HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Ljeto je obilježeno ženskom moći – što dokazuju Beyoncé, Taylor Swift i film Barbie.

Milijuni ljudi svih generacija plaćaju za ova iskustva, pružajući poticaj ekonomiji koju pokreću žene.

“Uživala sam sa svojom obitelji na Taylor Swift i Barbie”, rekla je 15-godišnja Chelsea Deutsch.

Ljeto žena obilježeno kultnim događanjima

Do sada je “Barbie” zaradio više od milijardu dolara. Turneja Renaissance Beyoncé je ogroman uspjeh, krivili su je za povećanje inflacije u Stockholmu. Posljednjih šest noći Eras turneje Taylor Swift u Los Angelesu gradu bi trebalo donijeti 320 milijuna dolara.

“Barbie” distribuira Warner Bros., koji je u vlasništvu CNN-ove matične kompanije Warner Bros. Discovery.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BARBIE (@barbiethemovie)

“Mislim da upravo sada vidimo da se ne smije podcjenjivati žene. One podižu ekonomiju i taj utjecaj ne smije se zanemariti”, rekla je Kristina Chiappetta, izvršna direktorica strategije u Landor & Fitch i dodala: “Ali brendovi već dugo vremena nisu razgovarali s njima na njihovom jeziku.”

Jedanaest žena i djevojčica iz Chelsaine proširene obitelji – u dobi od 12 do 54 godine – išle su vidjeti Taylor Swift na stadionu MetLife u East Rutherfordu u New Jerseyju. Najmanje sedam je vidjelo “Barbie”.

“Mislim da je bilo lijepo biti dio stvari koje su imale tako pozitivnu poruku za djevojčice, što definitivno nije norma. Možda to potiče preokret, i možda ćemo vidjeti još nešto od toga”, rekla je Jennifer Deutsch, Chelseina majka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BARBIE (@barbiethemovie)

Žene utječu na više od 80% potrošnje, kaže Kristina Chiappetta. Tajna je kako to iskoristiti.

U Sjedinjenim Državama ima više žena nego ikad u svojoj najboljoj radnoj dobi, koje zarađuju – i troše plaću.

Sudjelovanje žena na tržištu rada oporavilo i vratilo se na razinu prije pandemije.

Ljeto žena za pamćenje

U lipnju je stopa sudjelovanja žena u svojoj najboljoj radnoj dobi od 25 do 54 godine dosegnula rekordno visokih 77,8%. Stopa se blago smanjila u srpnju na 77,5%, ali i dalje je ostala povijesno visoka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)


Helen Polise nije dopustila da ju dva otkazana leta spriječe da vidi posljednji koncert Taylor Swift u Los Angelesu sa svojom kćeri Juli.

“Nisam odustala. Učinila sam to”, rekla je Helen Polise.

Planovi da vidi Taylor Swift Eras turneju su bili u pripremi od svibnja.

“Ovo je bilo različito od svega što smo ikada zajedno radile. Tako da mislim da sam bila voljna učiniti što god je bilo potrebno”, rekla je Helen Polise.

“Mislim da je osnažujuće kada gledate film ‘Barbie’ ili čitate i slušate stihove Taylor Swift koja izražava što znači biti žena današnjice. I to je nešto što nismo puno vidjeli kad pogledate tradicionalni marketing. Mnogi brendovi komuniciraju sa ženama na vrlo jednodimenzionalan način”, rekla je Kristina Chiappetta.

Neke ulaznice za Taylor Swift i Beyoncé prodaju se za više od 1 000 dolara. To je neke onemogućilo da posjete turneje, a druge su natjerali da izdvoje velike novce.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift)


“Muškarci idu na utakmice i troše puno novca na sportske ulaznice, i to nikada nije smatrano apsurdnim ili pretjeranim. Za nas, ovo je kao Super Bowl”, rekla je 27-godišnja Juli Polise, Helenina kći.

Juli i druge djevojčice iz obitelji nakon gledanja filma “Barbie” imale su svoju mamu na umu.

“Pokušavamo natjerati našu mamu da pogleda film jer bi joj se svidio. Moja mama uvijek voli moćne žene, rekla je 12-godišnja Dylan Ritcher koja je dio obitelji.

I kada vaša kći želi s vama podijeliti najveći trenutak ljeta, kažete da i pronađete način da se to dogodi – jer će taj trenutak biti neprocjenjiv.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025