U intervjuu za The Hollywood Reporter, 69-godišnja Oprah otvoreno je govorila o tome kako su se s povećanjem proračuna za njezin nadolazeći film povećala i očekivanja.
“Da budem potpuno iskrena, da ste radili ovaj film za 30 ili 40 milijuna dolara, interes za glumačku postavu bi bio vrlo drugačiji”, rekla je Oprah Winfrey, koja je glumila u adaptaciji romana Alice Walker iz 1985. godine i producirala novi film.
“Jednom kada je film dosegnuo između 90 i 100 milijuna dolara, svi žele da dovedemo Beyoncé“, rekla je.
Bivša voditeljica televizijskog talk showa objasnila je da su određena velika imena svakako talentirana, ali da su i drugi.
“Možete li dobiti Beyoncé ili možete li dobiti Rihannu?” Dakle, sjedimo u sobi i kažemo: ‘Slušajte, volimo Beyoncé. Volimo Rihannu, ali postoje i drugi glumci koji mogu obaviti ovaj posao'”, rekla je Winfrey.
Oprah Winfrey zatražila pomoć od Warner Brosa za The Color Purple
Oprah je priznala je da su ona i kolege producenti Steven Spielberg i Quincy Jones – koji su obojica radili na originalnom filmu nominiranom za Oscara, temeljenom na Pulitzerom nagrađenom romanu – morali zatražiti financijsku pomoć od Warner Brosa kako bi osigurali isporučivanje vrijednog proizvoda.
“Mislim da su suosnivači Warner Brosa Pam Abdy i Mike De Luca zaista shvatili od prvog trenutka kada su vidjeli film i razumjeli da su me čuli, čuli su i Stevena i čuli su tim kada smo rekli: ‘Ovo je razlog zašto ovo mora biti učinjeno'”, rekla je ona The Hollywood Reporteru. “Morate nam dati više novca da bismo to mogli učiniti jer je ovo kulturni manifest na neki način za našu zajednicu i zaslužuje podršku koja je potrebna da bi postalo ono što treba biti.”
Opri su se pridružili članovi glumačke ekipe Fantasia Barrino, Danielle Brooks i Taraji P. Henson za intervju Hollywood Reportera.
Taraji P. Henson prepoznala je nedostatke originalnog filma, unatoč njegovom statusu. “Prvi film je propustio kulturalnu bit”, rekla je za medij. “Mi se ne valjamo u blatu. Ne ostajemo zaglavljeni u našim traumama. Smijemo se, pjevamo, idemo u crkvu, plešemo, slavimo, borimo se za radost, pronalazimo radost, čuvamo je. To je sve što imamo.”
Halle Bailey, Louis Gossett Jr., Corey Hawkins, David Alan Grier, Colman Domingo, Aunjanue Ellis-Taylor, H.E.R., Ciara, Jon Batiste i Deon Cole također glume u filmu. Riječ je o adaptaciji mjuzikla s Broadwaya iz 2005. godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.