Ljubavne zavrzlame iz stvarnog života: Bivši dečko slavne Gilmorice pet je godina glumio njezinog brata
Simpatična Lorelai Gilmore u seriji "Gilmorice" bila je zaljubljena u Lukea, no po istinitoj ljubavnoj priči glumice koja ju je utjelovila također bi se mogla snimiti serija.
Simpatična Lorelai Gilmore u seriji “Gilmorice” bila je zaljubljena u Lukea, no po istinitoj ljubavnoj priči glumice koja ju je utjelovila također bi se mogla snimiti serija. Bivši dečko Lauren Graham, s kojim je bila punih deset godina najprije joj je bio kolega i prijatelj, a prijateljstvo sa seta zatim se prenijelo i na stvarni život.
Zanimljivo je da su nekoliko puta glumili zajedno na istom projektu, a još više da su godinama na malim ekranima glumili članove iste obitelji.
Iz serije “Parenthood”
Evo kako su se upoznali i zaljubili, a kasnije i prekinuli Lauren Graham i Peter Krause.
Bivši dečko Lauren Graham pet je godina glumio njezinog brata
Lauren Graham i Peter Krause upoznali su se 1995. godine, na setu sitcoma“Caroline in the City”. Dobro su se slagali, no tada među njima nije bilo nikakve romanse.
2000. zajedno su prezentirali na dodjeli nagrada Screen Actors Guild Award,no ni tada se među njima nije razvilo ništa više od poznanstva.
2010. je bila njihova godina jer su tada oboje dobili uloge u seriji “The Parenthood” te se počeli viđati svaki dan, a uskoro i zaljubili.
Serija je pratila odnose između četvero braće i sestara i njihove djece pa je zapravo dosta zanimljivo, a i neobično da su Lauren Graham i Peter Krause punih pet godinama pred kamerama uspješno glumili brata i sestru.
Njihova je veza potrajala, a Lauren je otkrila kako ga apsolutno obožava te da je on njezina najdraža osoba.
U vezi su bili od 2012. do 2022 godine., a tada su odlučili prekinuti.
Bivši dečko Lauren Graham ipak nije bio “onaj pravi”
Lauren Graham i Peter Krause šokirali su mnoge fanove kad su otkrili da se nakon punih 10 godina razilaze.
Neko vrijeme nisu komentirali natpise, a zatim je Lauren progovorila i otkrila kako su se odlično slagali no razilazili u pogledima na život.
Slavna “Gilmorica” za sada se još nije ponovno zaljubila, barem koliko je poznato javnosti.
U svijetu u kojem digitalni ekrani sve više upravljaju našom svakodnevicom, a istinska ljudska interakcija gubi se u beskrajnom moru poruka i emotikona, Supersonic Trio donosi svježi udarac autentične glazbene energije. Njihova pjesma „Animal“ nije samo skladba – to je iskreni poziv na buđenje, oslobađanje od lanaca suvremenog, digitalnog života te povratak prirodnoj egzistenciji koju smo zaboravili. Dok se danas koncerti pretvaraju u prilike za snimanje mobilnim uređajima, a pravi doživljaj nastupa gubi se iza filtera i ekrana, ovaj bend odlučno stoji na čvrstom tlu stvarnosti.
Skandal koji trese ovogodišnju Doru ne jenjava, a u njegovom središtu našla se Natalie Balmix, čije je neočekivano izbacivanje iz natjecanja izazvalo lavinu reakcija u javnosti i među obožavateljima. Priča o diskvalifikaciji, koja se u prvi mah činila kao administrativna odluka, s vremenom je poprimila dimenzije zavjere, sumnjivih odluka i neodgovorenih pitanja. Je li Žigica bila previše opasna za konkurenciju? Tko su misteriozni glazbeni producenti koji su presudili njezinoj pjesmi? Zašto pravila Dore ostavljaju previše prostora za subjektivne interpretacije?
U svijetu u kojem digitalni ekrani sve više upravljaju našom svakodnevicom, a istinska ljudska interakcija gubi se u beskrajnom moru poruka i emotikona, Supersonic Trio donosi svježi udarac autentične glazbene energije. Njihova pjesma „Animal“ nije samo skladba – to je iskreni poziv na buđenje, oslobađanje od lanaca suvremenog, digitalnog života te povratak prirodnoj egzistenciji koju smo zaboravili. Dok se danas koncerti pretvaraju u prilike za snimanje mobilnim uređajima, a pravi doživljaj nastupa gubi se iza filtera i ekrana, ovaj bend odlučno stoji na čvrstom tlu stvarnosti.
Skandal koji trese ovogodišnju Doru ne jenjava, a u njegovom središtu našla se Natalie Balmix, čije je neočekivano izbacivanje iz natjecanja izazvalo lavinu reakcija u javnosti i među obožavateljima. Priča o diskvalifikaciji, koja se u prvi mah činila kao administrativna odluka, s vremenom je poprimila dimenzije zavjere, sumnjivih odluka i neodgovorenih pitanja. Je li Žigica bila previše opasna za konkurenciju? Tko su misteriozni glazbeni producenti koji su presudili njezinoj pjesmi? Zašto pravila Dore ostavljaju previše prostora za subjektivne interpretacije?