HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Jeste li već pogledali 10. epizodu iz druge sezone serije “And Just Like That”?. Junakinje koje smo zavoljeli otkad smo ih po prvi put upoznali u seriji “Sex and The City” doživjele su brojna iznenađenja, no nema sumnje da je zvijezda epizode pod nazivom “The Last Supper” bio kaput koji je nosila Miranda Hobbes.

Kaput iz And Just Like That

Kaput iz And Just Like That oduševio obožavatelje

Otkako se pojavio na ekranu, predivan ombre kaput koji u spomenutoj epizodi nosi Miranda, postao je vruća tema među ljubiteljicama “Sex and The City stila”, a svi su željeli znati – tko ga potpisuje i gdje se može kupiti.

Kaput iz And Just Like That

Predivan kaput u kombinaciji raznih nijansi ljubičaste i žute boje potpisuje modna kuća Oscar de la Renta i izrađen je od mješavine vune te usprkos paprenoj cijeni – rasprodan u svim trgovinama.

Naime, kaput iz “And Just Like That” nosi službenu cijenu od 5.949 eura, no to nije spriječilo žene diljem svijeta da požure kupiti svoj primjerak iz luksuznih trgovina u kojima se prodaju kreacije s potpisom Oscar de la Renta. Premda ga se trenutno ne može kupiti, brojke na tražilici pod tim pojmom rastu kao lude nakon što se pojavio u epizodi popularne serije, u sklopu Mirandinog outfita.

Kraći kaput i suknja u istoj kombinaciji boja još su uvijek dostupni.

Kaput iz And Just Like That

Kaput iz And Just Like That u pristupačnijoj verziji

Ombre trend bez sumnje je jedan od najvećih modnih hitova 2023. godine, bez obzira na to radi li se o haljinama od tila, kupaćim kostimima ili kaputima.

Dok doslovna kopija kaputa koji je briljirao u seriji “And Just Like That” još nije proizvedena, na ASOS-u smo našli odličan ombre kaput koji potpisuje Helene Berman, a koji se prodaje po visokoj, no u usporedbi s kaputom Oscara de la Rente, pristupačnijoj cijeni od 331 eura.

Kaput iz And Just Like That

Ako se odlučite na shopping svakako se prijavite na ASOS aplikaciju i pričekajte prvu obavijest s kodovima za sniženje po kojima je taj online dućan poznat.

Kako se vama sviđa ovaj ombre kaput?

Vidi Rezultate

Loading ... Loading ...

druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025