Sjećate li se filma Now You See Me (Majstori iluzije) iz 2013. i njegovog nastavka iz 2016.? Hollywood se nada da se sjećate jer nedavno je završilo snimanje još jednog nastavka priče o mađioničarima/iluzionistima koji su ujedno i vrhunski pljačkaši. Studio Lionsgate objavio je u utorak prvi trailer za film Now You See Me: Now You Don’t.
U njemu se vraćaju izvorni članovi postave – Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Isla Fisher i Dave Franco – u ulogama „Četiri jahača“, a vraća se i Morgan Freeman.
Novi članovi glumačke postave uključuju Arianu Greenblatt, Justicea Smitha, Rosamund Pike i Dominica Sessu, koji čine novu generaciju iluzionista.
Poznata po spajanju spektakularnih scenskih nastupa s grandioznim pljačkama, franšiza u trećem dijelu obećava dodatnu dozu magije i napetosti. U službenoj najavi filma stoji: “Četiri jahača vraćaju se zajedno s novom generacijom iluzionista koji izvode mentalno začudne obrate, iznenađenja i trikove kakvi još nisu viđeni na filmu.”
Iako je ekipa bila prilično suzdržana u medijskim istupima otkako je projekt najavljen, JesseEisenberg je u ožujku 2024. za Collider otkrio da je scenarij tada bio završen te da se očekivalo snimanje. Produkcija je naposljetku završena u studenom iste godine, što je potvrđeno i na službenom Instagram profilu filma.
Scenarij trećeg nastavka potpisuju Ed Solomon i Boaz Yakin, zajedno sa Sethom Grahame-Smithom, dok režiju preuzima Ruben Fleischer, poznat po suradnji s Eisenbergom u Zombielandu i njegovu nastavku.
Nova zvijezda filma, Ariana Greenblatt, u kolovozu 2024. za Nylon je otkrila da se intenzivno priprema za ulogu: “Svaki drugi dan sam u Magic Castleu, učim trikove,” rekla je. “Moj učitelj je fenomenalan – jedan od najboljih. Tako da imam pristup svim tajnama mađioničarskog svijeta.”
Now You See Me: Now You Don’t stiže u kina 14. studenoga, a već je potvrđeno i da je u pripremi i četvrti film iz serijala.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.