Američki fanovi kultne serije Gilmorice ovih dana na svojim malim ekranima mogu uživati u kratkom novom okupljanju likova iz te obožavane serije. Naime, poznati trgovački lanac Walmart u svojoj novoj zimskoj reklami gledatelje vodi u Stars Hollow, gdje možemo vidjeti kako danas izgledaju Lorelai i Luke, a na samom početku pojavljuje se i Kirk.
Jesu li Lorelai i Luke još uvijek zajedno?
U reklami vidimo Kirka kako dolazi u Lukeov kafić i donosi paket, a nakon njega ulazi Lorelai i traži: “Kavu, kavu, kavu”.
Na to joj Luke pruža veliku kutiju u kojoj se nalazi aparat za kavu, na što Lorelai s osmijehom odgovara: “Nisi trebao”. Na što on odgovara: “Jesam, jer će me tvoja ovisnost o kavi dovesti do bankrota”.
Reklama završava prizorom Lorelai i Lukea koji sretni i zamišljeni gledaju u nebo, usred predivnog imaginarnog gradića Stars Hallowa.
Premda u reklami nema scena ljubljenja pa ni zagrljaja, sama Lauren Graham u intervjuu za E! nedavno je otkrila: “Lorelai i Luke definitivno su još zajedno!”.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.