Večer pod zvijezdama: Damir Kedžo najavljuje emotivni koncert u Rijeci
Nakon pet godina iščekivanja, jedan od najvoljenijih vokala domaće glazbene scene, Damir Kedžo, ponovno stiže na jednu od svojih najdražih pozornica – Trsatsku gradinu. U čarobnom ambijentu riječkog povijesnog bisera, 15. kolovoza održat će svoj veliki ljetni koncert, događaj koji se već sada s razlogom iščekuje s uzbuđenjem.
„Gradina je najljepša pozornica na kojoj obožavam pjevati. To su za mene uvijek posebni koncerti jer su doma, pred mojom riječkom publikom. Osjećam i radost i odgovornost, zato ću dati sve od sebe da ovo bude koncert za pamćenje. Jedva čekam 15. 8. da zapjevamo zajedno“, poručio je Damir najavljujući koncert, uz informaciju da su ulaznice već dostupne u prodaji putem sustava mojekarte.hr.
Ova glazbena večer neće biti samo povratak na pozornicu – bit će to i svojevrsni susret emocija, uspomena i zajedništva. Kedžo se publici ponovno obraća u svom prepoznatljivom, iskrenom tonu:
„Nakon pet godina vidimo se opet na Gradini i 15. 8. pjevamo zajedno. Pola desetljeća stariji, možda i mudriji – ali sigurno s još većom željom da vas zagrlim pjesmom. Želim pjevati s vama u glas, glasno, da nas čuju svi. Zato mi dođite, neka nas bude najviše ikad. Čekam vas u Nugentovom parku.“
Koncert će obuhvatiti sve najveće Kedžine hitove – od emotivnih balada do energičnih pop himni: 365, Ljubavi moja, Poljubi me sad, Divlji vjetre, Voljena ženo, Spojeni nevidljivo… Bit će to večer puna glazbe, emocije i posebne povezanosti koju Kedžo godinama gradi sa svojom publikom.
Trsatska gradina, kao jedna od najljepših ljetnih pozornica u Hrvatskoj, pružit će savršen okvir ovom koncertu koji nosi visoka očekivanja – i jednaku količinu strasti u pripremama.
Za one najbrže osigurane su i early bird ulaznice po cijeni od 12 eura. Ne propustite priliku – ulaznice su dostupne u pretprodaji, a broj mjesta je ograničen.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.