlučila je svoju ljubav prema spoznajnoj teoriji – epistemologiji – udružiti s praktičnim znanjem o uzgoju i prodaji organske hrane kako bi nas potakla da promislimo o svim dimenzijama onoga što konzumiramo. 

U ovoj izvanrednoj knjizi autorica istražuje kako stvaramo prehrambene navike, koju ulogu u tome imaju trendovi, mediji i društvene mreže, kako kultura nameće „idealno“ tijelo i time utječe na naš odabir hrane, zašto industrijski uzgojena hrana ugrožava prirodu i naše zdravlje i još mnogo toga.

Ovo je također i knjiga nade koja nas podsjeća na važnost preispitivanja naših stavova, mišljenja i osjećaja kako bismo donosili što bolje odluke za nas i društvo u cjelini te da sve što činimo ostavlja trag u svijetu. U vama će probuditi glad za sezonski i lokalno uzgojenom organskom hranom, a možda vas čak i potaknuti da se odvažite na uzgoj.

O autorici

Dr.sc. Ana Smokrović, filozofkinja je i vrtlarica. Doktorirala je na temi filozofije hrane disertacijom u kojoj se bavi razumijevanjem složenosti proizvodnje i konzumacije hrane u suvremenom društvu. Uzgaja i prodaje vlastito povrće uzgojeno po organskim principima te se bavi i edukacijama na temu održivog i organskog uzgoja hrane. Često surađuje s knjižnicama, fakultetima, muzejima, institutima, školama, vrtićima te udrugama. U svom radu spaja teoriju i praksu te je zanimaju promjene na lokalnoj razini zajednice i usvajanje održivih praksi življenja.

220 str, meki uvez

format 14,8×21 cm

ISBN 978-953-257-567-5

18,90 EUR
Planetopija 2024. 

druge vijesti

žacstar

Knjigovođa kao stup poslovanja

Kad razmišljate o poslovanju, možda vas prvo ne asocira riječ "knjigovođa". Možda vam na pamet padnu inovacije, marketing, prodaja ili velike ideje. Ali iza svakog uspješnog projekta stoji jedna tiha, marljiva figura koja sve to drži pod kontrolom – knjigovođa. On je poput kućnog temelja – nevidljiv, ali neophodan. Jer, ruku na srce, bez dobrog knjigovođe, poslovni temelji bi se vrlo brzo uzdrmali.

Lifestyle

23 studenoga 2024