Ne slušajte što je Radiohead rekao: pop nikada neće umrijeti. 2023. je i svaki tjedan se objavljuju nove pop pjesme. Himna iz 2023. ‘Padam Padam’ čak je dospjela na prvo mjesto čuvene Time Out liste “najbolje pjesme stoljeća“ sa svojim euforičnim elektropop vibracijama, a ‘Barbie’ pjesma Dua Lipe‘Dance the Night’ je također tu je među njima.
Ali naravno, 21. stoljeće je dugo i morate napraviti mjesta i za klasike. Postoje fantastične pop pjesme iz svih razdoblja i sve zaslužuju mjesto na konačnom popisu. Ovdje ćete pronaći sve od Outkasta do MIA-e, od Kelisa do Harryja Stylesa. Jedini kriterij? Morate se osjećati dobro i mora vas natjerati da poželite ustati i zaplesati. Sve ove melodije čine upravo to, a onda i neke. Čitajte dalje za najbolje pop pjesme ikada snimljene.
‘Padam Padam’ by Kylie Minogue
Kylie i dalje osvaja svijet. Nakon što ste ovu pjesmu čuli otprilike milijun puta u svijetu tijekom ljeta 2023., ‘Padam Padam’ se učvrstila u samom vrhu pjesama koje će sigurno izazvati euforiju na plesnom podiju. ‘And we don’t need to use our words, Wanna see what’s underneath that T-shirt’, Minogue izaziva slušatelje ovim riječima u seksi i neozbiljnoj elektropop pjesmi o požudi na prvi pogled. I volimo vidjeti 55-godišnju pop zvijezdu u najboljim godinama, kako slavi svoju seksualnost.
‘Umbrella’ od Rihanne s Jay-Z-jem
Rihanna je kraljica pop glazbe, ali ništa se nije usporedilo s ‘Umbrella’ otkad je objavljena (znamo, to je kontroverzna izjava). ‘Umbrella’ ne samo da je svijetu u cjelini predstavila jednu od najvećih pop zvijezda, već je također uvela pop-kulturnu dinastiju, s kolegom mogulom Jay-Z-jem koji ju je supotpisao. Čim čujete uvod (i ‘uh-huh, uh-huh), znate da ste u vožnji, ali ništa vas ne može pripremiti za refren nakon mosta. Ako to ne vrištite iz sveg glasa, činite to pogrešno. Živjela kraljica Ri.
‘Toxic’ Britney Spears
Na ovom kultnom singlu iz 2003. Britney se transformira u pritajenu femme fatale, a glas joj se uzdiže i utapa preko poremećenog aranžmana sintisajzerskih žica koji se ne bi činio neumjesnim u Hitchcockovom filmu. Čak i sada, gotovo dva desetljeća kasnije i s pokretom #FreeBritney koji je istaknuo užasan tretman koji je morala pretrpjeti, to je dezorijentirajuće zapanjujuće pop remek-djelo.
‘Hits Different’ Taylor Swift
Između spašavanja obožavatelja od zaštitara Jobswortha na turneji Eras, ponovnog snimanja svog trećeg studijskog albuma, Speak Now(Taylor’s Version), i hodanja s poluproblematičnim frontmenom, Taylor Swift je našla vremena da objavi tri nove pjesme u sklopu albuma ‘Midnights’(Til Dawn Edition).’ ‘Hits Different’, iz 2022., plesni je srceparajući hit, koji detaljno opisuje njezin prekid od dečka Joea Alwyna, s kojim je bila šest godina. I melodramatična je i tinejdžerska tjeskoba, prepuna stihova poput ‘Zamišljala sam te s drugim zaljubljenim djevojkama, a onda sam povratila na ulici’ dok ona letimice prelazi preko prošlih veza. Ali pjesma ima emocionalnu zrelost žene sigurne u svoju istinu, koja ravnodušno prihvaća kraj bez krivnje ili zlobe. To je melankolična, nostalgična, optimistična i prikladna priča za nedavno slobodne djevojke. Kraljica Tay opet pogađa metu.
‘Rolling in the Deep’ od Adele
Londonska diva eksplodirala je do međunarodne slave ovom pjesmom, objavljenom kada je imala samo 21 godinu – iako njezin glas nosi stručnost žene desetljećima starije. Visokodosežni vokal, uvodna nota koja ježi kosti i uvijek povezana tema okaljane ljubavi donijeli su Adele dvije nagrade Grammy dok su obožavatelji diljem svijeta plakali uz himnu rastanka.
‘Torn’ Natalie Imbruglia
Beth iz serije ‘Neighbours’ obrađuje četiri godine staru grunge pjesmu prvi put snimljenu na danskom: stvarno ne zvuči kao recept za čisto pop zlato. Ali prozračni gitaristički aranžman i pjevačicin krajnje iskreni vokal katapultirali su ‘Torn’ u status klasika za sva vremena, pretvarajući mutnu tjeskobu Ednaswap originala u složenu i odraslu skicu sloma nakon raspada. Osjetite kako vam srce poskakuje kad zasvira taj uzvišeni gitaristički outro.
‘Dance the Night’ Dua Lipe
Kraljica popa Dua Lipa nas od 2015. blagoslivlja glazbom, ali njezino izdanje Dance the Night iz 2023. moglo bi biti jedno od najrazvikanijih dosad (savjet: to je zato što je bilo u Barbie). Dua je imala epizodnu ulogu u novom filmu, pa se može reći da je pjesma postala prilično velika stvar. Ali Barbie ili ne Barbie, ovo je lagani, prozračni pop hit koji počinje ozbiljno slatkom violinom i na trenutke podsjeća na disko, ali i dalje odzvanja Lipinim legendarnim zvukom Ella Doyle.
‘Single Ladies (Put a Ring on It)’ Beyoncé
Naravno, mogli smo umjesto toga odabrati ‘Crazy in Love’, ali postoji nešto još transcendentnije u odi Queen Bey o solo letenju. Super-elegantni ritmovi i dosadno upečatljivi vokalni hookovi kombiniraju se kako bi stvorili takav trenutni klasik da ga je čak i Liza Minnelli obradila. I to prilično dobro.
‘Rehab’ Amy Winehouse
‘Rehab’ je uvijek bila sjajna pop pjesma, ali nakon tragične smrti Amy Winehouse 2011., dobila je i nevjerojatno dirljivu kvalitetu. Produkcija Marka Ronsona nadahnuta doo-wopom obavija pjevačev glas poput pokrivača od kašmira, stvarajući bezvremensku odu prkosu koja snažno pogađa sa svakim posljednjim “no, no, no”. Počivaj u miru Amy.
‘Dancing on My Own’ od Robyn
Bezbrojne pjesme govore o otklanjanju boli, ali malo njih postiže emocionalnu katarzu svevremenske gorko-slatke pjesme švedske pjevačice. Ironija je, naravno, u tome što nitko nikada ne pleše sam na pjesmu ‘Dancing On My Own’ – pod će se uvijek ispuniti u sekundi kad udare ti uvodni sintisajzeri, a cijeli spoj će se ujediniti za neboderski refren.
‘Hey Ya!’ od Outkasta
Outkast ATLien André 3000 uzeo je pauzu od mijenjanja rap glazbe za ove neočekivano sunčane povratke iz 60-ih u kojima superzvijezda hit pauzira kao emcee i glumi vođu benda. U diskografiji neočekivanih obrata, to je bio potez koji nitko nije mogao vidjeti da dolazi od ‘Ms. Jacksonova legenda i još jedan dokaz da André može učiniti gotovo sve.
‘Party in the U.S.A.’ Miley Cyrus
Ova pjesma potječe iz druge ere Cyrus, prije nego što se transformirala u Robina Thickea, sekspota s jezikom Genea Simmonsa. Ova središnja točka između moderne Miley i Hannah Montane je zraka sunca u moru nesnosnih pjesama.
‘Hollaback Girl’ Gwen Stefani
Priča se da je ovo prvo mjesto na ljestvici iz 2004. bilo namjenjeno Courtney Love, koja je u jednom intervjuu navodno opisala Stefani kao ‘navijačicu’. U svakom slučaju, ne može se poreći da minimalni ritam koji osiguravaju Neptunes i dalje snažno pogađa, ili da Stefani zvuči sjajno sričući ‘B-A-N-A-N-A-S’ preko toga.
‘Hips Don’t Lie’ Shakire s Wyclefom Jeanom
Doći do vrha njezinog globalnog probojnog hita ‘Whenever, Wherever‘ uvijek je bio težak zadatak, ali Shakira je to uspjela 2005. s ovim kolosalnim reggaeton bopom. Više od 15 godina kasnije, ‘Hips Don’t Lie’ i dalje okuplja sve na plesnom podiju, iako ne uspijevaju svi ponoviti Wyclefov ‘Shakira, Shakira’ u ritmu.
‘SexyBack’ Justina Timberlakea
‘Za one koji tvrde da vraća sex, sex nikada nije ni otišao!’, našalio se certificirani Sexy MF Prince kada je JT počeo blještaviti na ljestvicama s ovim timbalandovim produciranim all-timerom koji spaja sirovu seksualnost i funk bonafides. Prince je, naravno, bio u pravu. Ali što se tiče preispitivanja karijere, Timberlakeova je prava za knjige: ‘SexyBack’ ne zatvara toliko vrata pjevačevom poglavlju o ramenokosom boy bendu koliko ga spaljuje do temelja.
‘Uptown Funk’ Marka Ronsona i Bruna Marsa
Mark Ronson i Bruno Mars doista su pogodili zlato ovim hitom. Ne samo da je ‘Uptown Funk’ bio najbolji na dodjeli Grammyja 2015., čak je osvojio i snimku godine, nego je postao treći najgledaniji video ikada na YouTubeu. Plesni podiji za vjenčanja više nikada neće biti isti.
‘Call Me Maybe’ Carly Rae Jepsen
Ova je pjesma učinila 2012. godinom popularne glazbe nakon što je pjesma Justina Biebera i Selene Gomez katapultirala ovu pjesmu na radiju. Jepson od tada nije imala još jedan jednako veliki hit, ali je omogućila milijune ishitrenih flertova i traženja telefonskih brojeva. Hvala, Carly Rae!
‘Poker Face’ Lady Gage
Cijeli Gagin katalog je slavlje individualnosti, savezništva i dopuštanja da se vijori vaša čudna zastava. ‘Poker Face’ ostaje glavni dio pop panteona zahvaljujući svojim tmurno glamuroznim melodijama i bombastičnim glasovnim prijelomima. Osim toga, Gaga je uspjela godinama šuljati rečenicu ‘J*** ** ****’ na radiju, a da to nitko nije primijetio. Ako to nije znak kraljice, ništa nije.
‘Paper planes’ MIA
Maya Arulpragasam možda je ostala kao čista kultna umjetnica, koja se bavila kritički hvaljenim rubovima sa svojim divljim eklektičnim gulašom elektronike, svjetskih utjecaja i kontroverznih mišljenja. Međutim, morala je samo otići i napraviti jedno pravo pop remek-djelo, zar ne? Utemeljen na interpolaciji ‘Straight To Hell‘ grupe The Clash, troma, neodoljivo zarazna podloga ‘Paper Planes’ plete polusatiričnu priču o MIA-inim poteškoćama u dobivanju američke vize. Uspavljujući hit, njegovo istaknuto mjesto u soundtrackovima za ‘Pineapple Express‘ i ‘Slumdog Milliomnaire’ dovelo ga je do toga da je konačno srušio ljestvice, i to uvelike.
‘Starships’ Nicki Minaj
Najslađa, najhiperaktivnija i kaleidoskopska pjesma kraljice hip-hopa titanska je eksplozija energije. Prijelaz s zaraznog hooka na brzi rap, preko slatkih melodija i valovite elektronike, doista čini da se osjećate uzvišeno bez obzira na to jeste li zapravo “viši od m*******”. Čisti kaos i apsolutna eksplozija.
‘Royals’ od Lorde
Izvoz malog grada Novog Zelanda imao je samo 15 godina kada je napisala ovaj međunarodni megahit koji je smanjio opsjednutost hip-hopa blistavošću i hvalisanjem. To nije nešto što se često događa u pop glazbi, što čini nevjerojatno rijetke, zamršeno slojevite, ultraotmjene ‘Royals’ još većim blagom. ‘Let me be your ruler’, pjevala je Lorde. ‘Da, molim’, odgovorili su milijuni.
‘Bad Guy’ Billie Eilish
Poput kolege iz pop kraljevske obitelji Lorde, Eilish je bila tek tinejdžerica kada je izbacila ovu subverzivnu odu lošem ponašanju. Udarni ritmovi brata Finneasa i jezivi hookovi drže cijelu stvar na okupu, ali Eilishin zadimljeni glas — koji graniči između duboko uznemirujućeg i veselog — prodaje cijelu jezovitu stvar. Rezultat ju je učvrstio kao antitezu čiste pop zvijezde i nasmrt prestrašio roditelje njezine ciljane publike.
‘Good as Hell’ od Lizzo
Klasik koji odmah stvara osjećaj, Lizzov‘Good as Hell’ sama je definicija zaraznog zahvaljujući odmah prepoznatljivom klavirskom ritmu, Lizzovoj snažnoj, ali razigranoj kadenci i sveopćoj, univerzalnoj sposobnosti da natjera svakoga u dometu da se šepuri tijekom cijelog trajanja .
‘Get Lucky’ Daft Punka s Pharrellom
Nakon što su osam godina plutali svemirom u svemirskom brodu u obliku piramide, francuski kućni roboti vratili su se na Zemlju kako bi snimili… povratni disko album? Reakcije na Random Access Memories ostaju mješovite, ali njegov vodeći singl je neprikosnoveni dragulj, spajajući Pharrellov falset vokal i izrazito funky gitaru Chic demigod Nilea Rodgersa za sudar prošlosti i budućnosti koji vrti cijelu noć do sunca.
‘Dynamite’ od BTS-a
K-Pop supergrupa osvojila je svijet i čini se da nema znakova usporavanja. Srećom, dugo očekivani debi benda na engleskom jeziku je isporučen, otevši eter i talk showove svojom savršeno kalibriranom glazbom. Dvadeset godina nakon što je NSYNC rekao ‘bye bye bye’, novi pop kraljevi podigli su svoju zastavu i osvojili svijet.
‘Adore You’ Harryja Stylesa
Solo karijera bivše zvijezde One Directiona otišla je na mnoga neočekivana mjesta, ništa više nego na njegovom nedavnom, žanrovski skakućućem albumu “Fine Line”. I dok funky ‘Watermelon Sugar’ donosi dvosmisleno, ‘Adore You’ je Styles u svom najsimpatičnijem i najzaraznijem obliku: spora, energična i vokalno ljupka instant klasika. Kao bonus, nadrealni video pokazuje kako je srcelomac zaljubljen u ogromnu ribu… i to je sve.
‘No Tears Left to Cry’ Ariane Grande
Arianina evolucija od slatko-slatke pop princeze do najistaknutijeg kroničara Kama Sutre svoje generacije bila je zapanjujuća, iako malo previše za neke rane obožavatelje koji su hvatali bisere. Pogodila je univerzalno privlačnu slatku točku s ovim bopom iz 2018., koji se penje do stratosfere sa svakim ponavljanjem ‘pokupiti’ ga’. Dok se njezin glas obrušava i uzdiže, čini se da potvrđuje dolazak globalne superzvijezde čiji je talent veći od njezinog najvišeg konjskog repa.
‘Drivers license’ Olivije Rodrigo
Popov sadašnji nasljednik eksplodirao je na sceni s ovom univerzalno zadivljujućom, emocionalno zrelom pričom o tinejdžerskoj čežnji: klavirskom baladom s otuđenom melodijom, pokretačkim backbeatom i nekim od najhrabrijih vokala novijeg popa. Rodrigo svoju ljubav prema Taylor Swift nikada ne krije, toliko da je obožavatelji nazivaju drugim Taylor, dok hejteri plaču. Koliko god to vrijedilo, Swift (za razliku od Courtney Love) je obožavateljica… a glasine i dalje kruže o nadolazećoj suradnji koja bi mogla uzdrmati pop svijet do temelja.
‘Sorry’ od Justina Biebera
Uzimajući pauzu od stvaranja glazbe kako bi se malo usredotočili na odrastanje, Biebs su se vratili s ‘Purpose’ 2015. ‘Sorry’, drugi singl s albuma, miksao je Skrillex — i to u potezu genija i iznenađujuće skromnosti , isključio se iz glazbenog videa i umjesto toga usredotočio na često oponašanu skupinu plesača.
‘Titanium’ Davida Guette sa Siom
Osnažujući, eskalirajući i pun sirove snage, ‘Titanium’ je ono što se događa kada jedan od najboljih svjetskih producenata upozna jednog od svojih najplodnijih pop pisaca. Naime: vatromet. Sia je možda postigla daljnji uspjeh ljuljajući se s lustera, ali kao pjevačica nikad nije bila eksplozivnija nego ovdje.
‘Happy’ Pharrella Williamsa
Samo netko tako ufuran u pop kulturu poput Williamsa mogao bi uzeti pjesmu za jednokratnu upotrebu iz filma Minions i pretvoriti je u trajnu odu izvrsnom raspoloženju. Zamislite to ovako: tri godine nakon ‘Happy’,Justin Timberlake pokušao je ponoviti njegove dobre vibracije za soundtrack Trollsa. Ali, ovdje ne govorimo o Justinu Timberlakeu.
‘Hotline Bling’ Drakea
Uklonite brdo memeova, zanemarite Drakeov prekrasni tatin ples i ova će pop pjesma i dalje biti pobjednička za vjeke vjekova. Taj delikatni, cureći calypso ritam bez napora sliježe ramenima s ljubavnika koji nikad ne zove, pretvarajući klasičnu priču o duhovima u izrazito plesnu osvetničku pjesmu kojoj bi svatko – uključujući bivše – jedva odolio. Nije ni čudo što je doslovno bilo neizostavno cijelo ljeto ‘15.
‘Milkshake’ od Kelisa
Kelisino hvalisanje da njezin “milkshake dovodi sve dječake u dvorište” dalo je ovoj magnetskoj himni na plesnom podiju noge. Potaknut vrhunskim Neptunesovim ritmom za sva vremena, to je pop-R&B bop jednako svjež kao kad je izašao (kao dio Kelisova izvrsnog albuma ‘Tasty’) 2003. godine.
‘Hung Up’ od Madonne
Nikada, nikad ne otpisujte Madonnu: možda je njezin najveći prkos konvencijama (od mnogih) to što je nastavila s pravim pop hitovima sve do srednje dobi. ‘Hung Up’ čak nije ni jedini kandidat za najbolju Madonninu pop pjesmu dvadeset prvog stoljeća, ali je najbolja, veličanstveni disco banger turbopuhan nadahnutom interpolacijom Abbinog ‘Gimme! Gimme! Gimme! (a men after midnighti)’.
‘Despacito’ Luisa Fonsija i Daddyja Yankeeja
Gotovo neizbježna između 2017. i 2018., ‘Despacito’ je jedna od onih pjesama koje su postale toliko prevladavajuće da su ljudi pogrešno shvatili njezinu sveprisutnost kao dosadnu. Međutim, nekoliko godina kasnije, ultra-glatki sudar latino popa i reggaetona nevjerojatno je ostario od statusa pjesme ljeta do klasika koji se može potvrditi.
‘Bootylicious’ Destiny’s Childa
Iskreno govoreći, još uvijek nismo sigurni što je točno ova pjesma, a 20 godina kasnije još uvijek nismo sigurni jesmo li spremni za to. Ali ono što je sigurno jest da je legendarna djevojačka grupa, suočena s neizbježnošću Beyoncéinog solo uspona, zapalila još jednu posljednju vatru kako bi ušla u 2000-te, a plesni podij nikada nije bio isti.
‘Firework’ Katy Perry
Dijelom himna za plesni podij, dijelom inspirativna moćna pjesma, ‘Firework’ je bilo treće izdanje Katy Perry s albuma ‘Teenage Dream’ iz 2010. i velika točka uspona u njezinoj karijeri. Osvojio je MTV-jev VMA 2011. za video godine i zaradio dvije nominacije za Grammy, a sva halabuka oko Setha Rogena i The Interviewa Jamesa Franca dala mu je još jedan poticaj u publicitetu 2014.
‘Work It’ Missy Elliott
Missyin avangardni pristup pop-prožetom hip-hopu najbolji je kada uz sebe ima certificiranog majstora Timbalanda i nema uparujućih hitova s istom mješavinom kaotičnog veselja, neobičnosti i pop senzibiliteta kao što je ‘Work It’. Samo umjetnik tako okretan kao što je Missy mogao je uzeti zbrkanu masu slogova maskiranih unatrag i učiniti ih jednim od najprepoznatljivijih refrena ere… i jednim od najvećih refrena karaoke večeri.
‘Can’t Get You Out of My Head’ Kylie Minogue
Mlada Kylie Minogue postigla je brojne globalne hitove u kasnim 80-ima s nizom bezobraznih pjesama koje su kapitalizirale slavu koju je stekla ulogom u australskoj sapunici ‘Neighbours’. No vjerojatno joj je trebalo do 2001. da konačno objavi pravo remek-djelo: ‘Can’t Get You Out of My Head’ sparno je, disco-pop savršenstvo, sa svojim ‘la la la’ hook-om koji je predodređen da ostane u našim glave do kraja stoljeća i dalje.
‘American Boy’ od Estelle s Kanye Westom
Obje strane bare se šepure na ovoj pulsirajućoj povratnoj pjesmi koja zauzima prostor između diska, hip hopa i popa. Estellein vokal prožet koknijem savršen je protuotrov za Kanyeovo hvalisanje… nije mali zadatak, s obzirom na to da je tip visok 1,85 cm čistog ega. Čak i ‘Ye zauzima stražnje sjedalo u odnosu na Estelle kad puca iz svih cilindara.
‘Since U Been Gone’ Kelly Clarkson
Simon Cowell je možda Kelly Clarkson učinio slavnom, ali ‘Since U Been Gone’ ju je učinila zvijezdom. Osim gledatelja American Idola i dvoje ljudi koji su gledali From Justin to Kelly, ovo je bio pravi svjetski uvod u Clarkstonov moćni kapacitet pluća i vrhunac pop-rock eksplozije ranih noughty-a. Vesela himna za raskid dolazi poput veličanstvenog križanja Avril Lavigne i pjesme “I Will Survive”. Prikladno u ravnom krugu pop svijeta, sada se redovito uništava na talent showovima diljem svijeta.
‘Let Me Blow Ya Mind’ od Eve s Gwen Stefani
Uglađeni, razmetljivi spori džem koji se susreće na raskrižju hip-hopa i popa, Evin najveći hit u biti je četverominutno ne baš skromno hvalisanje uspjehom u karijeri. To je nešto što muški reperi rade cijelo vrijeme, ali na neki način uzvraćaju udarac kada to radi žena. Neka mrzitelji glume užas. Mi ostali ćemo biti vani na plesnom podiju i namakati se u svilenkastom sasu.
‘Blinding Lights’ od The Weeknda
The Weeknd je pop teškaš otkako je 2015. izbacio svoju pjesmu ‘Can’t Feel My Face’ punu kokaina. Ali kanadska je superzvijezda digla stvari na višu razinu s ‘Blinding Lights’, čudovištem pokretanim sintisajzerima koje je nekako uspjelo uljepšajte ljeto Covida, pucajući iz automobila posvuda dok su ljudi bježali od svojih mjehurića. Više od godinu dana kasnije, njegova moć je samo rasla.
‘Crazy’ Gnarlsa Barkleya
Davno prije nego što je zbog njegovog odvratnog svjetonazora i optužbi za zlostavljanje bilo lako reći ‘Jebi se’ Cee-Lo Greenu, bivši voditelj Goodie Mob udružio je snage s producentom Danger Mouseom kako bi izdao ovu uglađenu psihodeličnu soul krivulju. Petnaest godina kasnije, još uvijek se osjeća veličanstveno strano.
‘Clint Eastwood’ od Gorillaza
Blur su uvijek bili najinventivniji među britpop bendovima. Ali oko 1994. nitko ne bi razumno očekivao da će se u roku od jednog desetljeća vođa benda Damon Albarn ponovno izmisliti kao frontmen kaleidoskopskog, bezgraničnog crtanog pop benda pod nazivom Gorillaz, niti da će spomenuti crtani pop bend uistinu postati veći od Zamutiti. Teško je to natjecanje, ali njihov debitantski singl ‘Clint Eastwood’ možda ostaje njihov najbolji trenutak, jezivo ukočen komad hip-popa s prizvukom špageti vesterna, s ubojitim repanjem Del the Funky Homosapiena.
Nakon što je prošlu godinu uspješno zaključio objavom debitantskog studijskog albuma 'Mali koraci', profesor saksofona i multiinstrumentalist Roko Vušković objavljuje spot za pjesmu 'Pjeva nebo' koju je predstavio na nedavno održanom 71. Zagrebačkom festivalu.
Poznati splitski glazbenik Luka Nižetić objavio je novi singl ‘Manistra na pome’, još jednu pjesmu koja najavljuje nadolazeći album. Radi se o suptilnoj, nježnoj, senzualnoj i plesnoj odi ljubavi ispričanoj slikovitim tekstom obožavanja i veličanja tradicionalnog dalmatinskog jela. Ukusna, aromatična i laka za pripremu, manistra na pome svima je asocijacija za bezbrižno, lagano, slano i toplo ljeto puno boja, okusa i mirisa.
Danijela Martinović publici predstavlja novu pjesmu jednostavnog, ali vrlo znakovitog naslova 'Žena' koja je u samo nekoliko sati od objave došla u sam vrh YouTube trendinga, a lavina pozitivnih komentara svakim se satom povećava. Omiljena glazbenica oduševljena je pohvalama, a kaže da je pjesma nastala kao posljedica dobrih namjera, ušetavši joj u život kao i većina lijepih stvari koje su joj se dogodile posljednjih godina – potpuno neočekivano.
''Moram reći da je ovo bio jedan od najboljih koncerata… Pritom ne računam samo Makedoniju… Jedan od najboljih koncerata uopće. Hvala vam…'' - Severina
Kantautorica Daria Korić relativno je nova na glazbenoj sceni, ali svojim autentičnim stilom je zaintrigirala mnoge glazbene urednike. Svoj rad nastoji podijeliti sa što većom publikom koja ne ostaje ravnodušna na njezinu iskrenu i emotivnu prirodu koju pretače u glazbu.
Slovenska glazbena zvijezda Nina Donelli poznata je po pjesmama koje šire pozitivne vibracije pa je tako i novi singl 'Zašto zato' stvoren za zabavu i opuštanje u toplim proljetnim večerima.
Popularna pjevačica najavila je četiri koncerta, među kojima se nalazi i onaj u Hrvatskoj. Ulaznice u prodaji od 22. ožujka na www.eventim.hr u 10 sati.
Iako je najavljeno već prije par mjeseci da Dua Lipa dolazi u Hrvatsku, sada napokon imamo i službenu potvrdu te detalje o tom spektaklu koji će se održati u lipnju u pulskoj Areni. Pod otvorenim nebom i zvijezdama, ova trostruka Grammy dobitnica promovirat će koncertom za domaću publiku svoj novi album ‘Radical Optimism’ koji u prodaju stiže 3. svibnja.
"Et In Peccatum", „Ori Ori“ i „Kiša“ bile su tri predvodnice prvog live izdanja Manntre koji je bend snimio na rasprodanom koncertu u Leipzigu, a sažima pet godina njihovog glazbenog stvaralaštva.
Odlazak Baby Lasagne u finale nikoga nije začudio kao što nikoga neće čuditi ako u nedjelju pobijedi, ali zato je prolazak nekih izvođača itekako iznenadio obožavatelje Dore. Ne moramo se uopće praviti pametni, Hrvatska je gledala Doru isključivo zbog Baby Lasagne.
U novom spotu za pjesmu “Čokoladni zec”, Miki Solus se nalazi na vrhu nebodera s kojeg skače, no srećom završava u velikom bazenu pored gorile koja se sunča na luftiću, a zatim ga voda izbacuje na cestu gdje mu prilazi divovska beba koja cucla svoju dudu i pokušava ga napasti, no kantautor bježi i završava na roštilju s humanoidnim kravama, a sve to zbog nekog glupastog zeca kojeg nitko nije vidio.
Gotovo cijela Hrvatska gledala je nikad napetiju prvu večer Dore na kojoj se predstavilo 12 nevjerojatnih izvođača. Samo osmero ih je prošlo dalje, četvero njih nije uspjelo zainteresirati publiku.
Krave, mačke i narodne nošnje - lokacija snimanja spota bila je Markova rodna Istra, a radnja istog prati odlazak mladića u strani svijet u potrazi za boljim životom.
Mladi pjevač Martin Žunec, rođen 22. studenog 1992. slojevita je pojava! On je vokalist, multi-instrumentalist, producent i autor čiji lik i djelo povezujemo s bendovima poput Porto Morto (kao jednog od suosnivača) i Bordo Projekta.
Osječanka Noelle pjesmom „Baby Baby“ otvara nadolazeću Doru, a nekoliko dana prije premijernog nastupa na pozornici HRT-a, Noelle nas je svježim spotom vratila u zlatno doba MTV-ja.
''Moram priznati da sam nakon dugo vremena imala veliku tremu, jer nisam znala jesam li dovoljno zahvalila za sve ove godine ljubavi i ljudskosti'' – Severina
James Night objavljuje spot za pjesmu "Nebo plače" s kojom će se predstaviti na Dori 2024. Jamesa prati više od 32 tisuća ljudi na TikToku i 16 tisuća na Instagramu. Pjesmu je producirao iznimno talentirani hrvatski producent Pete Spruce.
Superzvijezde su već ranije surađivale na Kylieinom albumu "Kiss Me Once". Sia najavila deseti studijski album "Reasonable Woman" koji stiže u svibnju.
Sudjelovanje na HRT-ovoj Dori ostvarenje je sna za 27-godišnju Puljanku Laru Demarin. Pjesma s kojom će Lara predstaviti na ovogodišnjoj Dori zove se „Ne vjerujem ti“, a govori o nepovjerenju kao vrlo jednostavnoj tematici i čestoj pojavi u odnosima. Autori glazbe su Lara i Luka Demarin, tekst uz Laru potpisuje Robert Domitrović, a autor aranžmana je Hrvoje Domazet.
Sinoć je rasprodani Sax! pjevao aktualni, najpopularniji i prvi singl u glas. Riječ je o singlovima Unatrag, Prevari me osjećaj i Vrijeme je glazbenika ToMe koji je održao prvi samostalni koncert, a prisutne obožavatelje, kolege s estrade, prijatelje i obitelj poveo na nezaboravno glazbeno putovanje.
Zagrebačka publika uživat će u čak tri koncerta u zagrebačkoj Tvornici kulture od kojih su dva rasprodana (23. i 24. 2.). Ulaznice su dostupne još samo za 28. 2. preko sustava Entrio.
ToMa, talentirani glazbenik čije su pjesme osvojile srca publike, najavljuje svoj prvi samostalni koncert u klubu Sax!, koji će se održati 25. 1. 2024. s početkom u 21 sat. Ovaj koncert istovremeno će predstavljati promociju njegovog prvog studijskog albuma "Prevari me osjećaj" te premijeru zadnjeg spota za singl "Unatrag".
Moćna i emocionalna balada koja nikoga ne ostavlja ravnodušnim, Saša Lozar ove godine na Dori, osvaja radijski eter i penje se prema vrhu top ljestvica vjerujemo i nadamo se velikoj pozornici u Malmöu.
''Rekli su mi da nisu svi stali na Trg pa da su ljudi bili posvuda, po cijelom centru Kotora... Lijepo, lijepo neopisivo...'' – izjavila je Severina nakon nastupa.
Pred najvećom regionalnom zvijezdom Severinom su i dva novogodišnja nastupa u Crnoj Gori – doček Nove godine na glavnom gradskom trgu u Kotoru te 02. siječnja nastup u Budvi.
"Davne 1998. godine rođena je jedna posebna pjesma. Njezine note su postale vječne, dirajući srca generacija. Gledati kako i dan danas na koncertima zajedno pjevamo te stihove podsjeća me koliko glazba ima čarobnu snagu. Hvala vam na ljubavi!"
Nakon vrlo uspješne ljetne i jesenske sezone projekta PLACe Market koji se održavao svakog petka na Dolcu, a koji je okupljao neke od najboljih domaćih restorana i chefova, PLACe Market se vraća u petak, 22.12. na zagrebački Dolac u zimskom pop-up izdanju.
Rockeri Dogstar pridružuju se impresivnom programu INmusic festivala uz već najavljena imena The National, The Smashing Pumpkins, Hozier, Viagra Boys, The Gaslight Anthem, Sleaford Mods i Paolo Nutini!
"Na prvo slušanje oduševila me energija, tekst i glazba koju potpisuju Neno Ninčević i Miroslav Buljan. Rekla sam ovo je moja pjesma i želim je otpjevati, ali sam jednako tako osjetila da je to duetska pjesma. Nakon konzultacija i kraćeg razmišljanja zaključili smo da u pjesmi želimo Dženana Lončarevića. Vrhunskog pjevača, kolegu, čovjeka koji osjeća i živi glazbu. Sretna sam što je čim je čuo pjesmu pristao je na duet i što su se naši glasovi tako dobro stopili u ovoj pjesmi. Jako sam ponosna na našu suradnju i jedva čekam čuti reakcije publike diljem regije, želim da ju zapjevamo zajedno na koncertima” ispričala nam je Indira uoči premijere pjesme i spota.
Izvorno snimljena i objavljena 1958., postigla je novi uspjeh u SAD-u na broj 2, 2019. Svojim usponom na broj 1, pjesma je postavila nekoliko rekorda, a postala je i Brendin treći singl na prvom mjestu u SAD-u te njezin prvi od 1960.
Velika gužva, niske temperature i prvi ovosezonski snijeg dočekali su Zagrepčanke, Zagrepčane i ostale domaće i strane turiste na otvorenju omiljenog Baš Naš festivala! S posebnim sjajem, Baš Naš advent uspio je i ove godine oduševiti brojne posjetitelje, prvi put na glavnom zagrebačkom trgu.
Debitantski koncert Avril Lavigne u Hrvatskoj održat će se 17. lipnja 2024. u pulskoj Areni g sklopu turneje albuma Love Sux s kojim se ova globalno poznata glazbenica vratila svojim punk korijenima.
Gostovanja renomiranih hrvatskih i svjetskih barmena, art market, modni buvljak i kvizovi, radionice i predstavljanja knjiga - sve to na Jack’s Xmas BART marketu u Trogiru vikendom od 30. studenog do Badnjaka 24. prosinca!
Ulaznice su u prodaji putem Eventim.hr sistema i na prodajnim mjestima Eventima. Ulaznice kupljene za prethodno zakazan nastup, bit će valjane i za novi datum.
Adventski spektakl FOOLING AROUND pretvorit će Oleander terasu hotela Esplanade u epicentar gradskog društvenog života, s fenomenalnom gastro scenom, vrhunskim chefovima i odličnim glazbenim programom.
"Nova pjesma za mene uvijek znači nekakav novi list u životu. Ženska snaga je pjesma kroz koju se osjeća čista sloboda i samouvjerenost žene. Nadahnjujuća je i nadam se da će osvojiti srca svih ljudi kojima treba snaga ili se osjećaju snažnima. Jedva čekam čuti dojmove svih koji je poslušaju" uzbuđena je Lorena.
Baš Naš advent koji već niz godina oduševljava sve svoje posjetitelje, ove godine dobiva potpuno novo poglavlje smještajući se u sam epicentar blagdanskog užitka, na Trg bana Josipa Jelačića.
I dok je „Sto godina“ vozila na osjećaj tuge i razočaranosti, a sjajna „Nebo gori“ na predosjećaj, nova Nelina pjesma inspiraciju je povukla iz usamljenosti i neizvjesnosti. Danas predstavlja svoj svježi singl, vjerojatno najjači autorski rad dosad – pjesmu „Nepokoriva“.
Dodjelom nagrada službeno je zaključeno 21. izdanje Festivala prvih koji se od 23. do 28. listopada održao u Centru KNAP i Kulturno informativnom centru (KIC). Ovogodišnje izdanje bogatim je izložbenim i filmskim te edukativno-radioničkim programom odgovorilo na središnju temu (Ne)vidljive žene.
Do 28. listopada u Institutu Liszt - Mađarskom kulturnom centru, i online za publiku diljem Hrvatske, održat će se projekcije 7 uzbudljivih filmskih ostvarenja o kreativcima iz svijeta dizajna, arhitekture i umjetnosti.
50 Cent stiže u Zagreb 17. 10. u sklopu “The Final Lap tour” turneje kojom obilježava 20. godišnjicu monumentalnog hip hop albuma “Get Rich or Die Trying”.
Peto izdanje jedinog filmskog festivala u regiji koji objedinjuje filmove na temu dizajna, umjetnosti i arhitekture očekuje nas 25. – 28. listopada u Institutu Liszt - Mađarskom kulturnom centru i online za publiku diljem Hrvatske.
PLACe market, projekt koji je u proljeće i ljeto oduševljavao i Zagrepčane i Splićane ovaj se petak od 18 sati ponovo vraća na Tržnicu Dolac u Zagrebu. Projekt će se održavati svaki sunčani petak u rujnu i listopadu i trajat će koliko to vrijeme bude dozvoljavalo.
Sinoć je senzacionalnim koncertom jednog od najpoznatijih jazz glazbenika na svijetu, četverostrukog osvajača Grammyja Antonija Sáncheza i njegovog benda Bad Hombre, zatvoreno prvo izdanje Ponta Lopud Jazz festivala.
Na prvom masterclassu drugog dana Ponta Lopud Jazz festivala majstor u rezidenciji Joe Lovano i David Sánchez izveli su pred sudionicima slobodnu improvizaciju, nakon koje je masterclass nastavljen razgovorom o pojedinačnim pogledima na tenor saksofon. Podijelili su i svoja iskustva o integraciji vlastitog kulturnog nasljeđa u jazz/američku crnačku glazbu.
Prvi dan Ponta Lopud Jazz festivala započeo je okruglim stolom na kojem su sudjelovali “jazz master in residence”, Joe Lovano, ali i mentori Thana Alexa, umjetnička direktorica Ponta Lopud Jazz festivala, Lada Obradović, Antonio Sánchez, David Sánchez i David Tixier.
Od 9. do 12. kolovoza ljetno kino u Supetru na Braču, ugostilo je će već dobro znanu i predivnu filmsku priču koja se odvila 9 godinu zaredom, ali i posebne goste iz filmske industrije.
Brač Film Festival izniman je otočki projekt koji je započeo, mogli bismo reći već i davne, 2015. godine
od kada ovaj Festival igranog filma okuplja debitante i mlade filmaše iz Europe i mediteranskih
zemalja.
Tzv. ratovi generacija najbolje se vide na području popularne glazbe. Stari odbacuju sve mlađe od sebe kao TikTok generaciju, a mladi ne žele ni dati priliku ičemu što im miriše na starost. No postoji li stvarno generacijski jaz u glazbi?
Nakon što je početkom ove godine izveo odličan remix singla grupe Black Eyed Peas & Daddy Yankeeja “Bailar Contigo”, maestro sad nastavlja s ovim klupskim zvukom latino ritma s novim singlom “Sombrerito Blanco”.
Nakon što je objavila prve dvije pjesme s novog albuma 'Sorry', naslovnu pjesmu 'Sorry' te 'Metak' feat. Nucci, a koje su u samo tjedan dana pogledane 1,8 milijuna puta te tako zavladale YouTube trendingom, Severina je danas u podne objavila još dvije pjesme: 'Pravda za ljubav' te 'Nebo' feat. Sandi i KIMMV.
Najveća regionalna zvijezda nastupila je sinoć u prepunom klubu Mint. I dok je tjednima unaprijed koncert bio rasprodan, ulaznice su se tražile do zadnjeg trenutka.
Jedna od najcjenjenijih svjetskih pjevačica nastupila je sinoć u prepunoj pulskoj Areni i tisuće ljudi ostavila bez daha te otvorila ljetnu sezonu na najbolji mogući način.
Grupa Queen stoji iznad nekih od najpoznatijih bezvremenskih hitova rock glazbe. Sada bi mogla ponovno ući u povijest, ovaj put zbog iznosa za koji će se prodati prava na njihove pjesme.
"Kriva nota" naziv je aktualnog singla pjevačice Vanne za koji je sama napisala stihove i
glazbu te time nastavila uspješan niz novijih kantautorskih pjesama kojima nalazi put do
svojih vjernih poklonika, a istodobno uspijeva zaokupiti pažnju sasvim nove publike,
što je u današnjim uvjetima hiperprodukcije veliki izazov.
Iako riječka grupa Let 3 s hit pjesmom Mama ŠČ! koja je oduševila cijelu Europu nije osvojila Eurosong, osvojila je srca diljem svijeta jer sada cijeli svijet pjeva ŠČ!
Održana je i finalna večer izbora za pjesmu Eurovizije, a hrvatska grupa Let 3 nastupila je pretposljednja i osigurala eksplozivno zatvaranje prestižnog natjecanja.
U dugoj povijesti Eurosonga na njemu je nastupio niz glazbenika koji su uz pomoć njega ostvarili svjetsku slavu, ali i velikih imena koja su se na pozornici pojavila godinama nakon vrhunca slave.
Hrvatski glazbenici sudjeluju na izboru gotovo od samih početaka, prvo predstavljajući Jugoslaviju – zadarska grupa Riva čak je odnijela i pobjedu 1989. – a od 1993. predstavljajući samostalnu Hrvatsku
Na koncertu Marka Kutlića 12. svibnja u zagrebačkom klubu Sax na kojem je pjevač izveo svoje brojne hitove, nakon dugo vremena zapjevala je i glumica i redateljica Arija Rizvić.
Gotovo 10.000 ljudi u Liverpoolu pjevalo je Mama ŠČ! trenutno najveći hit riječke grupe Let 3 s kojim predstavlja Hrvatsku na izboru za pjesmu Eurovizije.
Koncerti, većinom uz podršku pjevača i tekstopisca Bena Kwellera, održat će se u danima kada nema nastupa dogovorenih u sklopu velike stadionske turneje.
Severina je sinoć održala mega koncert u trajanju od dva sata na najvećoj pozornici ikad postavljenoj u Laubi. Hitovi iz cijele karijere obilježili su poseban HELLO! Croatia koncert na kojem je bilo više od 900 ljudi!