Netflix je u četvrtak predstavio novu mini-seriju “Griselda”, o kolumbijskoj „Kumi“ narko-mafije Griseldi Blanco, koju glumi vjerojatno najpoznatija suvremena kolumbijska glumica Sofia Vergara.
Ipak, umjesto o kvaliteti serije, uoči prikazivanja najviše se pričalo o tužbi koju je Griseldin sin podnio protiv Netflixa te svih producenata na projektu, uključujući Vergaru.
Optužnica je podignuta 17. siječnja na sudu u Miamiju.
Sin Griselde Blanco, Michael Corleone Blanco, identificiran kao Michael Sepulvedablanco u sudskim dokumentima, i njegova supruga, Marie, tražili su odštetu “veću od 50 000 dolara“, tvrdeći da serija i njezini promotivni materijali koriste neovlaštenu “sliku, sličnost i/ili identitet” članova obitelji.
Par također navodi da se serija oslanjala na snimljene razgovore koje su producenti vodili s Michaelom Corleoneom Blancom, koji nije dobio naknadu za njihovo korištenje.
O čemu govori serija Griselda?
Netflix opisuje “Griseldu”, u kojoj se Vergara pojavljuje u naslovnoj ulozi, kao “fikcionaliziranu dramatizaciju” života Griselde Blanco, jedne od prvih osoba koje su počele krijumčariti kokain iz Kolumbije u SAD.
Blanco je zaslužna za organiziranje mnogih ruta koje još i danas koristi narkokartel Medellin, čiji je najpoznatiji boss bio Pablo Escobar. Njezina istaknutost u narko podzemlju Miamija početkom 1970-ih donijela joj je nadimak “Kuma kokaina”.
Griselda Blanco uhićena je u New Yorku 1985. U zatvoru je provela je gotovo 20 godina zbog trgovine drogom i tri ubojstva. 2004. deportirana je u Kolumbiju.
Ubio ju je atentator na motociklu 3. rujna 2012. u Medellinu.
Što je Sofia Vergara rekla o seriji?
Sofia Vergara objasnila je svoje zanimanje za ovu stvarnu priču kada se pojavila 17. siječnja u emisiji “The Tonight Show”.
“Odrasla sam u to vrijeme. Poznajem taj biznis”, rekla je Vergara voditelju Jimmyju Fallonu. “Moj brat je bio dio tog posla. Ubijen je ’90-ih“, otkrila je.
Griselda Blanco ubijena je 2012.
“Jedan od razloga zašto se uspjela izvući s toliko toga je zapravo to što je bila žena, a oni nikada nisu mislili da je žena sposobna učiniti sve užasne stvari koje je ona učinila“, dodala je.
Zvijezda “Moderne obitelji” istaknula je i da je Griselda Blanco odgojila četvero djece dok je bila na čelu jednog od najozloglašenijih svjetskih narkokartela.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
HBO je, tijekom glamurozne prezentacije za medije u užurbanoj i uvijek inspirativnoj atmosferi New Yorka, službeno najavio vijest koja je uzbudila obožavatelje diljem svijeta, potvrdivši da franšiza „Igra prijestolja“ ulazi u svoju najsnažniju razvojnu fazu do sada, jer će dvije velike serije iz Westerosa dobiti nove sezone svake godine sve do 2028., tako da se publika može pripremiti na kontinuirani povratak u ovaj mračno-epski svemir koji i dalje oblikuje suvremenu televiziju.
Modni svijet ponovno bruji – Miranda Priestly se vraća! Nakon gotovo dva desetljeća, Meryl Streep i Anne Hathaway ponovno su zajedno na velikom platnu u nastavku filma Vrag nosi Pradu. Prvi teaser koji je upravo objavio 20th Century Studios pokazuje trenutak koji je već zaludio internet: Miranda i Andy susreću se u dizalu, a Streep u svojem prepoznatljivom stilu izgovara legendarno: „Dugo ti je trebalo.”
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.