“Bez Natea, molim”: ‘The Devil Wears Prada 2’ dolazi – i već znamo tko (ne) igra najvažniju sporednu ulogu
Započela je produkcija The Devil Wears Prada 2, a svi pogledi usmjereni su prema legendarnim crvenim štiklama koje su zakoračile natrag u modni svijet – no jedna cipela više nije tu.
Anne Hathaway, Emily Blunt, Meryl Streep i Stanley Tucci vraćaju se u svojim kultnim ulogama koje su definirale estetiku i duh 2000-tih. Čak su i redatelj David Frankel i scenaristica Aline Brosh McKenna ponovno na okupu, dok se Kenneth Branagh priključuje kao novi lik – muž Mirande Priestly. I sve to zvuči gotovo kao modna bajka s happy endom… do jednog sitnog, ali itekako značajnog detalja: Adrian Grenier, odnosno Nate – famozni dečko s najzloglasnijim sendvičem u povijesti filma – nije dio nastavka.
I dok većina publike pozdravlja povratak Mirande Priestly i njezinih “That’s all” trenutaka, vijest o izostanku Natea potaknula je iznenađujuće valove kolektivnog olakšanja (i nekoliko memova koji kruže internetom pod naslovom: “She’s free”).
Je li Nate ikada bio heroj?
U originalu iz 2006., Nate – tadašnji dečko Andy Sachs – bio je chef s lošim tajmingom i još gorim razumijevanjem karijernih ambicija svoje partnerice. I dok je Andy (Hathaway) proživljavala svoj glow up u uredima Runwaya, Nate je, po mnogima, bio emocionalni uteg. Na prvu simpatičan, na drugu – pasivno-agresivni komentator njezine karijere.
Godinama kasnije, čak je i sam Grenier priznao da su kritike opravdane: “Nisam bio dovoljno zreo, baš kao ni Nate. Trebao je odrasti – Andy je već bila korak ispred.” Njegovo priznanje iz 2021. išlo je u korist tima Andy, a sada, njegovim izostankom iz nastavka, čini se da je i filmski svemir odlučio reći: No more cold grilled cheese.
Što nas čeka u nastavku?
Prema prvim informacijama, The Devil Wears Prada 2 bavi se aktualnom temom – padom tiskanih magazina i preživljavanjem ikona u novom, digitalnom svijetu. Miranda se mora suočiti s Emily (Emily Blunt), koja je sada moćna direktorica luksuzne oglašivačke grupe, a uloga moći i modnog autoriteta više nije sigurna.
Radnja je pomaknuta, kontekst moderniziran, ali sve ono što volimo – sofisticirani cinizam, haute couture i inteligentne replike – vraća se u punom sjaju.
Zašto nas još uvijek zanima ‘The Devil Wears Prada’?
Možda zato što taj film nikada nije bio samo o modi. Bio je to prikaz ambicije, odricanja, identiteta i cijene koju plaćamo za uspjeh. Andyna priča još uvijek odzvanja kod generacija koje balansiraju između samorealizacije i očekivanja okoline. A možda i zato što nas je Miranda naučila kako reći “ne” s osmijehom i pogledom koji ubija.
Grenier možda neće obući svoju pregaču ponovno, ali to nije gubitak – to je osvježenje. The Devil Wears Prada 2 očito zna što radi: stara garda vraća se, ali s novim lekcijama, drugačijim bitkama i svijetom koji se promijenio. Bez Natea.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
HBO je, tijekom glamurozne prezentacije za medije u užurbanoj i uvijek inspirativnoj atmosferi New Yorka, službeno najavio vijest koja je uzbudila obožavatelje diljem svijeta, potvrdivši da franšiza „Igra prijestolja“ ulazi u svoju najsnažniju razvojnu fazu do sada, jer će dvije velike serije iz Westerosa dobiti nove sezone svake godine sve do 2028., tako da se publika može pripremiti na kontinuirani povratak u ovaj mračno-epski svemir koji i dalje oblikuje suvremenu televiziju.
Modni svijet ponovno bruji – Miranda Priestly se vraća! Nakon gotovo dva desetljeća, Meryl Streep i Anne Hathaway ponovno su zajedno na velikom platnu u nastavku filma Vrag nosi Pradu. Prvi teaser koji je upravo objavio 20th Century Studios pokazuje trenutak koji je već zaludio internet: Miranda i Andy susreću se u dizalu, a Streep u svojem prepoznatljivom stilu izgovara legendarno: „Dugo ti je trebalo.”
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.