Venom 3, najnoviji dio serijala koji je jedina svijetla točka Sonyjevog „Spider-Man univerzuma bez Spider-Mana“ sada ima službeni naslov i datum izlaska.
Venom: The Last Dance (Posljednji ples) redateljice Kelly Marcel stiže u kina 25. listopada, objavio je Sony u utorak. U glavnim ulogama su glavna zvijezda Tom Hardy, Juno Temple i Chiwetel Ejiofor, film je bio bez naslova i pomaknut je za dva tjedna u odnosu na prethodni datum prikazivanja 8. studenog.
Osim što je režirala film, Marcel je napisala scenarij, a za priču su zaslužni ona i Hardy.
Venom 3 dio je neobičnog filmskog univerzuma
Ako nekome nije posve jasno (a razumijemo), ovaj film ne pripada Marvelovom filmskom univerzumu kao većina filmova o likovima iz njihovih stripova. Marvel je još početkom 2000-tih prodao Sonyju prava na Spider-Mana i sve likove povezane s njime, u trenutku kada je tvrtka bila pred bankrotom. U međuvremenu, stvorili su najuspješniji filmski brend dosad, Marvelov filmski svemir (MCU), a kako bi u njega ubacili Spider-Mana, dogovorili su se za dijeljenje sa Sonyjem.
Ukratko, Sony dobiva postotak od svakog MCU filma u kojem se pojavljuje Spider-Man Toma Hollanda, a osim toga ima i pravo za kreiranje svojih filmova koji nisu povezani s Marvelovim univerzumom, a u njima se pojavljuju likovi iz Spider-mana. Komplicirano, znamo.
Najuspješniji od takvih filmova bio je Venom s Tomom Hardyjem iz 2018., koji je režirao Ruben Fleischer, a u glavnoj je ulozi jedan od najpopularnijih Spider-Manovih negativaca Venom, koji je u ovoj interpretaciji postao anti-junak.
Andy Serkis preuzeo je redateljske dužnosti na nastavku filma Venom: Let There Be Carnage iz 2021. Kelly Marcel debitira kao redateljica nakon što je napisala scenarije za oba ranija filma.
Venom 3 izlazi u istom terminu kao prethodna dva, prilično uspješna, nastavka
Ovo će sada biti treći film o Venomu koji će se pojaviti u kinima u listopadu, a termin prije Noći vještica dobro je funkcionirao za franšizu. Prvi film premašio je 850 milijuna dolara na box officeu, dok je nastavak premašio 500 milijuna dolara unatoč tome što je izašao u vrijeme dok su još u nekim državama bile na snazi mjere protiv koronavirusa.
Tom Hardy glavna je zvijezda serijala Venom.FOTO: Profimedia
Tom Hardy je u studenom na Instagramu objavio da je produkcija filma, najavljenog kao posljednji u serijalu, nastavljena nakon pauze zbog prošlogodišnjeg štrajka glumaca. Projekt je prvotno bio planiran za lipanj ove godine, ali je kasnije pomaknut za studeni.
U svom postu u studenom, Hardy je nazvao film “posljednjim plesom” i dodao da se posao “ne čini tako teškim kada volite ono što radite i kada znate da imate sjajan materijal i podršku sa svih strana, sjajan tim.”
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Kada Steven Spielberg najavi novi film, filmski svijet ne reagira – on staje. Upravo se to dogodilo nakon što su se u New Yorku i Los Angelesu pojavili misteriozni jumbo plakati s jednostavnom, ali snažnom porukom: „Sve će biti otkriveno.“ Nekoliko dana kasnije stigla je potvrda – objavljen je prvi trailer za „Disclosure Day“, novi znanstvenofantastični film legendarnog redatelja, čija je premijera zakazana za 12. lipnja 2026. godine.
Jedna od najgledanijih Netflixovih serija posljednjih godina vraća se s novom sezonom koja donosi značajne promjene – ne samo u Emilynom privatnom životu, već i u njezinoj profesionalnoj karijeri. Peta sezona serije „Emily u Parizu“, koja na platformu stiže 18. prosinca, širi svoju priču izvan granica francuske prijestolnice i vodi gledatelje u Rim, grad koji će imati ključnu ulogu u razvoju radnje.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.