Glumica je primila rekordnih 21 nominaciju za Oscara i izvrsno je glumila besprijekorno odjevenu šeficu iz pakla Mirandu Priestly u modnoj komediji iz 2006., ali prema riječima producentice filma Wendy Finerman, Streep nije bila prikladna za ulogu.
“I Meryl, ljudi su mislili da smo ludi. Mislim, ljudi su me zvali i govorili: ‘Jesi li normalna? Nijednog dana u životu nije bila smiješna’, otkrila je Finerman voditeljici Danieli Taplin Lundberg u epizodi poznatog podcasta ‘Hollywood Gold‘.
“Bila je smiješna, a oni su bili u krivu”, dodala je Finerman o zvijezdi filma Death Becomes Her. “Ali ovo je očito bila drugačija vrsta uloge za nju.”
Godine 2006. Streep je bila poznatija po svojim dramatičnim ulogama poput one Sophie Zawistowske u filmu Brooklyn nakon Drugog svjetskog rata Sophie’s Choice i Joanne Kramer u filmu Kramer vs. Kramer.
Međutim, također je proširila svoj životopis ulogama u glazbenoj komediji “A Prairie Home Companion” i fantastičnoj avanturi “Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events“.
Finerman, koja je za film “Forrest Gump” dobila producentskog Oscara, odlučila se držati svog instinkta i angažirati sada 74-godišnju trostruku oskarovku.
“Mislim da je [izbor Streep] bio dio zabave neočekivanog”, izjavila je Finerman.
Streep je dobila svoju 14. nominaciju za Oscara za film, glumeći lik za koji mnogi vjeruju da je inspiriran notorno moćnom urednicom Voguea Annom Wintour.
“Mamma Mia!” glumica je nedavno priznala da je bila jadna na snimanju jer je pokušala glumiti Method.
“Bilo je užasno! Bio sam [jadan] u svojoj prikolici. Mogla sam ih čuti kako se ljuljaju i smiju”, rekla je Streep u intervjuu za Entertainment Weekly o svojim kolegama Anne Hathaway, Emily Blunt i Stanleyju Tucciju. “Bila sam tako depresivna! Rekla sam: ‘Pa, to je cijena koju plaćate da budete šef!’”
Glumica je dodala: “To je zadnji put da sam probala Method stvar!”
“Meryl je tako društvena i vraški zabavna, na neki joj način nije bilo najzabavnije što se morala ukloniti”, rekao je Blunt. “Nije bilo kao da je bila nedostupna; mogao si joj prići i reći: ‘O moj Bože, najsmješnija stvar se upravo dogodila’, a ona bi poslušala, ali ne znam je li joj bilo najzabavnije biti na snimanju tako.”
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.