HELLO
Stipe Vukšić

Netflix je potvrdio da će Squid Game: The Challenge na popularnu streaming platformu doći već ove godine.

Squid Game je bio jedan od najvećih globalnih fenomena 2021.

Kada je izišao na Netflixu 2021., Squid Game je postao jedan od najvećih globalnih fenomena.

Svi su pričali o ovoj južnokorejskoj seriji i o 456 natjecatelja koji sudjeluju u nizu smrtonosnih dječjih igara kako bi osvojili ogroman novac.

Squid Game je u kratkom roku postala najgledanija Netflixova serija svih vremena, a nije je zaobišao ni uspjeh kod kritike – na kraju je nominirana za čak 14 nagrada Emmy. Netflix je naravno namirisao zlatnu koku te je već najavio novu sezonu, ali i jedan drugačiji projekt – reality show inspiriran serijom.

Squid Game: The Challenge je serija u stvarnome svijetu

Upravo je za ovaj posljednji projekt potvrđeno da dolazi ranije nego što se mislilo – već ovoga studenoga. I u reality showu će sudjelovati 456 natjecatelja koji će igrati igre poput onih u seriji, ali bez smrtonosne komponente.

Sudionici će se natjecati za simboličnih 4.56 milijuna dolara (u originalnoj seriji likovi su se natjecali za 456 milijuna korejskih wona), a prema izvještajima, snimalo se početkom ove godine.

Kada je reality-spin off potvrđen prošle godine, Netflixov potpredsjednik Brandon Riegg izjavio je: Squid Game je osvojio svijet zadivljujućom pričom redatelja Hwanga i ikonskim slikama. Zahvalni smo na njegovoj podršci dok fiktivni svijet pretvaramo u stvarnost u ovom golemom natjecanju i društvenom eksperimentu“.

Autor serije Squid Game nije baš oduševljen, ali će dati priliku ovome projektu

Ipak, ne može se reći da je Hwang pretjerano oduševljen idejom.

Hwang Dong-hyuk je objasnio da je njegova serija bila poruka o modernome kapitalističkome društvu, što baš i ne odgovara ideji da se cijela stvar pretvori u reality show.

“Znam da postoji zabrinutost zbog preuzimanja te poruke i pretvaranja [cijelog koncepta] u reality show s novčanom nagradom”, rekao je Hwang, prije nego što je zaključio ipak s nešto optimizma: “Nadam se da će ovo biti sjajan novi smjer za cijelu industriju”.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025