Kylie Jenner postala je milijarderka još kao tinejdžerica. Najmlađa članica obitelji Kardashian-Jenner proslavila se još u obiteljskom reality showu, ali „samostalni“ je novac zaradila zahvaljujući svome beauty carstvu. Još 2015. Kylie je pokrenula svoj brend Kylie Cosmetics, koji je doživio ogroman uspjeh.
Danas njezino carstvo osim Kylie Cosmetics uključuje i brojne druge brendove, poput linije odjeće Khy. Kylie je za magazin People dala intervju u kojemu je govorila upravo o svojim poslovnim pothvatima i tome kako izgleda njezin radni dan.
Kylie Jenner posao ozbiljno shvaća i fokusira se na visoku kvalitetu
“Volim ljepotu i modu,” rekla je Kylie (26). “Uvijek sam imala posebno mjesto u svom srcu za dizajn i uvažavanje umjetnosti iza brendova koje volim.”
Khy, koji izbacuje novu ograničenu kolekciju svakih nekoliko tjedana, sastoji se od komada nastalih u suradnji s dizajnerima čija je Kylie već bila obožavateljica, uključujući britansku dizajnericu specijaliziranu za odjeću za izlaske u klub Namiliju i ukrajinsku dizajnericu Natashu Zinko koja je specijalizirana za traper.
“Želim onoga tko radi cool stvari i specijalizirao se za određeni izgled“, kaže Jenner o odabiru dizajnera s kojima će raditi.
“Tada razmišljam o stvaranju komada koji bi bili zanimljivi Khy publici, ali tako da ostanu vjerni dizajneru tijekom cijelog procesa. Zatim se fokusiramo na detalje dizajna i visokokvalitetni proizvod za koji znamo da će se svidjeti našim kupcima.”
Za Kylie Jenner posao uključuje provođenje cijeloga dana u uredu
A Kylie Jenner posao ozbiljno shvaća – cijeli dan provodi u uredu. “Dan u uredu obično uključuje sastanke s dizajnerskim timom, planiranje kalendara nastupa, pregledavanje skica i tkanina, rad na kreativnim snimanjima i kampanjama, a zatim testiranje nadolazećih linija“, kaže ona.
Dok se sprema za novu liniju, koju će uskoro objaviti, Kylie kaže da nastavlja tražiti nove dizajnere s kojima će surađivati, one koji će dolaziti sa svježim idejama.
“Usredotočeni smo na komade koji su nosivi, ali i pomiču modu naprijed“, kaže ona, dodajući da dobiva inspiraciju gledajući vintage tjedne mode i trendove iz 90-ih, kao i okrećući se Gradu svjetlosti.
“Pariz je definitivno grad s najviše stila. Uvijek sam tako inspirirana kad provodim vrijeme u njemu. Ondje sam organizirala nekoliko Khy snimanja jer volim tu energiju“, kaže ona.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.