HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Još nas nešto manje od tjedan dana dijeli od Usherovog nastupa na poluvremenu Super Bowla. I čini se da sportaši nisu jedini koji žive od mantre izgledaj dobro, osjećaj se dobro, igraj dobro. SKIMS, brend donjeg rublja koji je osnovala Kim Kardashian , upravo je najavio Ushera kao svoje novo lice.

Usherov debi za Kim K’s intimates uključuje reklamu i niz fotografija koje će muškarci pokušati sakriti od svojih žena. Na fotografijama Usher drži breskvu — najerotičnije voće! — dok pokazuje razne bokserice. (Call Usher by your name, and he’ll call you by his (referenca na gay film Call Me by Your Name u kojem se također pojavljuje breskva u seksualnom smislu.))

U videu ima čačkalicu u ustima dok govori da se voli zabavljati zbogelementa intimnosti između mene i publike.” Super Bowl često donosi pretjerane glazbene izvedbe – ali ako itko može unijeti intimu u nastup u poluvremenu, to je Usher.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SKIMS (@skims)

Uz blistavu kampanju, SKIMS također radi s Usherom na predstavljanju njegovog novog albuma Coming Home , koji izlazi uskoro. Ekskluzivna digitalna verzija ploče s alternativnim omotom i bonus pjesmom, Naked, bit će dostupna putem SKIMS web trgovine.

SKIMS angažirao i Neymara

SKIMS je uvijek angažirao zvijezde. Na ženskoj strani, brend je angažirao glumice iz hit serije “The White Lotus“, Simonu Tabasco i Beatrice Grannò, ali i pjevačice SZU i Lanu Del Rey. Od ulaska na muško tržište prošle godine, brend je ponovio taj uspjeh radeći sa zgodnim sportašima kao što su Shai Gilgeous-Alexander i Neymar Jr.

PROČITAJTE: Marketing na vrhuncu – Neymar je zaštitno lice prve muške kolekcije brenda SKIMS!

SKIMS se usredotočio na svijet sporta kao svoju prirodnu ulaznu točku u svijet muškog donjeg rublja. Prva kampanja predstavljala je velika imena iz NFL-a, NBA-a i svijeta nogometa. Sada, brend se sprema za Super Bowl, jedan od najznačajnijih sportskih događaja.

PROČITAJTE: Lana Del Rey, najpoznatija umjetnica današnjice, oduševila u seksi SKIMS izdanju za Valentinovo – za svaki oblik tijela

Teško je nadmašiti Ushera kao uzora za to kako muškarci žele izgledati i osjećati se (obdareno) u svojem donjem rublju.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025