“Bez Natea, molim”: ‘The Devil Wears Prada 2’ dolazi – i već znamo tko (ne) igra najvažniju sporednu ulogu
Započela je produkcija The Devil Wears Prada 2, a svi pogledi usmjereni su prema legendarnim crvenim štiklama koje su zakoračile natrag u modni svijet – no jedna cipela više nije tu.
Anne Hathaway, Emily Blunt, Meryl Streep i Stanley Tucci vraćaju se u svojim kultnim ulogama koje su definirale estetiku i duh 2000-tih. Čak su i redatelj David Frankel i scenaristica Aline Brosh McKenna ponovno na okupu, dok se Kenneth Branagh priključuje kao novi lik – muž Mirande Priestly. I sve to zvuči gotovo kao modna bajka s happy endom… do jednog sitnog, ali itekako značajnog detalja: Adrian Grenier, odnosno Nate – famozni dečko s najzloglasnijim sendvičem u povijesti filma – nije dio nastavka.
I dok većina publike pozdravlja povratak Mirande Priestly i njezinih “That’s all” trenutaka, vijest o izostanku Natea potaknula je iznenađujuće valove kolektivnog olakšanja (i nekoliko memova koji kruže internetom pod naslovom: “She’s free”).
Je li Nate ikada bio heroj?
U originalu iz 2006., Nate – tadašnji dečko Andy Sachs – bio je chef s lošim tajmingom i još gorim razumijevanjem karijernih ambicija svoje partnerice. I dok je Andy (Hathaway) proživljavala svoj glow up u uredima Runwaya, Nate je, po mnogima, bio emocionalni uteg. Na prvu simpatičan, na drugu – pasivno-agresivni komentator njezine karijere.
Godinama kasnije, čak je i sam Grenier priznao da su kritike opravdane: “Nisam bio dovoljno zreo, baš kao ni Nate. Trebao je odrasti – Andy je već bila korak ispred.” Njegovo priznanje iz 2021. išlo je u korist tima Andy, a sada, njegovim izostankom iz nastavka, čini se da je i filmski svemir odlučio reći: No more cold grilled cheese.
Što nas čeka u nastavku?
Prema prvim informacijama, The Devil Wears Prada 2 bavi se aktualnom temom – padom tiskanih magazina i preživljavanjem ikona u novom, digitalnom svijetu. Miranda se mora suočiti s Emily (Emily Blunt), koja je sada moćna direktorica luksuzne oglašivačke grupe, a uloga moći i modnog autoriteta više nije sigurna.
Radnja je pomaknuta, kontekst moderniziran, ali sve ono što volimo – sofisticirani cinizam, haute couture i inteligentne replike – vraća se u punom sjaju.
Zašto nas još uvijek zanima ‘The Devil Wears Prada’?
Možda zato što taj film nikada nije bio samo o modi. Bio je to prikaz ambicije, odricanja, identiteta i cijene koju plaćamo za uspjeh. Andyna priča još uvijek odzvanja kod generacija koje balansiraju između samorealizacije i očekivanja okoline. A možda i zato što nas je Miranda naučila kako reći “ne” s osmijehom i pogledom koji ubija.
Grenier možda neće obući svoju pregaču ponovno, ali to nije gubitak – to je osvježenje. The Devil Wears Prada 2 očito zna što radi: stara garda vraća se, ali s novim lekcijama, drugačijim bitkama i svijetom koji se promijenio. Bez Natea.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.