Kanye West pojavio se u javnosti kako bi podržao Charlieja Wilsona na njegovoj svečanosti u Hollywood Walk of Fame, no drama se dogodila čim je stigao.
46-godišnji reper nosio je crnu masku preko lica dok je prisustvovao nedavnom događaju u Hollywoodu.
Kanye se pridružio Snoop Doggu, Tyler the Creatoru, Jimmyju Jamu, Babyfaceu, Ty Dolla $ignu i drugima u podršci Wilsonu na događaju.
Dakle, što se dogodilo prije nego što je stigao?
Novinarka TMZ-a prišla je Kanyeu čim je stigao i postavila mu pitanje o njegovoj supruzi Bianci Censori.
“Ljudi žele znati ima li Bianca svoju slobodnu volju. Neki ljudi govore da je ti kontroliraš”, rekla je novinarka.
Kanye West i Charlie WilsonPROFIMEDIA
Kanye West vikao na novinarku “jer je legenda”
Kanye je tada novinarki zgrabio telefon iz ruke i izgrdio je.
“Zašto misliš da je to u redu, ja sam ljudsko biće?” viknuo je na nju. “Misliš da mi zato što si bjelkinja možeš samo tako prići i pitati me neko glupo s**nje?”
“Jesi li luda? Jesi li normalna? Ovo je Amerika. Imaš li slobodnu volju ili radiš za đavla?” nastavio je Kanye. “Ja sam legenda, razumiješ li to? Ovdje sam da podržim Charlieja Wilsona, a ti me dođeš pitati neku glupost o mojoj ženi. To je moja supruga.”
Na kraju je Kanye ženi dao telefon nakon tri minute suočavanja s njom.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.