HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Malo tko je to očekivao na početku godine, ali Barbie i Oppenheimer zajednički su „spasili“ kino-blagajne ovoga ljeta. Prvi put od pandemije bolesti COVID-19 prihod na blagajnama u SAD-u između svibnja i kolovoza, u tzv. sezoni ljetnih blockbustera, premašio je 4 milijarde dolara, što je signal oporavka. Za sve su zaslužni jedan jako mračan i jedan jako svijetao film.

Ljeto uspjeha na kino-blagajnama predvođeno Barbenheimerom

Nešto što se činilo nedostižnim ciljem prije samo nekoliko mjeseci, 4 milijarde dolara na domaćim kino blagajnama tijekom ljetne sezone, postao je stvarnost tijekom vikenda za Praznik rada [u Americi se slavi 1. rujna], odražavajući ne samo odličnu ponudu filmova, već i želju publike da se vrati staroj tradiciji odlaska u kino u najtoplije doba godine” kaže viši analitičar Comscorea Paul Dergarabedian za Variety.

“Barbie” je film s najvećom zaradom ovog ljeta (i godine), sa 612 milijuna zarađenih dolara u Sjevernoj Americi i 1,36 milijardi dolara u svijetu do vikenda prvog rujna.

Oppenheimer Christophera Nolana također je daleko nadmašio očekivanja, te trenutno stoji na 850 milijuna dolara u svijetu te 311 milijuna u SAD-u. Film nastavlja rušiti očekivanja, posebno jer je u pitanju sumorna biografska povijesna drama čija se radnja uglavnom odvija u turobnim sobama znanstvenika i političara koji samo govore. Ovim tempom, granica od 900 milijuna dolara je nadohvat ruke, a milijarda dolara je bliže nego što je itko mogao očekivati. Film je koštao 100 milijuna dolara i bit će vrlo profitabilan za Universal, koji ga je producirao, kao i za Nolana.

Ostali najveći prihodi u SAD ovog ljeta uključuju Sonyjev animirani “Spider-Man: Across the Spider-Verse” (381 milijun dolara), Disneyjev i Marvelov “Guardians of the Galaxy Vol. 3” (358 milijuna dolara), remake “Male sirene” (298 milijuna dolara) i akcijski triler “Sound of Freedom” s Jimom Caviezelom (181 milijun dolara). Ti su blockbusteri pomogli nadoknaditi neuspjehe superherojskog “The Flasha” i Disneyjevog remakea “Haunted Mansion”.

Ljeto uspjeha će naslijediti jesen razočarenja?

Nažalost, ovaj pozitivan trend vjerojatno se neće preliti na jesen. S iznimkom koncertnog filma Taylor Swift koji ruši rekorde pretprodaje, na jesen se ne očekuje previše filmova koji će privući gledatelje u kina.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Barbie (@barbie)

Naime zbog štrajka glumaca, kojima je sada zabranjeno promovirati svoje nove filmove, brojni su filmovi odgođeni. “Dina: Drugi dio” pomaknut je na ožujak 2024., a Sonyjeva adaptacija stripa “Kraven the Hunter,” novi nastavak franšize “Ghostbusters” i Zendayina teniska drama “Challengers” također su odgođeni za neke bolje dane.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025