Legendarni holivudski glumac Michael Douglas (80) objavio je kako se povlači iz glume, i to na Međunarodnom filmskom festivalu u Karlovym Varyma u Češkoj. U iskrenom razgovoru priznao je da nije snimao od 2022. godine – i da ne planira ponovno stati pred kamere. “Namjerno nisam radio od 2022. jer sam shvatio da moram prestati. Radio sam prilično naporno gotovo 60 godina i ne želim biti jedna od onih osoba koje umiru na setu”, izjavio je Douglas, prenosi Variety. Dodao je da formalno ne ide u mirovinu, ali je realno završio s glumom: “Kažem da nisam u mirovini jer, da se nešto posebno dogodi, vratio bih se, ali inače – ne.” Douglas se u svibnju već osvrnuo na svoj odmak od glume, istaknuvši da sada ima više vremena za privatni život i obitelj.
Michaelu Douglasu je 2010. dijagnosticiran rak grla četvrtog stadija. Liječnici su mu dali 80 % šanse za preživljenje, a glumac se podvrgnuo iscrpljujućem liječenju: “Prihvatio sam program koji je uključivao kemoterapiju i zračenje i imao sam sreće. Operacija bi značila da ne mogu govoriti i da mi se ukloni dio čeljusti, a to bi me ograničavalo kao glumca.”
Oporavak je, kaže, promijenio sve – uključujući i njegov pogled na život, brak s Catherine Zeta-Jones i odnose s obitelji.
Iako više ne glumi, Douglas se nije potpuno povukao iz svijeta filma. Aktivno vodi svoju produkcijsku kuću Further Films, osnovanu 1997. U Češkoj je predstavio restauriranu verziju klasika Miloša Formana “Let iznad kukavičjeg gnijezda” iz 1975., čiji je producent i za koji je osvojio Oscara za najbolji film.
Rođen 25. rujna 1944. u New Brunswicku, u saveznoj državi New Jersey, kao sin slavnog Kirka Douglasa i Diane Dill, Michael je odrastao u glumačkom okruženju. Glumu je diplomirao na Sveučilištu Kalifornija u Santa Barbari 1968. godine.
Karijeru je započeo krajem 60-ih, a prvu veću ulogu ostvario je 1972. u seriji “The Streets of San Francisco”. Njegova filmska karijera obilježena je hitovima kao što su Romancing the Stone (1984.), Fatal Attraction (1987.), Wall Street (1987.) – za koji je osvojio Oscara za najboljeg glumca, Basic Instinct (1992.), A Perfect Murder (1998.) i brojni drugi.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.