Tijekom svečanosti Super Bowla, Beyoncé je formalno okončala dugotrajna nagađanja o drugom dijelu svoje Renaissance trilogije objavom trailera nazvanog “act ii“ na Instagramu, dodajući datum izlaska projekta: 29. ožujka. Također je objavila dvije pjesme, “Texas Hold ‘Em” i “16 Carriages”.
U traileru se vidi kako Bey vozi taksi kroz pusti krajolik. Fanovi su povezali taksijem i krajolikom s glazbenim spotom za Beyoncé i Lady Gage iz 2010. godine, Telephone, u kojem Bey izvlači Gagu iz zatvora i dvojac se vozi okolo u crveno-žutom kamionu nazvanom “p—- wagon”. Glazbeni spot završava riječima “Nastavlja se”, iako nikada nije nastavljen. Fanovi misle da se priča nastavlja sada, 15 godina kasnije, povezujući taksi iz Beyinog trailera s glazbenim spotom. Bey i Gaga još nisu potvrdile buduću suradnju, pa su teorije u ovom trenutku samo nagađanja.
Beyonce rasturila s Renaissance turnejom
Naslov act ii još nije poznat, a riječ je o nastavku Renaissance. Taj album, sedmi solo studijski album Beyoncé, debitirao je na Billboard 200, stvorio je top 10 hitove na Billboard Hot 100 — “Break My Soul” (br. 1) i “Cuff It” (br. 6) — i služio kao glazbena podloga povijesne svjetske turneje Renaissance, koja je zaradila više od 579 milijuna dolara.
Između referencija na njezin rodni Teksas i country zvuka novog isječka, čini se da su fanovi bili u pravu s teorijom da će Beyoncéin sljedeći LP istražiti country glazbu.
U svijetu u kojem digitalni ekrani sve više upravljaju našom svakodnevicom, a istinska ljudska interakcija gubi se u beskrajnom moru poruka i emotikona, Supersonic Trio donosi svježi udarac autentične glazbene energije. Njihova pjesma „Animal“ nije samo skladba – to je iskreni poziv na buđenje, oslobađanje od lanaca suvremenog, digitalnog života te povratak prirodnoj egzistenciji koju smo zaboravili. Dok se danas koncerti pretvaraju u prilike za snimanje mobilnim uređajima, a pravi doživljaj nastupa gubi se iza filtera i ekrana, ovaj bend odlučno stoji na čvrstom tlu stvarnosti.
Skandal koji trese ovogodišnju Doru ne jenjava, a u njegovom središtu našla se Natalie Balmix, čije je neočekivano izbacivanje iz natjecanja izazvalo lavinu reakcija u javnosti i među obožavateljima. Priča o diskvalifikaciji, koja se u prvi mah činila kao administrativna odluka, s vremenom je poprimila dimenzije zavjere, sumnjivih odluka i neodgovorenih pitanja. Je li Žigica bila previše opasna za konkurenciju? Tko su misteriozni glazbeni producenti koji su presudili njezinoj pjesmi? Zašto pravila Dore ostavljaju previše prostora za subjektivne interpretacije?
U svijetu u kojem digitalni ekrani sve više upravljaju našom svakodnevicom, a istinska ljudska interakcija gubi se u beskrajnom moru poruka i emotikona, Supersonic Trio donosi svježi udarac autentične glazbene energije. Njihova pjesma „Animal“ nije samo skladba – to je iskreni poziv na buđenje, oslobađanje od lanaca suvremenog, digitalnog života te povratak prirodnoj egzistenciji koju smo zaboravili. Dok se danas koncerti pretvaraju u prilike za snimanje mobilnim uređajima, a pravi doživljaj nastupa gubi se iza filtera i ekrana, ovaj bend odlučno stoji na čvrstom tlu stvarnosti.
Skandal koji trese ovogodišnju Doru ne jenjava, a u njegovom središtu našla se Natalie Balmix, čije je neočekivano izbacivanje iz natjecanja izazvalo lavinu reakcija u javnosti i među obožavateljima. Priča o diskvalifikaciji, koja se u prvi mah činila kao administrativna odluka, s vremenom je poprimila dimenzije zavjere, sumnjivih odluka i neodgovorenih pitanja. Je li Žigica bila previše opasna za konkurenciju? Tko su misteriozni glazbeni producenti koji su presudili njezinoj pjesmi? Zašto pravila Dore ostavljaju previše prostora za subjektivne interpretacije?