Emotivna noć puna strasti: Nika Turković održala koncert za pamćenje u rasprodanoj Tvornici kulture
Sinoć je Nika Turković, pred prepunim prostorom Velikog pogona Tvornice kulture, ispisala novo poglavlje svoje glazbene karijere održavši dosad najvažniji i najemotivniji koncert.
Ispunjavajući prostor zvukom, energijom i emocijom, Nika Turković je pred vjernom publikom, koja je s njom u glas pjevala tijekom cijelog dvosatnog nastupa, potvrdila svoj status jedne od najsnažnijih pojava na domaćoj glazbenoj sceni. Nakon prošlogodišnjeg koncerta u Petom kupeu, gdje je predstavila svoj debitantski album „11“, Nika je ovog puta ispunila najvažniju zagrebačku dvoranu, dokazavši kako njezina popularnost nezaustavljivo raste.
Nakon završetka koncerta, preplavljena emocijama, Nika je jedva pronašla riječi za izuzetnu večer. „Teško je riječima opisati sve emocije koje su se slile nakon ovog koncerta. To je, u najmanju ruku, ostvarenje dječjih snova. Hvala mojoj predivnoj publici koja je od prve do zadnje pjesme pjevala sa mnom. Hvala i divnim glazbenicima, Neli, Tomi, Luki, pocket palmi i Tii, kao i mom sjajnom bendu. Ovo je bila prava magija,“ izjavila je Nika, svjesna da je ova noć jedan od ključnih trenutaka njezine karijere.
Koncert je otvorila emotivnim izvedbama singlova „Pusti“ i „U mraku“ s albuma „11“, dok je trenutna hit pjesma „Tvoja“ dodatno zagrijala publiku. Energija je eksplodirala uz „Tvoj mir“, „Gledaj me“ i „Prava ljubav“, gdje joj se na pozornici pridružio izvanredni ToMa, donoseći poseban dašak glazbenog duha. Prvi dio koncerta obuhvatio je izvedbe „Raj“, „Sutra“, „Dok nas nema“, „Bolja“ i „Koža“, s čijim su akordima publiku rasplesali članovi pocket palme.
Nika je poseban trenutak priuštila duetskim izvedbama – s Lukom Racićem iz Buč Kesidija izvela je magičnu „Gdje Dunav ljubi nebo“, dok je Nela Đinđić oduševila gostovanjem na „Ima smisla“. Najveći hit večeri „Mogu i sama“ digao je Tvornicu do usijanja, dok je pjesma „Nebo gori“ dodatno oduševila publiku.
Vrhunac koncerta donijela je snažna izvedba pjesama „Mrzim“ i „Sasvim sigurna“, kao i emotivna interpretacija Avril Lavigne klasika „Complicated“. Posljednje taktove večeri obilježila je izvedba eurovizijskog favorita „Hej mali“, pjesme s kojom je sve i počelo davne 2004. godine.
Kroz cijeli nastup, Nika je pokazala kako može biti i nježna i snažna frontwoman, izvodeći sve pjesme s nevjerojatnom strastvenošću. Bend, kojeg čine vrhunski glazbenici Bruna Matić, Mia Marenić, Ivan Pešut, Damjan Brnić, Matko Bassara i Martin Petračić, pridonio je energičnom i živopisnom zvuku večeri. Gudački kvartet, koji je s Nikom izveo „Boje“ i obradu Billie Eilish „Wildflower“, dodao je dašak sofisticiranosti.
Posebno vizualno iskustvo omogućio je režiser Filip Renić, koji je pažljivo osmislio scenografiju, video i rasvjetu, stvarajući nezaboravan spektakl. Nikina stilistica Ana Nikačević, zajedno s dizajnerima M. Fiction i Mateyaneira, osigurala je da svaki Nikim stajling bude sofisticiran i inovativan.
Upravo zbog svega navedenog, koncert u Tvornici kulture predstavlja važan prijelomni trenutak za Niku Turković, potvrđujući kako je na pravom putu da postane jedno od ključnih imena hrvatske glazbene scene.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.