Beyoncé je šokirala svijet prošlog mjeseca kada je objavila da je novi album na putu. Otkrila je da bi drugi dio serije od tri projekta trebala izaći krajem ovoga mjeseca. Sada je objavljeno kako će se country album Beyoncé zvati.
Cowboy Carter naziv je Beyoncéinog nadolazećeg albuma. Album bi trebao izaći 29. ožujka, što je datum koji je objavila prije nekoliko tjedana.
Superzvijezda je to objavila putem svoje službene web stranice. Stranica je ažurirana ne samo s punim imenom već i intrigantnim vizualnim prikazom – onim koji nije naslovnica albuma, prema pjevačičinom publicistu. Također je podijelila i sliku, kao i poveznicu za prednarudžbu, na svome Instagram storyju.
Country album Beyoncé njezin je pokušaj u novome stilu
Naslovna slika Beyoncéine web stranice sada sadrži jednu sliku – onu smeđeg sedla sa srebrnim detaljima. Preko jahaće opreme nalazi se crveno-bijelo-plavi transparent u stilu državnog sajma sa samo dvije riječi otisnute na njemu: Cowboy Carter.
Upravo otkriveni naslov savršeno odgovara novom smjeru koji Beyoncé vodi s ovim albumom. Ovaj put se okušala u country glazbi. Cowboy Carter bit će njezina prva čista country ploča, iako se u prošlosti okušala u tom stilu, primjerice s pjesmom “Daddy Lessons” sa svog projekta Lemonade.
Prije nego što je ime Cowboy Carter objavljeno u javnosti, mnogi su nadolazeći album nazivali jednostavno Act II. Čak je i Beyoncé koristila to ime na svojoj web stranici. Nije bilo jasno hoće li to biti stvarni naslov ili je to samo placeholder, kao što se pokazalo.
Country album Beyoncé nastavak je njezinog prethodnoga
Beyoncé je pretpremijerno predstavilaCowboy Carterna Super Bowlu kada je objavila dva nova singla, “Texas Hold ‘Em” i “16 Carriages” u isto vrijeme. Pjesme su izašle samo kratko vrijeme nakon što je nagovijestila da je novi album na putu u reklami za Verizon koja se emitirala tijekom poluvremena.
“Texas Hold ‘Em” brzo je postao veći hit između te dvije pjesme i od tada je ostao veliki uspjeh na Billboardovoj ljestvici. Nakon što je debitirala na 2. mjestu sveobuhvatne ljestvice najpopularnijih pjesama u zemlji, pjesma se popela na prvo mjesto, postavši Beyoncéina trinaesta br. 1 pjesma u karijeri.
Cowboy Carter služi kao svojevrsni nastavak albuma Renaissance iz 2022. Na tom se albumu Beyoncé fokusirala na elektronsku plesnu i house glazbu. Album je postigao veliki komercijalni i kritički uspjeh, pa su očekivanja od drugog naslova u ovoj seriji od tri albuma vrlo, vrlo visoka.
Advent u Zagrebu i ove godine potvrđuje status jednog od najuzbudljivijih glazbenih programa u regiji. Rijetke su prilike da se karizmatični umjetnici čuju u intimnom, blagdanskom okruženju, a upravo takvo iskustvo priređuje EU Advent. Nakon velikog koncerta u zagrebačkoj Areni, na Europski trg stiže Damir Urban, u petak, 27. prosinca, u ambijent obasjan toplim adventskim svjetlima.
Koncertna dvorana Vatroslava Lisinskog bila je ispunjena do posljednjeg mjesta na božićnom koncertu Marije Husar Rimac i Ivane Husar Mlinac. Ulaznice su rasprodane mjesec i pol dana unaprijed, a publika je očito prepoznala da ih očekuje glazbeni događaj izvan uobičajenog. Sestre Husar ponudile su potpuno novo iskustvo zahvaljujući svježim aranžmanima i vrhunskoj produkciji producenta Filipa Gjuda.
Riječ je o prvom ovakvom konceptu izvan Austrije, a na zagrebačku pozornicu dolazi izvorni bečki orkestar Strauss Capelle Vienna pod umjetničkim vodstvom Francisca Supina.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.