Mladi glazbenik Devin Juraj predstavlja svoj novi singl “Uzalud me voliš” – pjesmu kojom započinje novu, autentičniju i kreativno zreliju fazu svog umjetničkog stvaralaštva. Ova emotivna glazbena priča ne donosi samo drugačiji zvuk, već i potpuno novi vizualni identitet, snažan, mračan, gotičan i beskompromisno iskren.
Pjesma “Uzalud me voliš” nastala je spontano, kao plod neplanirane, ali izuzetno nadahnute suradnje Devina i producenta Marka Mihaljevića. “Započeli smo s potpuno drugom idejom, ali kroz proces rada shvatili smo da nismo stvorili pjesmu kakvu smo htjeli, već onu kakva nam je bila potrebna. Svaka izmjena i dodatak u zvuku mijenjali su emociju koju prenosimo. I upravo je u toj ranjivosti i promjenjivosti rođena njezina snaga.” – otkriva Devin.
Iako se na prvo slušanje može doimati kao klasična ljubavna priča, pjesma nosi dublju poruku. Riječ je o osobnoj, gotovo introspektivnoj posveti samome sebi – trenutak obračuna s prošlošću i istovremeno zahvalnost vlastitom biću na svemu proživljenom. Za mladog pjevača ova pjesma označava kraj jednog poglavlja i početak novog. Ubija ono što je bilo, kako bi novo moglo procvasti.
Vizualno, singl prati upečatljiv videospot, promišljeno kreiran kao nastavak narativne linije prethodnog videa za pjesmu “Samo ova noć”, u kojem je prikazan kraj jedne verzije Devina. Novi spot istražuje teme mraka, gotike, estetike i unutarnjih borbi, donoseći lik koji je sirov, istinit i emocionalno ogoljen – upravo onakav kakvog Devin želi predstaviti javnosti.
Nova glazbena era, kako je sam opisuje, otvara vrata slojevitijoj umjetnosti, onoj koja se ne boji suočavanja s egzistencijalnim pitanjima, dilemom ljudske prirode, ljubavi prema tami i krhkosti vlastitih bića. Devinov novi izričaj poziva publiku da osjeti, promisli i protumači, bez nuđenja gotovih odgovora.
“Svoje stvaralaštvo ne gledam kao nešto što mora biti za svakoga, ali vjerujem da se svatko može pronaći u njemu. Stvaram iz potrebe da podijelim ono što me oblikovalo, iz mraka sam došao, i ako netko kroz moju glazbu osjeti bilo kakvu emociju, to je za mene uspjeh.” – nadodao je Devin.
“Uzalud me voliš” je tek početak – uvod u nešto veće, dublje i osobnije. Što točno Devin priprema? Za sada ostaje tajna. Ali jedno je sigurno, ova nova priča donosi glazbu koja ne ostavlja ravnodušnim.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.